XXL Nutrition

Gendoping.

Op discovery was hier ooit een docu over. Schijnt dat mannen rustig 220 KG kunnen wegen aan spiermassa, bij lengtes van ver boven de 2 meter.

En ja, je kan met gendoping van Endo naar Meso, andersom, rondom, hooguit, enz.

Wat jij wil!

stuur mij maar een doos van da spul man wahaaa :D :p

Guido zei:
Niet te traceren bij dopingcontroles ..minste kans op bijwerkingen..goedkoop en relatief makkelijk te vervaardigen. Heeft iemand van jullie t al eens gebruikt ?

Yep ik maak 't zelf.

Kopen?

zieke shit IMO~! Sorry, maar je DNA-structuur veranderen gaat echt te ver!

Jordees zei:
Op discovery was hier ooit een docu over. Schijnt dat mannen rustig 220 KG kunnen wegen aan spiermassa, bij lengtes van ver boven de 2 meter.

Wat jij wil!
220 kg wtf?

Jordees zei:

Wat jij wil!

Ja, maar er zijn natuurlijk nog geen bijwerkingen bekend, je zou er bijvoorbeeld olifanteoren van kunnen krijgen en doe zo maar eens mee aan de Olympia
:D

nou ik zie er wel wat in!!!

Remco - 1977 zei:
Bij gen doping spuiten ze een virus in je lijf die je DNA structuur veranderd.

Yep, gendoping werkt door het "sleutelen" aan de genen en deze specifieke eiwitten worden naar de juiste plek vervoerd door middel van virussen.

Leuke methode met die virussen. Helaas is een probleem met virussen dat ze zo razendsnel muteren... :D

als het op een "veilige manier" zou kunnen gebruikt worden zal ik het zekers niet laten... alleen vrees ik ervoor dat dat niet zo is, althans toch niet in ons geval.

Gendoping misbruik van gentherapie
Het driejarige zoontje van topsprinters Marion Jones en Tim Montgomery, beiden wereldrecordhouder 100 meter,
zou ook wel eens een topper kunnen worden. Het vermogen tot het leveren van krachtexplosies is immers in hoge
mate erfelijk bepaald. Minder bedeelde atleten kunnen hun genetische achterstand goedmaken door gendoping te
nemen. Angst om gepakt te worden is er voorlopig niet. Er zijn nog geen methoden om de overtreder te betrappen.
Wellicht gebeurt het dus al.
Wordt het Olympisch ideaal citius, altius, fortius (sneller, hoger, sterker) bepaald door gerommel met genen? In
theorie lijkt dat goed mogelijk. Bij gendoping worden namelijk gewone menselijke genen gebruikt, die gewone, in
ieders lichaam voorkomende eiwitten produceren. Het is niet na te gaan of die er van nature in zitten of kunstmatig
zijn ingebracht. In feite gaat het om een duistere toepassing van gentherapie. Dat is het vakgebied van prof. dr. Hidde
Haisma, hoogleraar Therapeutische genmodulatie bij Farmacie. Gentherapie, het behandelen van een ziekte met
behulp van gezonde genen, bevindt zich nog in een experimenteel stadium. Wat eraan gedaan wordt gebeurt
uitsluitend binnen academische ziekenhuizen.
Schwarzeneggermuis
Mensen met spierdystrofie en veel sportlieden hebben gemeen dat zij smachten naar sterkere spieren. Die van de
sportlieden moeten liefst ook minder snel verzuren en sneller herstellen na een zware inspanning. Haisma: “Lee
Sweeney in Pennsylvania onderzoekt of mensen met spierdystrofie te behandelen zijn met het gen voor de
spiergroeifactor IGF-1. De behandelde spieren gaan dan de groeifactor aanmaken en de verzwakte spier sterkt aan.
Bij gezonde muizen werkt dat en ontstaat zelfs de zogeheten Schwarzenegger-muis. Dat kan echter ook opgaan voor
atleten die nog sterkere spieren willen. Omdat IGF-1 een normaal eiwit is, kun je zo’n vorm van doping bij een
controle niet opsporen. Misschien door een spierbiopt te nemen, maar daar gaat geen topsporter mee akkoord.”
Zwarte markt
Op zich is het voor iemand die biologisch onderlegd is geen probleem om ergens het gen voor IGF-1 vandaan te
halen en het in een onschadelijk gemaakt virus te brengen zodat het bij iemand kan worden ingespoten. De risico’s
voor de sporter zijn niet eens zo groot, denkt Haisma. “Een ingebracht gen zal hooguit enkele maanden actief zijn en
ook niet worden doorgegeven aan het nageslacht. Wat wel een risico is, is dat het gen met een onschadelijk gemaakt
virus moet worden ingebracht. Het lijkt me nogal riskant om zoiets via de zwarte markt te doen, want je wilt als
sporter zeker weten dat het virus echt onschadelijk is. Bovendien kun je een gen dat eenmaal is aangeslagen niet
meer uitzetten. Bij een eiwit als EPO is dat beslist riskant. EPO verhoogt het aantal rode bloedcellen en daarmee het
vermogen om zuurstof naar de spieren te transporteren. Toen EPO net op de dopingmarkt was, zijn er ook enkele
doden gevallen. Allemaal mensen die na een ‘overdosis’ zoveel rode bloedcellen hadden dat hun bloedstroom
verstopt raakte, vaak met een herseninfarct als gevolg.”
Huup Dassen

link: http://www.umcg.nl/cms/store/pdf/gendoping.pdf

Gendoping bij muizen: http://www.kennislink.nl/web/show?id=116854 hier staan ook filmpjes op en foto's van gendoping bij muizen

groeten

• Topic Starter Topic Starter
skydirk zei:
guido, geef eens uitleg. gemakkelijk te vervaardigen? goedkoop? enz...
over welk produkt heb je het eigenlijk?

Je neemt t desgewenste gen voegt dat aan een schimmel toe en laat t groeien tot je genoeg cellen voor t desgewenste doel hebt. Als ik straks ff tijd heb kijk ik ff de uitleg na die in de Quest stond.

Zie voor he verhaal over dat Duitse jongetje ook:

[Link niet meer beschikbaar]

lionel zei:
Zie voor he verhaal over dat Duitse jongetje ook:

[Link niet meer beschikbaar]

"Without myostatin, your weight training efforts would be a constant stimulus for unbridled muscle growth, which sounds great up until the moment you split like an overripe grape."

LOL ik zie het al voor me: Ronnie en Jay die letterlijk uit hun vel knappen,
zodat je de spierbundels onbedekt door huid ziet !

Mss ontwikkelen ze wel een gen voor transparante huid, kun je de spieren ook mooi zien...

Ongekende mogelijkheden !

Guido zei:
Niet te traceren bij dopingcontroles ..minste kans op bijwerkingen..goedkoop en relatief makkelijk te vervaardigen. Heeft iemand van jullie t al eens gebruikt ?

mag ik bij deze 12 doosjes bestellen?
hoeven geen labeltjes op te zitten hoor als het maar werkt.
wil wel weten of ik termijnen mag betalen :D :D :D

succes in de keuken en p.s.niet over doseren he!!

MightyDuck zei:
Kan het ook vast wel, maar er zitten imo meer haken en ogen aan dan hup ff pilletje nemen en morgen wakker worden met 5 kilo meer :D

Meestal een paar injecties met virale vectoren. Is best te doen, maar zie hier nog niemand betalen om die recombinant producten te laten maken hoor. Die dingen worden niet medisch gebruikt en bestaan dus niet op grote schaal. Dus als je dacht dat HCG en IGF's en myostatine blokkers duur waren, vergeet het maar ...

@ big cat

Maar ik dacht dat myostatine blokkers voor ons nog niet verkrijgbaar waren, maar die zijn dus wel al op de markt, moest je daar niet voor aan een infuus liggen?

Nee hoor, kijk maar eens op wat wetenschappelijke research sites, verkopen ze al 2 vormen van recombinante myostatine blokkers. Ze kosten ongeveer 1200 euro per gram ...

Terug
Naar boven