LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
willlem zei:
heb je 1200 euro per dag dan ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
willlem zei:
mag hij dat niet vragen?LangeMan zei:
willlem zei:

enrico zei:hey Peter, als je een sponsor kan regelen wil ik het wel testen voor je hoor![]()

enrico zei:
willlem zei:en wat is de wetenschappelijke naam voor die myostatine-blokkers?
hoe noemen ze dat 'product'?
Big Cat zei:Geen idee, zoals ik al zei, nog niemand tegengekomen die het eens wou testen voor me
Heb geen idee wat de resultaten zouden zijn, positief of negatief (en mijns inziens zouden die al heel positief moeten zijn om 1200 euro op een dag te justifieren)

AreZje zei:De top bodybuilders kunnen dat wel betalen. Ronnie zou het in principe relatief makkelijk neer kunnen lappen.
Maar ach misschien heeft hij (en andere) die "afwijking" al
Och och .. wat een potentie er nog rust voor de mensheid op alle gebieden. Technologisch, mentaal, fysiek .. als ik me daar weleens tever in laat meeslepen word ik gek van nieuwsgierigheid. Over 20 jaar kan er al zoveel veranderd zijn. Plasma van 106cm voor 200 euro. Spuitje as zonder bijverschijnselen etc.!
bossie zei:die tijd is er waarschijnlijk nu al, tenminste de middelen/mogelijkheden zijn er vast wel al, maar de wetenschap zal wel weer eens vinden dat de mensheid er nog niet klaar voor is ethisch onverantwoord bla bla