XXL Nutrition

Gendoping.

willlem zei:
hoelang zou de kuur moeten duren ?

Geen idee, zoals ik al zei, nog niemand tegengekomen die het eens wou testen voor me :)

Heb geen idee wat de resultaten zouden zijn, positief of negatief (en mijns inziens zouden die al heel positief moeten zijn om 1200 euro op een dag te justifieren)

hey Peter, als je een sponsor kan regelen wil ik het wel testen voor je hoor :D

wie niet ik denk iedereen wel

Ik Was Eerst!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :D

en wat is de wetenschappelijke naam voor die myostatine-blokkers?
hoe noemen ze dat 'product'?

heb jij connecties ofzo ;);):D:D

pure interesse man :D

ja man volgens mij houd jij iets voor ons achter....bah bah;)

Big Cat zei:
Geen idee, zoals ik al zei, nog niemand tegengekomen die het eens wou testen voor me :)

Heb geen idee wat de resultaten zouden zijn, positief of negatief (en mijns inziens zouden die al heel positief moeten zijn om 1200 euro op een dag te justifieren)

De top bodybuilders kunnen dat wel betalen. Ronnie zou het in principe relatief makkelijk neer kunnen lappen.

Maar ach misschien heeft hij (en andere) die "afwijking" al :D

Och och .. wat een potentie er nog rust voor de mensheid op alle gebieden. Technologisch, mentaal, fysiek .. als ik me daar weleens tever in laat meeslepen word ik gek van nieuwsgierigheid. Over 20 jaar kan er al zoveel veranderd zijn. Plasma van 106cm voor 200 euro. Spuitje as zonder bijverschijnselen etc.!

AreZje zei:
De top bodybuilders kunnen dat wel betalen. Ronnie zou het in principe relatief makkelijk neer kunnen lappen.

Maar ach misschien heeft hij (en andere) die "afwijking" al :D

Och och .. wat een potentie er nog rust voor de mensheid op alle gebieden. Technologisch, mentaal, fysiek .. als ik me daar weleens tever in laat meeslepen word ik gek van nieuwsgierigheid. Over 20 jaar kan er al zoveel veranderd zijn. Plasma van 106cm voor 200 euro. Spuitje as zonder bijverschijnselen etc.!

Ik denk dat die dingen er al over 10 jaar zijn, misschien nog wel eerder...

die tijd is er waarschijnlijk nu al, tenminste de middelen/mogelijkheden zijn er vast wel al, maar de wetenschap zal wel weer eens vinden dat de mensheid er nog niet klaar voor is ethisch onverantwoord bla bla

bossie zei:
die tijd is er waarschijnlijk nu al, tenminste de middelen/mogelijkheden zijn er vast wel al, maar de wetenschap zal wel weer eens vinden dat de mensheid er nog niet klaar voor is ethisch onverantwoord bla bla

nou ik ben er wel klaar voor!!!!!

Ik denk dat dat zwaar zal tegenvallen. Er word al jaren gezocht na middelen tegen bepaalde ziektes en na middelen die zonder bijwerkingen je goed laten groeien.

Denk trouwens als zoiets uitkomt en betaalbaar is het snel van markt gehaald zal worden. Zie het al voor je dat heel de samenleving "groot" word.

Ja dat klopt wel, maar de tijd dat een nieuw middel ontdekt wordt en dat het tot een marktwaardig product ontwikkeld is is vaak een jaar of 10.

Terug
Naar boven