MuscleMeat

Gendoping.

Big Cat zei:
Nee hoor, kijk maar eens op wat wetenschappelijke research sites, verkopen ze al 2 vormen van recombinante myostatine blokkers. Ze kosten ongeveer 1200 euro per gram ...

en werken die ook ?

en hoeveel heb je per dag nodig, ik heb gelezen iets van 40 mcg?

grappig deze quote :

"Some believe glucosamine supplementation has a binding effect that helps block myostatin, but this is yet to be conclusively demonstrated."

heej big cat:
hoe zit dat dan met de werkzaamheid van die myostatine blokkers en welke hoeveelheden worden er gebruikt?

ja big cat vertel eens wat meer, behoud je bijv. de gewonnen massa na je kuur/ hoelang duurt zo'n kuur/ wat zijn de bijverschijnselen

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. De werkzame dosissen bij mensen zullen in dezelfde aard liggen van IGF's, zo rond 500 mcg tot 1g per dag, en ken nu eenmaal niemand die 1200 euro per dag wil betalen om het eens te testen.

In muizen werkt het heel goed :)

Big Cat zei:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. De werkzame dosissen bij mensen zullen in dezelfde aard liggen van IGF's, zo rond 500 mcg tot 1g per dag, en ken nu eenmaal niemand die 1200 euro per dag wil betalen om het eens te testen.

In muizen werkt het heel goed :)

Nu kennen we Ronnie's geheim :D

Lijkt me maar niks om dat als eerste proefpersoon te gaan gebruiken

mmm hoever kan je hiermee gaan dan?
Kan je zelfs zorgen dat je 2 meter wordt door aan je dna te sleutelen?

Ok meneer zeg het maar wat wilt U; 150kg wegen, een pik van 50cm of benen van 2 meter jaja U hoort het bij ons is de klant koning. U vraagt wij draaien er wat gen in

marz01 zei:
mmm hoever kan je hiermee gaan dan?
Kan je zelfs zorgen dat je 2 meter wordt door aan je dna te sleutelen?

Ok meneer zeg het maar wat wilt U; 150kg wegen, een pik van 50cm of benen van 2 meter jaja U hoort het bij ons is de klant koning. U vraagt wij draaien er wat gen in
Theoretisch gezien wel, maar er is nog lang niet genoeg kennis en technologie om dit voor elkaar te krijgen... :(

bartp zei:
Theoretisch gezien wel, maar er is nog lang niet genoeg kennis en technologie om dit voor elkaar te krijgen... :(

mmm k*t ,nou vries me dan maar een jaartje of 20 in en maak me dan maar weer eens wakker ;) kijken hoe de zaken er dan voor staan.

iemand langer maken is niet meer mogelijk na 12-13 jaar, proberen ze ook niet meer om gestuntte groei te behandelen na de leeftijd van 14. Wat ze ook kunnen doen met gendoping, ze kunnen de tijd niet terugdraaien naar toen je groeischijven nog open waren.

1200 euro per dag sjeses dat is wel ontzettend duur!

Er zijn mensen die een afwijkend gen hebben, waardoor myostatin in hun lichaam niet meer goed werkt. De gelukzakken

hoelang zou de kuur moeten duren ?

Terug
Naar boven