kan deca je helpen met het genezen van je knie na een operatie aan je meniscus ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou bold en anavar een helende werking hebben? Bron?Icm bold en eventueel anavar maar dat merk je echt minimaal tot niet.. Heb het zelf getest met chronische blessures maar het werkt niet zoals gehoopt.. Anyway hgh bold & anavar hebben helende effecten en deca heeft alleen een pijn verminderende bijwerking
Even ter info ; een verhoogde testosterone in je bloed zou collageenbinding tegengaan..
Deca, boldone, var, hebben een positieve invloed op het aanmaken van collageen.
Een hardnekkige schouderblessure die na een jaar nog niet hersteld was
heb ik kunnen genezen met HGH..
hgh is the king voor blessures
Google even.. Ik geloof dat de pezenherstel stijgt met 240% ofzoiets?
Onzin, de post die dat claimt is uit iemand's duim gezogen.Even ter info ; een verhoogde testosterone in je bloed zou collageenbinding tegengaan..
Deca, bold, var, hebben een positieve invloed op het aanmaken van collageen.
Onzin, de post die dat claimt is uit iemand's duim gezogen.
Ik weet het niet meer haha kben slapenOnzin, de post die dat claimt is uit iemand's duim gezogen.
Heb dat uit t vraag t aan bigcat topic.. Hij zei ook iets dat het herstellen met hgh niet zo goed zou werken en dat heb ik zelf ook ervaren dat dit allemaal niks helpt. Ken t me niet meer goed herinneren het ging me puur om de blessures
---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------
Edit: was het niet iets met dat bold het bloed dikker maakt en dat dit sneller zou laten herstellenIk weet het niet meer haha kben slapen
Ging me om dit stukje:Is een studie naar gebeurd. Hoge testosterone waarden zouden
je collageenbinding tegengaan.
Was een post op promuscle
---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:41 ----------
OMG hgh werkt niet om voor herstel??
Waarom geven ze dan hgh aan mensen met brandwonden als het helemaal niet helpt.
Wss had jij fake hgh
Ging me om dit stukje:
"Deca, bold, var, hebben een positieve invloed op het aanmaken van collageen."
Is een studie naar gebeurd. Hoge testosterone waarden zouden
je collageenbinding tegengaan.
Was een post op promuscle
---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:41 ----------
OMG hgh werkt niet om voor herstel??
Waarom geven ze dan hgh aan mensen met brandwonden als het helemaal niet helpt.
Wss had jij fake hgh
waarom denk je anders dat duursporters en vechtsporters het gebruiken? Juist.. Maar blessure herstel werkt bij UG niet..Google even.. Ik geloof dat de pezenherstel stijgt met 240% ofzoiets?
Onzin, de post die dat claimt is uit iemand's duim gezogen.
Even ter info ; een verhoogde testosterone in je bloed zou collageenbinding tegengaan..
Deca, bold, var, hebben een positieve invloed op het aanmaken van collageen.
Tuurlijk niet. Is dikke bullshit die enkel door BB'ers wordt verkondigd. AS zijn dikwijls de oorzaak van deze blessures.Volgens jou werkt deca dus niet tegen spier en/of pees blessures
Sinds wanneer nemen duursporters dit. En als er profs zijn die HGH nemen, is dat wel voor andere doeleinden. Niet voor herstel van blessures.Tuurlijk werkt hgh wel voor herstel. Je legt me de woorden wel in de mond hewaarom denk je anders dat duursporters en vechtsporters het gebruiken? Juist.. Maar blessure herstel werkt bij UG niet..
Google even.. Ik geloof dat de pezenherstel stijgt met 240% ofzoiets?
In de theorie heeft anavar een herstellend effect op de pezen maar ik heb het zelf getest met mijn blessures (op 4 plaatsen aan de benen) en het heeft bij mij helemaal niks geholpen. Heb deca bold anavar en hgh gebruikt en héél lang rust heeft ook niks geholpen.