MuscleMeat

generation iron

jeuuuj.. ik ga 'm nu downloaden :)

Iemand al getest?

To fix the audio synch:

Download VLC Media player
Open the movie with VLC
Press "J" on your keyboard until you see "Audio delay -250ms" or adjust it to your own needs.

Gekeken en moet zeggen zeer MEH...

wat een strontfilm/docu

zwaar geëdit om verhaal te veinzen en op sommige momenten duidelijk geacteerd.

een echt misbaksel vergeleken met pumping iron, terwijl het concept exact hetzelfde is.

Eeecht een k*tfilm. Branch & phil zijn ook echt 2 etterbakken man.

Branch ook met zijn mega ego. Van ja heb dan wel 4 zware blessures gehad, maar ik train goed hoor :')
Dat hoeft zo een ecto als jij niet te zeggen die nooit aan mij zal tippen.

Gekeken, heb maanden zitten wachten... Man wat een bout is dit. Pumping iron blijft nr1. Wasted time

pfff die viel tegen zeg... btw; toen Branch Warren voor het eerst in beeld kwam was hij aan het eten EN praten tegelijk :roflol: Je verstaat die gast al voor geen meter en dan nog eens met eten in z'n bek.

Ik heb zin om te wachten tot er een deftige rip komt maar als ik het zo lees kan ik beter nu naar een crappy versie kijken en er vervolgens nooit meer aan denken. :o

Had gehoopt op het pumping iron sfeertje, maar nee. :(:(

gvd wat een ballefilm. Gaat meer over het afzeiken van elkaar dan wat anders..

Gvd viel tegen.. Komt niet eens in de buurt van pumpin iron.
Te hoge verwachtingen denk ik

Ik vond 'm ook maar matig. Leuk om te kijken, maar niet geweldig. Moest wel moeilijk hard lachen dat Branch verteld dat hij goed traint en dat hij z'n meeste blessures buiten de gym oploopt, stoer weg rijd op z'n paard en er 20 meter verderop vanaf word gebokt en zijn hamstring blesseert! =D

Ze hebben die film wel flink uitgemolken en gehyped.. En normale bioscoopfilm is na 4 maanden al op dvd/bluray, dit heeft bijna een jaar geduurd of zo..

Terug
Naar boven