Vasculair
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Real deal?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 03:22 ----------
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/1e-kuur-94kg-13-a-323907/

ja een goede vriend van me heeft op die batch ook bijna niks waargenomen, zeker en vast ondergedoseerd of fake :-)

volgens een gozer bij mij in de gym kan je GS dus gewoon mailen met je batch nummer en een foto. ze geven dan antwoord of het echt of fake is.

Inmiddels weer een bloedtest gedaan, dit keer voor mijn LH en FSH waarden. Gear blijkt dus niet fake te zijn want beide waarden liggen onder de 1.
dus zijn ze real gs is gewoon prima merk ben nu voor het eerst bezig met gs ben van gg afgestaptInmiddels weer een bloedtest gedaan, dit keer voor mijn LH en FSH waarden. Gear blijkt dus niet fake te zijn want beide waarden liggen onder de 1.
---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 12:37 ----------
Ik snap er geen moer meer van.
Hier moet gewoon lekker een slotje op. Het is gewoon goede UG.
Fake, heb het ook gehad en nix van gemerkt bijna. Juist meer pomp maar das ook al.
Durf wel te wedden dat het ondergedoseerd is.dus zijn ze real gs is gewoon prima merk ben nu voor het eerst bezig met gs ben van gg afgestapt
nou gaat stuk beter 4kg er bij in 4weken
tren winny en test kuurtje
Hier moet gewoon lekker een slotje op. Het is gewoon goede UG.
Vind er niks ondergedoseerds aan. Ik nam hele lage dosering testosteron tijdens mijn cut en dat werkte perfect. Nu tijdens me bulk een wat hogere dosering en dat doet ook prima zijn werk.
. Ik (en 2 maten) heb(ben) er letterlijk niets maar dan ook niets van gemerkt.