MuscleMeat

Generic test-e

• Topic Starter Topic Starter

Inmiddels beantwoord in mijn log ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 23:49 ----------

ja een goede vriend van me heeft op die batch ook bijna niks waargenomen, zeker en vast ondergedoseerd of fake :-)

Oke goed om te weten, dankjewel voor je reactie ;)

volgens een gozer bij mij in de gym kan je GS dus gewoon mailen met je batch nummer en een foto. ze geven dan antwoord of het echt of fake is.

volgens een gozer bij mij in de gym kan je GS dus gewoon mailen met je batch nummer en een foto. ze geven dan antwoord of het echt of fake is.

Het is niet omdat ze het batchnr klopt dat het ook goed spul is.

Heb zelf contact gehad met hen omtrent batchnr 53022 en ze boden aan om ze gratis te vervangen.

Maar toegeven dat er een probleem is met die batch, nee hoor ???

Heb precies dezelfde batch nummers als TS en ze zijn gewoon real. Al in 2 kuren genomen en allebei de keren goed gegaan dus dat zegt genoeg

Ik ben ook bezig met deze batch op een test only 750mg per week en gaat gewoon prima.
Niks te klagen. Dus erg vaag dit allemaal.

Nu snap ik er helemaal niks meer van... Genoeg mensen die zeggen dat het een waardeloze batch is, en nu leden die er wel goed op gaan :o

Je moet wel wat sterker worden in de kuur en wat aankomen, als je in 6 weken nog niks merkt kwa kracht, humeur, gewicht of niet geiler word is je spul zo fake als maar kan en zou ik het weggooien of laten testen als je er nog veel van hebt.

Alsof je ALTIJD geil word van test e, bullshit kerel.

Ik pak standaard GS en werkt altijd goed. Ook gebruikt tijdens me cut en heb daar nog een pic van in me galerij. In 9/10 gevallen ligt t aan de gebruiker zelf en dat is niet alleen bij GS maar ook andere merken.

Inmiddels weer een bloedtest gedaan, dit keer voor mijn LH en FSH waarden. Gear blijkt dus niet fake te zijn want beide waarden liggen onder de 1.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 12:37 ----------

Inmiddels weer een bloedtest gedaan, dit keer voor mijn LH en FSH waarden. Gear blijkt dus niet fake te zijn want beide waarden liggen onder de 1.

Ik snap er geen moer meer van.

Fake, heb het ook gehad en nix van gemerkt bijna. Juist meer pomp maar das ook al.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 12:37 ----------

Ik snap er geen moer meer van.
dus zijn ze real gs is gewoon prima merk ben nu voor het eerst bezig met gs ben van gg afgestapt

nou gaat stuk beter 4kg er bij in 4weken

tren winny en test kuurtje

Hier moet gewoon lekker een slotje op. Het is gewoon goede UG.

precies. zelfs als het fake zou zijn bij een van de bekende UG labs zou dat zeker door een oplichter gedaan zijn en niet door het lab zelf. dat de UG labs goede spullen leveren betekend natuurlijk niet dat er niemand anders is die ze namaakt.

Fake, heb het ook gehad en nix van gemerkt bijna. Juist meer pomp maar das ook al.

Bloedtest zegt wat anders ;) Durf wel te wedden dat het ondergedoseerd is.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 00:17 ----------

dus zijn ze real gs is gewoon prima merk ben nu voor het eerst bezig met gs ben van gg afgestapt

nou gaat stuk beter 4kg er bij in 4weken

tren winny en test kuurtje

Hier moet gewoon lekker een slotje op. Het is gewoon goede UG.

Gaat niet om het merk he jongens. Het gaat over de batch. En die is gewoon onder gedoseerd punt
Als ik de enige zou zijn die het zegt zou het aan mij liggen. Maar heb nu al zeker 10 jongens horen zeggen dat ze niets merken.

Het is zeker een goede merk daar niet van. Maar deze batch is gewoon onder gedoseerd.

Vind er niks ondergedoseerds aan. Ik nam hele lage dosering testosteron tijdens mijn cut en dat werkte perfect. Nu tijdens me bulk een wat hogere dosering en dat doet ook prima zijn werk.

Vind er niks ondergedoseerds aan. Ik nam hele lage dosering testosteron tijdens mijn cut en dat werkte perfect. Nu tijdens me bulk een wat hogere dosering en dat doet ook prima zijn werk.

Dezelfde batch, 53022 dus? Dan mag jij van geluk spreken ;) . Ik (en 2 maten) heb(ben) er letterlijk niets maar dan ook niets van gemerkt.

Terug
Naar boven