Fitness Seller

Generic test-e

Bezoekers in dit topic

Ik ga gewoon zeggen dat ik last heb van mijn libido en alle symptomen opnoemen van iemand met een lage test. Moet wel lukken.
uuh?

Hoeveel van die 10kg waren vvmkg's? Toch wel een lekkere kuur voor je dan geweest. Ja ik eet gelukkig wel goed en heb ook niet echt moeite om 5000kcal clean naar binnen te werken dus daar zal het niet aan liggen. Ik moet gewoon geduld hebben. Alleen jammer dat ik precies nu in week 5 de griep heb gekregen :p

Wow 40kg is wel behoorlijk veel. Goed gedaan dan. En vvmkg's?


Nee geen pijltje, gewoon een cirkel. Hoe gaat het met jouw kuur?

Uuh??? Volgens mij word GS niet gefaked, alle sinds ik ben zeer tevreden van mijn gear. En wat ik bedoel met vraag het aan m'n vriendin? Heb Gwn de hele dag door een stijve :D!
 
Ben momenteel niet aant kuren ,vials liggen thuis voor het volgende kuurtje
Aha klopt ;-) veel succes kerel.
Uuh??? Volgens mij word GS niet gefaked, alle sinds ik ben zeer tevreden van mijn gear. En wat ik bedoel met vraag het aan m'n vriendin? Heb Gwn de hele dag door een stijve :D!

Oh dat bedoelde je haha, ik hoop het deze week ook te merken. Met welke kuur ben je bezig en in welke week?
 
Hahaha ja :p
Meer dan 100 euro

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 15:02 ----------


Als je alleen test hoeft te testen dan moet dat misschien wel lukken ja! Succes ermee

Kost meer als 100 euro?
Heb je ooit een bloed test laten doen?

Het koste mij 75euro bij de huisarts.
 
Ik ga gewoon zeggen dat ik last heb van mijn libido en alle symptomen opnoemen van iemand met een lage test. Moet wel lukken.
uuh?

Hoeveel van die 10kg waren vvmkg's? Toch wel een lekkere kuur voor je dan geweest. Ja ik eet gelukkig wel goed en heb ook niet echt moeite om 5000kcal clean naar binnen te werken dus daar zal het niet aan liggen. Ik moet gewoon geduld hebben. Alleen jammer dat ik precies nu in week 5 de griep heb gekregen :p

Wow 40kg is wel behoorlijk veel. Goed gedaan dan. En vvmkg's?


Nee geen pijltje, gewoon een cirkel. Hoe gaat het met jouw kuur?

Aha klopt ;-) veel succes kerel.


Oh dat bedoelde je haha, ik hoop het deze week ook te merken. Met welke kuur ben je bezig en in welke week?

3de week in gegaan, dianabol eerste 2 weken 40mg nu ng 2 weken 50mg, deca en test e totaal 10 weken test 2 weken langer. Ben tot nu toe meer dan tevreden!
 
Kost meer als 100 euro?
Heb je ooit een bloed test laten doen?

Het koste mij 75euro bij de huisarts.
Nee nooit laten doen, had het 2 maandjes geleden hier in het AAS gedeelte gelezen. Al de tests bij elkaar (gamma GT, ASAT, ALAT, LDH, natrium, kalium, kreatinine, LH, FSH, testosteron) kostte zo ergens rond de 130 euro dacht ik.
 
Heb die batch van je eens vergeleken met twee andere batches van Generic (Test E) en ik stelde toch een opvallend kleurverschil vast tussen de 53022 en de andere twee. Vooral vergeleken met de 43022 lijkt de 53022 bijna kleurloos, de 53028 zit er wat tussenin.

Zit zelf nu dik 4 weken op de 43022 (500 mg/week icm Deca en D-bol) en ben er quasi zeker van dat ie real is.

Zou dit kleurverschil kunnen wijzen op onderdosering of komt dit vaker voor en wil dit niks zeggen?

43028 vs 53022.JPG


53028 vs 53022.JPG


53028 vs 43028.JPG
 
Heb die batch van je eens vergeleken met twee andere batches van Generic (Test E) en ik stelde toch een opvallend kleurverschil vast tussen de 53022 en de andere twee. Vooral vergeleken met de 43022 lijkt de 53022 bijna kleurloos, de 53028 zit er wat tussenin.

Zit zelf nu dik 4 weken op de 43022 (500 mg/week icm Deca en D-bol) en ben er quasi zeker van dat ie real is.

Zou dit kleurverschil kunnen wijzen op onderdosering of komt dit vaker voor en wil dit niks zeggen?

Dankjewel voor de moeite kerel. Ik zou dit graag ook willen weten...
 
Zeker Real GS en topspul.
Andere batch, dus geen probleem.

Zou dit kleurverschil kunnen wijzen op onderdosering of komt dit vaker voor en wil dit niks zeggen?
Antwoord wat mij betreft NEE.
 
Kleurverschil ligt aan de olie die gebruikt is ;)
 
Nee, wat ik weet is dat GS zelfe olie gebruikt.
Iig geen verschil in olie gemerkt. Of kan jij dat onderbouwen jack?
 
Nee, wat ik weet is dat GS zelfe olie gebruikt.
Iig geen verschil in olie gemerkt. Of kan jij dat onderbouwen jack?

Zou niet weten hoe het anders komt,waarom ziet tren geel denk je??
 
kan het zijn dat ze dan bij verschillende batches test-e verschillende olien gebruiken?
 
normaal real , had hun prop , net dezelfste kleur olie en het was real deal

Prop is altijd lichter van kleur, dit is Test E

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 08:02 ----------

Ik heb gisteren van een maat vernomen dat ie minder van zijn kuur voelt dan normaal, rara welke batch nr is zijn test? 53022...
 
Prop is altijd lichter van kleur, dit is Test E

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 08:02 ----------

Ik heb gisteren van een maat vernomen dat ie minder van zijn kuur voelt dan normaal, rara welke batch nr is zijn test? 53022...

Aha hij dus ook al. Waarschijnlijk is hetgeen hij voelt gewoon placebo.

Ik heb inmiddels mijn testosteron laten checken (10dagen na mijn inject). Uitslag was 30.8 en de referentiewaarden zijn 15-35..
 
Dan denk ik dat je rustig kan stellen dan het spul op zijn minst zwaar ondergedoseerd is.
 
ja een goede vriend van me heeft op die batch ook bijna niks waargenomen, zeker en vast ondergedoseerd of fake :-)
 
Back
Naar boven