Fitness Seller

Genetica

  • Topic starter jelt
  • Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 2K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

jelt

Cool Novice
Lid geworden
4 mrt 2021
Berichten
49
Waardering
13
Lengte
1m86
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,

Ik vroeg me af, hoe weet je nou of je de juiste genetica hebt voor bodybuilding shows ? Ik wil in de toekomst misschien een show doen, dit is nog erg ver weg maar was ik benieuwd naar.
 
Gewoon lekker trainen en gainen, en dan diep cutten.
 
Het mooie is dat er tegenwoordig ook veel mensen zijn die shows doen terwijl ze er eigenlijk niet de genetica voor hebben
 
Beste leden,

Ik vroeg me af, hoe weet je nou of je de juiste genetica hebt voor bodybuilding shows ? Ik wil in de toekomst misschien een show doen, dit is nog erg ver weg maar was ik benieuwd naar.
Met goed eten en trainen, kan iedereen het niveau van een beginners wedstrijd halen.
Bijna iedereen denkt dat hij/zij slechte genen heeft voor bodybuilding.
Vaak komt dat omdat ze geen idee hebben hoe te trainen voor bodybuilding en trainen ze te veel gericht op gewicht verplaatsen. Denk hierbij aan deadliften squatten etc... is vooral krachttraining, niets mis mee, maar niet de beste optie je spieren te laten groeien.

Via YouTube kun je hier ook wel filmpjes over vinden, over wel of geen goede genen.
 
Slechte genen kan je compenseren dmv meer gear pushen
Misschien ben je wel de volgende Nick Walker en dat weet je alleen als je gear gebruikt :eyebrow:
Maar zonder dollen
jelt Ik zou aanraden om eerst een paar jaar fatsoenlijk te trainen en te eten, dan kun je deze vraag nog eens opnieuw aan jezelf stellen
Iedereen denkt dat ze kut genen hebben omdat ze er niet uitzien als hun voorbeelden op social media die die 0.00001% genetics hebben
 
Misschien ben je wel de volgende Nick Walker en dat weet je alleen als je gear gebruikt :eyebrow:
Maar zonder dollen
jelt Ik zou aanraden om eerst een paar jaar fatsoenlijk te trainen en te eten, dan kun je deze vraag nog eens opnieuw aan jezelf stellen
Iedereen denkt dat ze kut genen hebben omdat ze er niet uitzien als hun voorbeelden op social media die die 0.00001% genetics hebben
Ga ik uiteraard doen. Ik ben nog maar 16 en bijna klaar met de groei, dus nog kans om de breedte in te gaan en veel testosteron te krijgen dacht ik. Voeding ect gaat al clean en heb coaching
 
Ga ik uiteraard doen. Ik ben nog maar 16 en bijna klaar met de groei, dus nog kans om de breedte in te gaan en veel testosteron te krijgen dacht ik. Voeding ect gaat al clean en heb coaching
Wat mensen je ook adviseren, begin komende 5 jaar niet aan anabolen.

Leer de basics mbt trainen/voeding en indien je hier consistent in bent en paar succesvolle “bulks/cuts” hebt gedaan en je accepteert ook alle nadelen van gear kan je overwegen om het te gebruiken.

Laat je niet misleiden hierin, aangezien dit onomkeerbare schade met zich mee kan brengen.
 
Wat mensen je ook adviseren, begin komende 5 jaar niet aan anabolen.

Leer de basics mbt trainen/voeding en indien je hier consistent in bent en paar succesvolle “bulks/cuts” hebt gedaan en je accepteert ook alle nadelen van gear kan je overwegen om het te gebruiken.

Laat je niet misleiden hierin, aangezien dit onomkeerbare schade met zich mee kan brengen.
Dankje ga ik doen, ik train nu al wel 3 jaar. Ben van plan om pas na 20 te gebruiken, uiteraard nog meer info opdoen over de nadelen ect ect. Jullie gaan nog zeker van mij horen 👍🏻
 
Back
Naar boven