Fitness Seller

Genetics summer '10 preparation

waar zeg ik dat dan ezel? ga ergens anders de wijsneus uithangen

Het is überhaupt niet nodig om te gaan schelden, hoor. Ik zeg gewoon dat het goedkoper is om eiwitpoeders te kopen, dan al die kip of kwark te betalen. Dat gaf jij toch ook aan, of tenminste dat het even duur is. Toch blijft vaste voeding het beste. Nu, als jij met je 22 jaar, nog altijd niet uit je kinderlijke periode bent en het nodig vindt om mensen gaan af te kraken omdat ze het het al dan niet eens zijn met je stelling, dan ga jij best ergens anders de wijsneus uithangen.

wat is eigenlijk kippenwit?

Het is überhaupt niet nodig om te gaan schelden, hoor. Ik zeg gewoon dat het goedkoper is om eiwitpoeders te kopen, dan al die kip of kwark te betalen. Dat gaf jij toch ook aan, of tenminste dat het even duur is. Toch blijft vaste voeding het beste. Nu, als jij met je 22 jaar, nog altijd niet uit je kinderlijke periode bent en het nodig vindt om mensen gaan af te kraken omdat ze het het al dan niet eens zijn met je stelling, dan ga jij best ergens anders de wijsneus uithangen.
kwark is niet beter dan nightprotein. groeten

• Topic Starter Topic Starter
Druk weekend gehad, slecht gegeten, weinig slaap, gevolg terug naar 76.5 kg, examens staan voor de boeg, dus 2 zware lange weken, ga dus even geen foto'smeer posten wegens gebrek aan hardheid.. 'Khoop dat'k niet nog meer moet inleveren, het wordt afwachten.. maar heb een nieuwe lading sups besteld om de weken nog door te komen ;)
hou jullie op de hoogte

Druk weekend gehad, slecht gegeten, weinig slaap, gevolg terug naar 76.5 kg, examens staan voor de boeg, dus 2 zware lange weken, ga dus even geen foto'smeer posten wegens gebrek aan hardheid.. 'Khoop dat'k niet nog meer moet inleveren, het wordt afwachten.. maar heb een nieuwe lading sups besteld om de weken nog door te komen ;)
hou jullie op de hoogte

STFU and train b*ch :D da studeren is rust voor u muscles , gewoon goed blijven eten en 4x per week uurke beuken @ willems en da komt allemaal in orde !

Wow :eek: Goede fysiek!!

BUMP!

goed fysiek in die korte tijd

Blijft goed bijkomen! Staat een 77-78kg aan 6% momenteel na nog geen jaar trainen! Petje af daarvoor!

Moet ook zeggen, hij traint mee zonder mekkeren,eet wat ik zeg ookal is het veel of droog of eentonig.
Doet ook extreme dropsets,supersets mee met mij zonder te zagen dat het niet gaat, dat het te warm is enz... Good going echt de mentaliteit van een rasechte BBer!
Ik verwacht dat die mijn size zeer snel gaat behalen!

z'n BW gaat lekker rap!
maar ik betwijfel of die jou size zal hebben met het zelfde bw als jou, niet dat het er niet goed uit zal zien, maar echt de hardheid.

in 8 maanden:eek:

Terug
Naar boven