MuscleMeat

Gepakt door de douane!!

Ryu zei:
ennuh niemand aan mike gevraagd of hij er een andere label op kon doen ?

Als je er om vraagt doet ie dat ook (hij zelf natuurlijk niet maar 1 van zijn mederwerkers) maar dan nog kan je er gewoon uitgepikt worden.

Dus wederom: het is en blijft een gok. De ene keer gaat het goed, de andere keer niet.

bij mij hebben ze zelfs de hair remover eruit gehaald. Dan vraag ik me af waarom ze dit hebben gedaan. Zouden ze het misschien vergeten zijn en niet in het pakket gedaan?

als ze er iets uithalen wat volgens jou niet illegaal is, meteen contact opnemen!!

Frank123 zei:
En je eigen scheel betalen?? Koop het dan gewoon in Nederland. Net zo duur als in engeland met verzendkosten en alles erbij.

Ik heb het ook wel 2x geprobeerd en 2 x gepakt in Eindhoven. Kreeg ik een brief thuis met een hoop blabla en dat ik moest bellen als ik afstand wou doen, anders zat ik in de shit. Dus maar netjes gebelt :p

Een kennisje van me heeft het in rotterdam geprobeerd en ook gepakt. (eind vorig jaar, ik begin januari)

Ik ga er in ieder geval niet meer aan beginnen. Het is me te riskant en het kost je te veel geld als je gepakt word. Nee ik koop het wel in Nederland!! danmaar eenbeetje meer betalen voor zekerheid

Heb je na die eerste keer dat je 'gepakt' was ook nog legale pakketjes besteld en waren die geopend of niet? Sommigen zeggen namelijk dat als ze eenmaal iets illegaals bij je gevonden hebben ze in de toekomst al je dingen openmaken, vandaar....

ow ik dacht toch egt:

[Link niet meer beschikbaar]

van 1fast400:

Thermogenic Proprietary Blend of the following:
Caffeine Anhydrous 99%, Forslean 10%, Synephrine 96%, Sclareolide 96%, Pure Guggulsterones E & Z 99% 1:1 Total Mix, Yohimbine 99%, Vinpocetine 99%, Bioperine 96% 325 mg

Ja, ik snap het eigenlijk ook niet. Misschien dat 1 van die componenten te hoog gedoseerd is naar NL maatstaven. Iig heb ik al meerdere keren gehoord dat het er bij mensen uitgehaald is. Misschien dat iemand hier meer van weet ???

Pumpin' zei:
als ze er iets uithalen wat volgens jou niet illegaal is, meteen contact opnemen!!

ik heb hem afgelopen maandag al een email gestuurd, toen het pakket binnen kwam, maar hoor er nog steeds niks van. Ik heb hem zelfs een pm gestuurd via dit board, maar helaas. Weten jullie nog andere mogelijkheden hoe je zoiets moet oplossen?

JFS zei:
Heb je na die eerste keer dat je 'gepakt' was ook nog legale pakketjes besteld en waren die geopend of niet? Sommigen zeggen namelijk dat als ze eenmaal iets illegaals bij je gevonden hebben ze in de toekomst al je dingen openmaken, vandaar....

na die 2 keer heb ik alleen nog maar legale spullen besteld. Een stuk of 3-4 keer. Van die keren was het dacht ik 2 keer gecontroleerd. Dus voor mij niks illegaals meer :no:

tito raymond zei:
ik heb hem afgelopen maandag al een email gestuurd, toen het pakket binnen kwam, maar hoor er nog steeds niks van. Ik heb hem zelfs een pm gestuurd via dit board, maar helaas. Weten jullie nog andere mogelijkheden hoe je zoiets moet oplossen?

Ik denk dat pumpin bedoelde "contact opnemen met fedex en de douane".

die kerel van 1fast400 zal er weinig aan kunnen doen.

en andere spulletjes.....

Frank123 zei:
Ik denk dat pumpin bedoelde "contact opnemen met fedex en de douane".

die kerel van 1fast400 zal er weinig aan kunnen doen.

Ik had toch graag een reactie van hem gehad. Maar waar kan ik zo 1,2,3 contact opnemen met fedex/douane?

Alvast bedankt, Frank

Heel simpel:

www.douane.nl

of

http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm

ff zoeken naar het nummer. (telefoon 0800-0143)

klik ook ff op de link hieronder, daar staat het nummer dat jet moet bellen als je twijfelt of je iets wel in mag voeren.

Mike heeft het erg druk met zijn verschillende zaken, dus kan ff duren.

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Pfff jullie willen gewoon niet dat ik met jullie clubje mag praten hè! :mad:

Ik mag er niet eens bijhoren.
Nou dan vertel ik ook niks.

DBC, lees de thread dan :D

over ALLES wat nederland niet in mag via de post. (ephidrine/ephedra/ph's (krijgen we het weer :D) / haarremovers blijkbaar/ ect

zo heb ik vernomen ergens.........:dunno: ;)

Terug
Naar boven