MuscleMeat

Gepakt door de douane!!

Pumpin' zei:
@blanex: caffeine en San Tight zijn niet verboden ;)

Vaag ben er altijd vanuit gegaan dat tight verboden was in nederland, maar ja
het kost bij mike maar 29.99 dollars dus toch al een stuk minder dan die 59,99 eurie. :D

blanex zei:
Vaag ben er altijd vanuit gegaan dat tight verboden was in nederland, maar ja
het kost bij mike maar 29.99 dollars dus toch al een stuk minder dan die 59,99 eurie. :D

ja helaas wel, oplichters hier ;)

Ik ben dus ook gepakt met 2 x s1+.
Was op een donderdag verstuurd en op de maandagochtend daarna is het in Ridderkerk eruit gevist....
Totale bestelling was: 2x S1+ en 1 x Swole V2 en doos proteinerepen.
Brief van de douane gehad en relaxte kerel aan de telefoon gehad die mij uitgebreid uitlegde waarom het niet mocht ( ik snapte dat natuurlijk in eerste instantie niet :))
Maar wel 2 flesjes kwijt dus:(
Maar ze hebben mij nu geregisteerd op het adres van mijn vriendin, dus zouden pakketjes naar mijn adres nu niet zo gecontroleerd worden?
Zou het verstandig zijn het 1x op mijn eigen adres te proberen?

je kunt het proberen, maar ik zou voor zekerhied gaan haha ;):P

neej ff zonder geouwehoer. Ik heb net een kennisje van me gesproken en die heeft ook regelmatig contact met 1 bepaalde medewerker van de douane ;) ;) ;)

Hij vertelde me dat er niet naar naam wordt gekeken in eerste instantie maar naar:

1. of het pakketje er verdacht uitziet
2. de drugshonden het verdacht vinden
3. de afzender
4. de ontvanger.

Hij zei ook dat er sinds 1 maand bij de douane nieuwe regels zijn en dat er iets strenger gecontrolleerd wordt. Mijn kennisje gaat nog ff wat dingen navragen en misschien dat ik dan nog wat handige tips heb ;)

kijk, dat is nou toch coole info! Thanks :)

Pumpin' zei:
je kunt het proberen, maar ik zou voor zekerhied gaan haha ;):P

neej ff zonder geouwehoer. Ik heb net een kennisje van me gesproken en die heeft ook regelmatig contact met 1 bepaalde medewerker van de douane ;) ;) ;)

Hij vertelde me dat er niet naar naam wordt gekeken in eerste instantie maar naar:

1. of het pakketje er verdacht uitziet
2. de drugshonden het verdacht vinden
3. de afzender
4. de ontvanger.

Hij zei ook dat er sinds 1 maand bij de douane nieuwe regels zijn en dat er iets strenger gecontrolleerd wordt. Mijn kennisje gaat nog ff wat dingen navragen en misschien dat ik dan nog wat handige tips heb ;)

karma altijd welkom ;)

maar sprak hem zojuist weer. Hij vertelde dat er ondanks de strengere regels nog wel regelmatig een pakketje door kan glippen. Hij schatte de pakkans op 50%. Ze hebben het bij de douane namelijk al druk genoeg met andere zaakjes.

Zijn connectie bij de douane vertelde hem dat er de laatste 3 weken maar liefst 3 nieuwe mensen bij zijn gekomen op de controle-afdeling ???

Niet positief dus, gelukkig zijn die lui van de douane ook niet allemaal zuiver ;)

om even terug te komen op het hoofdonderwerp van deze post: 6 potjes ephedrine hcl die ik samen met andere supps had besteld bij 1fast400 zijn tegenhouden door de douane en inmiddels vernietigd.

1 maart (maandag) verzonden vanuit VS
3 maart (woensdag) tegengehouden in OUDE MEER NL (Schiphol-Oost)
11 maart (donderdag) status op 'vastgehouden'
12 maart (vrijdag) pakket ontvangen, zonder de ephedrine hcl

Ik heb weer de gok genomen en 4 potjes ephedrine hcl en 2 potjes yohimbine hcl besteld... als het nu nog een keer wordt ingenomen, zal ik er niet meer bestellen voorlopig.... en dan zal ik ook een paar deuren in huis intrappen, televisies uit het raam gooien, toetsenborden breken en xbox-en door de plee spoelen... (dat laatste doe ik toch maar niet :D )

• Topic Starter Topic Starter
Als de post niet via fedex gaat komt het dan nog wel langs de zelfde douande stations? Anders zou ik eens via de normale post kunnen proberen.!!!!

daan1976 zei:
Als de post niet via fedex gaat komt het dan nog wel langs de zelfde douande stations? Anders zou ik eens via de normale post kunnen proberen.!!!!

Ik heb 's via gewone post via bb.com besteld. Kreeg toen een brief van GPS(post dienst ofzo) dat de douane wou weten hoeveel mijn pakket waard was want dat ik invoerrechten moest dokken. Toen heb ik via internet ingevuld: akkoord met wat erop de vervoersbon stond(was niet de bedoeling) en kwam het 2 weken(wel weer minder) aan ongeopend en met een stempel erop dat het vrij van douanekosten was. Volgens mij was die stempel wel van Schiphol maar die GPS-brief kwam uit Duiven maargoed ga er dus vanuit dat dat ook door Schiphol moet...

Laatst bewerkt:
ff gecheckt en ALLE post komt via de douane. 4 douane posten in nederland: schiphol, Eindhoven, ridderkerk, Zwolle.

Zou wel makkelijk zijn als gewone post niet via de douane gaat,lekker makkelijk voor de coke-smokkelaars :D

Yohimbe mag dus nog wel ?

Ja, maar wat heb je eraan??

ps Yohimbine HCL dus niet he!

volgens mij mag yohimbine hcl ook niet.... maar goed, we zien wel of het aankomt of niet.

Wat als je een dikke bestelling hebt ter waarde van 300 euro (bijv. 2x Swole en 3x Precision protein van EAS) Het zijn legale producten, maar wordt dit pakket er ook tussen uitgehaald, om douanerechten en btw te betalen?

alle pakketten van fedex moeten gescant worden voor de tracking....en alle pakketten moeten door de douane, dus de kans is grott dat ze er naar "kijken".

Wat ik veel lees is dat ook bij grote bestellingen bijna nooit invoerrechten / btw hoeft te worden betaald.

Ik denk dat ik bij steekproeven gewoon de pisang kan zijn. Ik las eerder in deze thread dat ze o.a. kijken naar een verdacht pakje, maarja.. wat is een verdacht pakje.

ok, m'n pakket is aangekomen in NL :cool: Nu maar hopen dat ze 'm niet gaan controleren.... :yell: :bawling: :fire:

OUDE MEER NL 03/29/2004 06:20 Pakket beschikbaar voor in-/uitklaring
FedEx sorteercentrum verlaten/ PARIS FR 03/27/2004 22:24
Aangekomen in sorteercentrum/ PARIS FR 03/27/2004 20:47
FedEx sorteercentrum verlaten/ MEMPHIS TN 03/27/2004 04:50
Aangekomen in sorteercentrum/ MEMPHIS TN 03/26/2004 23:14
FedEx sorteercentrum verlaten/ MEMPHIS TN 03/27/2004 00:13
FedEx-ramp verlaten/ GREENSBORO NC 03/26/2004 22:31
Aangekomen op FedEx-verbindingscentrum/ GREENSBORO NC 03/26/2004 21:01
FedEx-locatie van herkomst verlaten/ GREENSBORO NC 03/26/2004 20:32
Afgehaald door FedEx/ GREENSBORO NC 03/26/2004 17:36

kingnbajam zei:
ok, m'n pakket is aangekomen in NL :cool: Nu maar hopen dat ze 'm niet gaan controleren.... :yell: :bawling: :fire:

OUDE MEER NL 03/29/2004 06:20 Pakket beschikbaar voor in-/uitklaring
FedEx sorteercentrum verlaten/ PARIS FR 03/27/2004 22:24
Aangekomen in sorteercentrum/ PARIS FR 03/27/2004 20:47
FedEx sorteercentrum verlaten/ MEMPHIS TN 03/27/2004 04:50
Aangekomen in sorteercentrum/ MEMPHIS TN 03/26/2004 23:14
FedEx sorteercentrum verlaten/ MEMPHIS TN 03/27/2004 00:13
FedEx-ramp verlaten/ GREENSBORO NC 03/26/2004 22:31
Aangekomen op FedEx-verbindingscentrum/ GREENSBORO NC 03/26/2004 21:01
FedEx-locatie van herkomst verlaten/ GREENSBORO NC 03/26/2004 20:32
Afgehaald door FedEx/ GREENSBORO NC 03/26/2004 17:36

Wat voor lekkers heb je allemaal besteld, kingnbajam?

4 potjes ephedrine hcl en 2 potjes yohimbine hcl... ik ben wat voorzichtiger met de aantallen nu ik al een keer 6 potjes ben kwijtgeraakt... :)

Terug
Naar boven