AndroidHealthClinic

Gepakt met uitschuifbare knuppel door politie

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
46
Bij een politie controle hebben ze afgelopen week in mijn auto een uitschuifbare knuppel gevonden, zo'n ploertendoder... Heb zo'n ding altijd bij me uit veiligheid...

Moet deze week een verklaring afleggen alleen wat kan ik dan het beste zeggen dat ik geen xxxxx boette krijg, gaat via officier van jusitie?

Is geen kant en klaar excuus voor, die boete krijg je toch weg. Dat ding is namelijk illegaal dus je had het niet bij je moeten hebben.

Hij hing niet als "sleutelhanger" aan een sleutelbos? ;)

Een knuppel gepakt met een knuppel.

Isn't that ironic?

"vriendin heeft 50 tinten gelezen, en wilde haar verassen" :o

Zeg dat het voor eigengebruik is en dat je alleen je vriendin ermee slaat en soms je ouders.

Heb zelden zoiets achterlijks gelezen.

Bij een politie controle hebben ze afgelopen week in mijn auto een uitschuifbare knuppel gevonden, zo'n ploertendoder... Heb zo'n ding altijd bij me uit veiligheid...

Moet deze week een verklaring afleggen alleen wat kan ik dan het beste zeggen dat ik geen xxxxx boette krijg, gaat via officier van jusitie?

Je gaat dus echt wel een boete krijgen, hier kom je niet onderuit :D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 22:23 ----------

Zeg dat je dom bent, je hoeft geeneens te liegen.

:roflol:

Zeg dat je vaak iets onder je stoel laat vallen en dat je met dat ding het weer te pakken krijgt. Met je armen lukt dit niet omdat je biceps te groot zijn.

ploertendoders vallen onder categorie 1 wapens

In Wetboek van strafrecht XI.8 artikel 13 staat: Het is verboden een wapen van categorie 1 te vervaardigen, te transformeren, voor derden te herstellen, over te dragen, voorhanden te hebben, te dragen, te vervoeren, toe doen binnenkomen of te doen uitgaan.

Bovendien zeg je dat het een politie controle is dus ze hebben het bewijs rechtmatig gekregen (Wetboek van strafrecht XI.8 paragraaf 11a)

Zeggen dat het voor je veiligheid is zal je waarschijnlijk niet helpen, aangezien je een vergunning 13 weken van te voren moet aanvragen. maarja je kunt het altijd proberen

oftewel you are ****ed!!

:roflol: Ik heb altijd een knuppel en tennisbal in de auto liggen omdat we daarmee weleens met de hond spelen.

Mensen kunnen hier nu wel om lachen, maar eigenlijk is het dieptriest dat de overheid voor jou beslist dat je geen wapen in de wagen mag hebben om jezelf te verdedigen voor het geval je aangevallen wordt. Waarom zou de overheid in de vorm van politie het recht mogen hebben om gewapend te zijn zodat ze zichzelf kan verdedigen en de burger niet? Elk individu zou het recht moeten hebben om in zekere mate gewapend te zijn, met name mensen die fysiek minder in staat zijn zich te verdedigen. De huidige wetgeving is onethisch en dom.

Aangezien je die boete toch wel krijgt zou ik die bureaucraten daar even een lesje geven in individuele rechten en gelijkheid.

Mensen kunnen hier nu wel om lachen, maar eigenlijk is het dieptriest dat de overheid voor jou beslist dat je geen wapen in de wagen mag hebben om jezelf te verdedigen in het geval je aangevallen wordt. Waarom zou de overheid in de vorm van politie het recht mogen hebben om gewapend te zijn zodat ze zichzelf kan verdedigen en de burger niet? Elk individu zou het recht moeten hebben om in zekere mate gewapend te zijn, met name mensen die fysiek minder in staat zijn zich te verdedigen. De huidige wetgeving is onethisch en dom.

Aangezien je die boete toch wel krijgt zou ik die bureaucraten daar even een lesje geven in individuele rechten en gelijkheid.

Ik vraag me eerder af waarom je een wapen in een auto nodig hebt, ik denk dat mijn auto effectiever zal zijn in het vermorzelen van iemand dan zo'n uitschuifbaar knuppeltje.

Mensen kunnen hier nu wel om lachen, maar eigenlijk is het dieptriest dat de overheid voor jou beslist dat je geen wapen in de wagen mag hebben om jezelf te verdedigen in het geval je aangevallen wordt. Waarom zou de overheid in de vorm van politie het recht mogen hebben om gewapend te zijn zodat ze zichzelf kan verdedigen en de burger niet? Elk individu zou het recht moeten hebben om in zekere mate gewapend te zijn, met name mensen die fysiek minder in staat zijn zich te verdedigen. De huidige wetgeving is onethisch en dom.

Zou een mooie boel zijn. Krijgen 2 mensen ruzie om een aanrijding, zit er een tussen die zichzelf niet kan beheersen en zijn wapen omzich 'te beschermen' er bij pakt.

Maargoed, ik heb altijd een grote ijzere staaf in de auto liggen, valt niet onder wapens oid, is gewoon zo'n rolbuis die normaal aan een imperiaal vastzit.

Ik vraag me eerder af waarom je een wapen in een auto nodig hebt, ik denk dat mijn auto effectiever zal zijn in het vermorzelen van iemand dan zo'n uitschuifbaar knuppeltje.
Ja want je kan altijd je wagen als wapen gebruiken en het is ook ethisch en wettelijk ok om iemand omver te rijden.

Zou een mooie boel zijn. Krijgen 2 mensen ruzie om een aanrijding, zit er een tussen die zichzelf niet kan beheersen en zijn wapen omzich 'te beschermen' er bij pakt.

Maargoed, ik heb altijd een grote ijzere staaf in de auto liggen, valt niet onder wapens oid, is gewoon zo'n rolbuis die normaal aan een imperiaal vastzit.
Dat maak jij ervan, ik had het over verdedigen.

Heb altijd een geslepen potlood in de auto liggen.. you never know.

Terug
Naar boven