MuscleMeat

Gepakt met uitschuifbare knuppel door politie

Bezoekers in dit topic

Denk dat zo'n rechtszaak wel meer kost dan wat de boete zal zijn :p .

In dit geval waarschijnlijk wel maar hun houding is gewoon om zoveel mogelijk te incasseren, op het einde van de dag moet de staat er wel beter van worden natuurlijk.

Ik weet niet hoe het in Belgie is maar gevaarlijk gereedschap mag niet binnen bereik van de bestuurder hebben liggen. Volgens mij moet het zelfs achterin de kofferbak liggen en mag t alleen wanneer t aannemelijk is dat jij het gebruikt waarvoor het bedoeld is.

Tuurlijk, gewoon zorgen dat het wettelijk is. Maar je kan zo echt wel gevaarlijkere dingen in de koffer hebben dan zo'n stompe knuppel.
 
daar gaat het nu toch niet om gaat erom dat jij het zo zou oplossen...

Alsof ze serieus iedereen gaan verhoren die in mijn auto gezeten hebt. Waarschijnlijk sturen ze het gewoon gelijk door naar het OM en noteren er bij dat het nergens op slaat en zij vermoeden dat het wel degelijk van mij zou zijn.
 
In dit geval waarschijnlijk wel maar hun houding is gewoon om zoveel mogelijk te incasseren, op het einde van de dag moet de staat er wel beter van worden natuurlijk.

Correct.

Dat is ook de reden dat ze in nl continue lopen te flitsen wat weinig kost maar veel opbrengt terwijl ze nauwelijks controleren op alcohol omdat het geen geld opbrengt. Dit terwijl alcohol voor veel meer doden zorgt, zeker als je kijkt naar het feit dat 9 van de 10x die flitsers langs de snelweg staan in plaats van binnen de bebouwde kom/provinciale wegen waar juist veel ongelukken gebeuren.
 
Had in de auto altijd een grote schroevendraaier en moersleutel liggen(niet bewust om een of andere reden eigenlijk)
 
vervelende is aan legale/illegale wapens dat 9/10 keer jij de schuldige zal zijn bij een gevecht
 
Zou een mooie boel zijn. Krijgen 2 mensen ruzie om een aanrijding, zit er een tussen die zichzelf niet kan beheersen en zijn wapen omzich 'te beschermen' er bij pakt.

Maargoed, ik heb altijd een grote ijzere staaf in de auto liggen, valt niet onder wapens oid, is gewoon zo'n rolbuis die normaal aan een imperiaal vastzit.

Is onlangs in België gebeurt trouwens. 2 wagens hadden ruzie in het verkeer, ene wagen waren tuinmannen, 2 gasten maken ruzie, de 3de gast pakt een of andere grasmaaier uit zijn koffer en haalt uit naar die andere.

Resultaat : 1 been was hij meteen kwijt, het andere later in het ziekenhuis.

Vind het zelf een nogal moeilijke situatie. Ik kan Big T begrijpen dat mensen zich moeten kunnen verdedigen maar dan zijn er ook altijd mongolen/monsters (ik vind die kerel echt een monster, hoe kan je nu dat iemand anders aandoen) die dus totaal niet om kunnen gaan met die verantwoordelijkheid.

( was blijkbaar al aangehaald had de vorige posts niet echt gelezen :D)
 
Laatst bewerkt:
Freakin POlice moet echte criminelen pakken! Ze lopen alleen maar eerlijke burgers te naaien.
 
Is onlangs in België gebeurt trouwens. 2 wagens hadden ruzie in het verkeer, ene wagen waren tuinmannen, 2 gasten maken ruzie, de 3de gast pakt een of andere grasmaaier uit zijn koffer en haalt uit naar die andere.

Resultaat : 1 been was hij meteen kwijt, het andere later in het ziekenhuis.

Ach, kan hij volgende x niet de auto uitstappen om ruzie te maken.
 
Mensen kunnen hier nu wel om lachen, maar eigenlijk is het dieptriest dat de overheid voor jou beslist dat je geen wapen in de wagen mag hebben om jezelf te verdedigen voor het geval je aangevallen wordt. Waarom zou de overheid in de vorm van politie het recht mogen hebben om gewapend te zijn zodat ze zichzelf kan verdedigen en de burger niet? Elk individu zou het recht moeten hebben om in zekere mate gewapend te zijn, met name mensen die fysiek minder in staat zijn zich te verdedigen. De huidige wetgeving is onethisch en dom.

Aangezien je die boete toch wel krijgt zou ik die bureaucraten daar even een lesje geven in individuele rechten en gelijkheid.

Ga lekker in Amerika wonen, dit slaat echt nergens op.
 
gewoon eerlijk zijn, hier kom je toch niet onder uit bro, mag dat ding gewoon niet bij je hebben
 
Ik zou het makkelijker kunnen verantwoorden wanneer ik iemand omver rij in een vluchtpoging dan wanneer ik iemand tot moes sla met zo'n knuppeltje.

Maar goed, ik beschik dan ook over een auto met meer vermogen dan een gemiddelde auto dus wegkomen is over het algemeen niet zo'n probleem.

Gast.. moet je jezelf echt in elke post weer bewijzen? :rolleyes:
 
Gast.. moet je jezelf echt in elke post weer bewijzen? :rolleyes:

Nee, ik kan me voorstellen dat iemand met een langzame auto eerder geneigd is zo'n ding mee neemt omdat je in bedreigende situaties minder makkelijk weg komt.

Misschien eens naar de essentie van de post kijken in plaats van gelijk te miepen.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik kan me voorstellen dat iemand met een langzame auto eerder geneigd is zo'n ding mee neemt omdat je in bedreigende situaties minder makkelijk weg komt.

Misschien eens naar de essentie van de post kijken in plaats van gelijk te miepen.

Doelde meer op het feit dat je jezelf beter voelt dan de ''gemiddelde'' mens. Je kan het ontkennen voor jezelf, maar we weten allebei dat het zo is.

Als je klem gereden word, of verkeer steekt over, stoplichten, doodlopende weg etc. heb je niks aan je vermogen. En uit adrenaline kan je snel een foute beslissing maken.
Jij kijkt te veel films ;)
 
meer dan 10 jaar geleden ook gevat geweest met houten kegel uit kegelspel (iets minder groot dan baseballbat, zelfde vorm) onder m'n autostoel. moeten afgeven, verklaren dat ik er afstand van deed en 50 euro boete betalen. blijft natuurlijk wel ergens geregistreerd staan dat je ooit betrapt bent geweest op verboden wapenbezit :rolleyes:

ondertussen het slachtoffer geweest van sackjacking door 2 personen, vuistslagen in het gezicht moeten incasseren, blauwe ogen en lichte hersenschudding aan overgehouden. ik heb sindsdien een busje pepperspray bij me, dit wil je geen 2 keer meemaken. **** the law, de politie is er op dat moment niet om je te helpen, enkel goed om achteraf een pv op te maken en de daders worden nooit gevat. er zijn genoeg gekken in het verkeer en je bent altijd aangewezen op jezelf.

Je kan ook gewoon een spuitbus met bijtend spul in je auto leggen.

Stuk schadelijker voor zij die het in hun gezicht krijgen maar wel legaal..

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 00:00 ----------

Doelde meer op het feit dat je jezelf beter voelt dan de ''gemiddelde'' mens. Je kan het ontkennen voor jezelf, maar we weten allebei dat het zo is.

Als je klem gereden word, of verkeer steekt over, stoplichten, doodlopende weg etc. heb je niks aan je vermogen.
Jij kijkt te veel films ;)

Ja ik ga wachten voor een rood stoplicht als mensen mijn hersens in willen slaan. :roflol:

Daarnaast zet ik in het uiterste geval mijn auto tegen hun auto en dan gaat het gas er op, moet een flinke auto zijn wil hij niet van zijn plek af komen.

Maar goed, om uberhaupt iets van klemrijden te bereiken heb je wel meer dan 1 auto nodig. De vraag is of je dan wat hebt aan zo'n knuppeltje
 
Een groot percentage dagelijkse gebruiksvoorwerpen kan gebruikt worden als wapen. Je bent een ninja of je bent het niet.
 
het zou me niks verbazen als jij ooit een keer echt overvallen wordt xyxyxxxx, lekker slim als je zoveel geld zou hebben en er mee te koop loopt op het internet.....


....


...
 
Z'n auto heeft voldoende vermogen.. snap dat dan.
 
Back
Naar boven