AndroidHealthClinic

Shocking News Gepest meisje post verhaal op Facebook en stapt uit het leven

rickynl

Competitive Bodybuilder
Waardering
250
Lengte
1m81
Canada is in shock na de dood van de 15-jarige Amanda Todd. Ze had in een video op facebook uitgelegd hoe ze gepest werd op school. De premier van British Columbia reageerde verontwaardigd.
Het meisje raapte vorige maand alle moed bij elkaar en vertelde via briefjes in een video op Facebook hoe ze gepest werd, op school maar ook via het internet. Afgelopen woensdag stapte ze uit het leven

De zelfdoding van het meisje ging allesbehalve ongemerkt voorbij en de reacties bleven niet uit. Zo reageerde ook de premier van de provincie British Columbia, Christy Clark: ‘Niemand mag gepest worden. Niemand verdient dat. Niemand vraagt erom. Pesten moet gestopt worden’.

Amanda’s moeder hoopt vooral dat de video gebruikt wordt in de strijd tegen pestgedrag. ‘Dat is wat mijn dochter gewild zou hebben’, aldus Carol Todd op Twitter.

Wie met vragen zit over zelfdoding, kan terecht bij Tele-Onthaal (106 of www.tele-onthaal.be) of de Zelfmoordlijn (02–649.95.55 of www.zelfmoordlijn.be).

Bekijk hieronder het aangrijpende filmpje waarin Amanda haar pestverhaal doet:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=80RqEf56Ix4#

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IKPH1GW3sEs

Wat een t*fus lijers allemaal, ben pas op de helft maar word hier gewoon boos van.:mad:

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20121012_00331819&fwcc=1&fwcl=1&fwl

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: cura
  • Topic Starter Topic Starter
ja staat er ook bij in het artikel dat ik postte, alleen is het nogal onoverzichtelijk.. Filmpjes willen niet werken.

Oud nieuws die gozer zat op HF die haar had gepest.

verschikkelijk erg.....

Dat meisje was gewoon een gore sl*t, lekker ****ing boeiend.

Jammer voor dat meisje man...

Goh, heel ****ed up voor dr maar komaan, ze heeft het ook wel zelf 2 hele open doeltjes neergezet...

Goh, heel ****ed up voor dr maar komaan, ze heeft het ook wel zelf 2 hele open doeltjes neergezet...
15 jarig meisje (wss jonger toen deze dingen gebeurden) kan idd ook rationeel nadenken, denkt na over alle mogelijke gevolgen van haar acties en beslist nooit puur op 'how can i get this person to like me'? :eyes:

r*tard award van 2012 gaat naar jou :thumbs:

Iedereen die hier intrapt wordt ****ING hard opgelicht. Dat dit zoveel aandacht krijgt begrijp ik echt niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat boeit het eigenlijk. Als je voor iedereen die zelfmoord pleegt door persterijen een eigen topic moet geven kun je wel aan de gang blijven.

In dat geval is t gewoon een domme attention wh*re die ik niet zal missen :roflol:

****ing sl*t

Wel epic die vergelijking :p

Terug
Naar boven