AndroidHealthClinic

Shocking News Gepest meisje post verhaal op Facebook en stapt uit het leven

Jammer dat die attention wh*res nu zelfmoord plegen en dat onder de aandacht kunnen brengen in het groot. Pesten is van alle tijden.

Borderliners...

In dat geval is t gewoon een domme attention wh*re die ik niet zal missen :roflol:

meen je dat nu?:rolleyes:
het enige wat veranderd is is:
- andere formulering van druggebruik/depressie/... (alles wat in het filmpje genoemd was)
- dat ze wat vaker camde (verdient dat dan chantage en eeuwig voortdurend pestgedrag? bishes hebben ook coïtusuele verlangens:eyes:)
- een contrast met reacties op de dood van een zwart meisje

en daarstraks zat je nog bijna te huilen:roflol:
beetje bekrompen en makkelijk beinvloedbaar? :eyes:

• Topic Starter Topic Starter
Iemand pics van amanda?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

not srs.
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 14:14 ----------

meen je dat nu?:rolleyes:
het enige wat veranderd is is:
- andere formulering van druggebruik/depressie/... (alles wat in het filmpje genoemd was)
- dat ze wat vaker camde (verdient dat dan chantage en eeuwig voortdurend pestgedrag? bishes hebben ook coïtusuele verlangens:eyes:)
- een contrast met reacties op de dood van een zwart meisje

en daarstraks zat je nog bijna te huilen:roflol:
beetje bekrompen en makkelijk beinvloedbaar? :eyes:

Nja het is natuurlijk geen fijn leventje, maarja leven is gewoon niet easy en is gwn focked.

Het gaat er mij om dat als ik t zo lees, ze eigenlijk weinig hulp zocht en zich ook gewoon arrogant / bitchy gedroeg naar anderen. (Niet alleen die vergelijking zie 2 posts erboven.).

Tja als je dan nog gaat b**chen verdien je t gewoon.
Werd er alleen nijdig van dat iemand voor 1 keer de fout ingaan d'r hele leven word aangepakt ook als ze gewoon probeert verder te gaan.
maar klaarblijkelijk zocht ze het gewoon op..

Inkoppertje:

Natuurlijke selectie

waar is die pic nu waar het allemaal om draait?

Dus als ik van jou mijn b*ch maak vind je dat ook prima omdat dit natuurlijke selectie is?

Droevig verhaal en goed dat anonymous er zich ook voor inzet.

Waar ik op doelde, is dat als je op 13 jarige leeftijd gaat fappen en flashen voor de webcam je t ook wel over jezelf afroept, ongeacht of je op die leeftijd ''beinvloedbaar'' bent, dan ben je gewoon ****ing achterlijk.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 14:47 ----------

dat wil jij wel he BBosman als b*ch :roflol:

:wanker:

Wat zit anonymous nou the whiteknighten? Net alsof die gast verantwoordelijk is voor haar dood, wat een bs

Waar ik op doelde, is dat als je op 13 jarige leeftijd gaat fappen en flashen voor de webcam je t ook wel over jezelf afroept, ongeacht of je op die leeftijd ''beinvloedbaar'' bent, dan ben je gewoon ****ing achterlijk.

En wat maakt dat uit, dan deed ze achterlijke dingen en misschien is ze wel erg gevoelig, dramatisch, verdient ze het daarom kapot gemaakt te worden?

Iedereen doet wel is domme dingen anders heb je niet geleefd.

Karma b*ch, nu! :D

En wat maakt dat uit, dan deed ze achterlijke dingen en misschien is ze wel erg gevoelig, dramatisch, verdient ze het daarom kapot gemaakt te worden?

Iedereen doet wel is domme dingen anders heb je niet geleefd.

Klopt, en als je de gevolgen van je acties niet aan kan dan red je het niet -> natuurlijke selectie

Vaag verhaal, ben benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Wij (basisschool toen nog) hebben vroeger ook wel mensen continu gepest. Best sneu eigenlijk maar vroeger werd iedereen wel eens gepest, dat vond je eigenlijk wel normaal. Denk dat pesten ook wel iets natuurlijks is, wat verklaard kan worden vanuit theoriën over hoe mensen communiceren (al praat dat het natuurlijk niet goed)

Terug
Naar boven