Fitness Seller

Shocking News Gepest meisje post verhaal op Facebook en stapt uit het leven

Is meer een morele kwestie dit. Als zij dat leuk vond om te doen, haar keus. Ze draagt wel de gevolgen die ze misschien eerst niet overzag. Maar om nou te zeggen dat ze hier alles aan kon doen, dit verdiend heeft is wel erg kort door de bocht en egoïstisch (yes srs).

Ze kan nog net zulke deprimerende gevoelens hebben gehad als ieder ander, ongeacht ze van de 'morele waarden' afwijkt. Vergelijkingen gaan maken met andere gevallen is dan ook wel het zwakste wat je kunt doen, het gaat tenslotte specifiek om haar.

Domme h**r. Hoe kom je ook op het idee om vervolgens met ****ing briefjes een filmpje op youtube te maken:roflol::roflol:.

Ik moet toch maar eens beginnen met bidden dat god me later alleen maar zonen geeft. Scheelt veel zorgen later.

Vaag verhaal, ben benieuwd wat er nu echt gebeurd is. Wij (basisschool toen nog) hebben vroeger ook wel mensen continu gepest. Best sneu eigenlijk maar vroeger werd iedereen wel eens gepest, dat vond je eigenlijk wel normaal. Denk dat pesten ook wel iets natuurlijks is, wat verklaard kan worden vanuit theoriën over hoe mensen communiceren (al praat dat het natuurlijk niet goed)

Er is een heel groot verschil tussen pesten waar jij het over hebt en pesten waarbij mensen incident na incident uiteindelijk toch besluiten om zelfmoord te plegen.

Ik heb ook wel eens mensen gepest (niet trots op offcourse) maar ik maakte er niet mijn levenswerk ervan om zwakkere mensen zo hard mogelijk neer te halen.

• Topic Starter Topic Starter
Domme h**r. Hoe kom je ook op het idee om vervolgens met ****ing briefjes een filmpje op youtube te maken:roflol::roflol:.

Ik moet toch maar eens beginnen met bidden dat god me later alleen maar zonen geeft. Scheelt veel zorgen later.

Hehe idd ik wil ook een zoontje later, en dan opvoeden als de nieuwe Arnold schwarzenegger quotes en al.

• Like
Waarderingen: Roth
Sterk hoe iedereen hier weer alles weet over de situatie en perfect kan oordelen over wat voor iemand het was en wat voor sl*t het was. :thumbup:

zelfmoord valt niet goed te prate vind ik geen enkel respect voor deze h**r

Het DutchBodybuilding forum laat haar geroemde empathisch vermogen weer zien.

Valt hier nog mee vergeleken met 4chan trouwens, daar vliegen de pics en photoshops al in het rond.

Wat een WK's op de wereld. Zij laat haar t**ten zien op een webcam en ze doet een gast die een vriendin heeft. Dan raakt ze depressief omdat ze gepest wordt en pleegt ze zelfmoord. Iedereen vind het zielig en dat dit niet mag gebeuren.

Wat als een man nou zijn zak voor een webcam laat bungelen voor een groep viewers, waarna hij wordt geblackmaild. Hierdoor wordt hij op zijn werk gepest maar er is 1 vrouw die dat niet doet. Deze doet hij en zij blijkt een vriend te hebben, welke hem in elkaar beukt in het bijzijn van anderen.

Wordt hij dan zielig gevonden? Ik denk dat iedereen hem een beta fag zou noemen en dat het zijn eigen schuld is dat hij in elkaar is geslagen.

Wat een WK's op de wereld. Zij laat haar t**ten zien op een webcam en ze doet een gast die een vriendin heeft. Dan raakt ze depressief omdat ze gepest wordt en pleegt ze zelfmoord. Iedereen vind het zielig en dat dit niet mag gebeuren.

Wat als een man nou zijn zak voor een webcam laat bungelen voor een groep viewers, waarna hij wordt geblackmaild. Hierdoor wordt hij op zijn werk gepest maar er is 1 vrouw die dat niet doet. Deze doet hij en zij blijkt een vriend te hebben, welke hem in elkaar beukt in het bijzijn van anderen.

Wordt hij dan zielig gevonden? Ik denk dat iedereen hem een beta fag zou noemen en dat het zijn eigen schuld is dat hij in elkaar is geslagen.

Rare vergelijking, daarnaast is zij een stuk jonger dan de hedendaagse werkende man. Tieners zijn makkelijker beïnvloedbaar en hebben te maken met meer emoties.

Toch mooi dat Anonymous the basterd heeft gepakt die haar online heeft gezet + heeft gestalkt.

sl*t of niet, nog steeds ****ing egoïstisch om zelfmoord te plegen.

Als het klopt dat ze regelmatig zichzelf showde op webcam voor vreemde mannen, met blijkbaar genoeg info bij om haar facebook te kunnen achterhalen, moet ze achteraf ook niet klagen dat er beelden van haar op internet verschijnen...

Terug
Naar boven