MuscleMeat

Geranamine webwinkel

• Topic Starter Topic Starter
Bestel hier nog steeds regelmatig.. ze hebben nu een sterkere versie van de capsules en deze werkt voor mij prima!

Ja hier.

In het verleden 1 keer besteld en het was prima. Goede service en werd meteen na betaling verzonden!

Heb op 50mg gedoseerd en toegevoegd aan mijn normale PWO (crazy van b&f) merk er zelf niet heel veel van enkel dat ik als een malle loop te zweten. Tot welke hoeveelheid is het 'veilig', lees dat sommige dosseren op 75mg of zelfs 100

in de populaire Jack3d zat 140 mg. Zelfs daar namen sommige nog 1,5 schep van :eek:

Ik zou gewoon met stapjes van 10 mg verhogen tot je een prettige werking ervaart.
De capsules van hun zijn op 60 mg. gedoseerd. Zelf neem ik er soms 2 van als ik echt vermoeid ben door ochtend diensten en dit gaat prima.

in de populaire Jack3d zat 140 mg. Zelfs daar namen sommige nog 1,5 schep van :eek:

Ik zou gewoon met stapjes van 10 mg verhogen tot je een prettige werking ervaart.
De capsules van hun zijn op 60 mg. gedoseerd. Zelf neem ik er soms 2 van als ik echt vermoeid ben door ochtend diensten en dit gaat prima.

140 mg per wat? scoop?? Hoeweet je dat?

Er wordt door iedereen geclaimed dat ze 100% 1,3 dmaa verkopen om geld te verdienen.

Is er een manier om te testen of je de echte 1,3 dmaa hebt (anders dan placebo)?

Er wordt door iedereen geclaimed dat ze 100% 1,3 dmaa verkopen om geld te verdienen.

Is er een manier om te testen of je de echte 1,3 dmaa hebt (anders dan placebo)?

die is er, naar een lab sturen, alleen dat kost wel wat ;)

Je hebt toch ook van die plekken waar je gratis drugs kan laten testen op werkzame stoffen.. Daar moeten ze ook kunnen zien of het poedertje wat jij inlevert dmaa is! Alleen niet het exacte percentage. Maar dan wordt wel duidelijk dat het om dmaa gaat en niet een ander gelijkend stofje.

30mg moet normaal een goede dosis zijn waarmee je lekker kan trainen, meer geeft rare bijwerkingen en een enorme crash. Wij hadden die dosering ook in onze Unleash en was prima.

Dat is een bekend onderzoek.. De meeste hier op het forum zijn hier van op de hoogte.
Verschillende producten waren getest op hoeveelheid dmaa. In jacked bleek ongeveer 140 mg. te zitten.. Enkele waren zelfs
Nog hoger gedoseerd..

Dus je kan gerust je dosering verhogen :p

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 22:52 ----------

30mg moet normaal een goede dosis zijn waarmee je lekker kan trainen, meer geeft rare bijwerkingen en een enorme crash. Wij hadden die dosering ook in onze Unleash en was prima.

Persoonlijk ervaar ik geen crash bij pure dmaa.. Wel als ik een pwo neem met meerdere stimulanten

Dat is een bekend onderzoek.. De meeste hier op het forum zijn hier van op de hoogte.
Verschillende producten waren getest op hoeveelheid dmaa. In Jack3D bleek ongeveer 140 mg. te zitten.. Enkele waren zelfs
Nog hoger gedoseerd..

Dus je kan gerust je dosering verhogen :p

Je bedoelt deze?

syntheticnaturaldmaa3.gif

Geloof je nou echt dat er 142 mg per scoop zit?

Een tip: Overschrijd nooit de 100 milligram 1,3DMAA per 24 uur, anders vraag je om problemen.

ROVA zei:
Je hebt toch ook van die plekken waar je gratis drugs kan laten testen op werkzame stoffen.. Daar moeten ze ook kunnen zien of het poedertje wat jij inlevert dmaa is! Alleen niet het exacte percentage. Maar dan wordt wel duidelijk dat het om dmaa gaat en niet een ander gelijkend stofje.

Lijkt me sterk, maar weet je ook waar?

Ik zou wel wat willen bestellen bij [Link niet meer beschikbaar]
maar helaas vertrouw ik het niet helemaal.

Ja ik geloof dat onderzoek wel, geef mij 1 reden waarom ik dat officiële onderzoek niet zou moeten geloven???

Ik weet niet waar je woont maar kijk anders hier even. http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen

De USPlabs reps hebben aangegeven dat dat niet klopt en dat er per scoop onder de 40 mg zit.
Flashover heeft 20mg 1,3DMAA en in dit onderzoek hebben ze 14x zoveel waarde gevonden.

Thanks voor de link, heb je het al geprobeerd? (1,3 dmaa laten testen?)

Oke daar had ik nog niks over gelezen.. Had anders wel verklaard waarom iedereen zo ging stuiteren van jacked;)

Nee zelf geen ervaring met testcentra.

Ik ben tevreden met de dmaa van deze webshop.

Oke daar had ik nog niks over gelezen.. Had anders wel verklaard waarom iedereen zo ging stuiteren van jacked;)

Nee zelf geen ervaring met testcentra.

Ik ben tevreden met de dmaa van deze webshop.

;)

Ik ga contact met ze opnemen om te kijken of het getest kan worden.
Laat wel weten hoe het verloopt.

Heeft hier iemand de laatste tijd nog wat besteld?
Ik zag dat ze nu met flinke korting aan het strooien zijn maar is dit nog de echte geranamine (DMAA)?

Toch weer wat besteld en werkte nog steeds prima.. Zelfde effect als toen het nog legaal was.
Denk dus niet dat ze zwakkere dmaa zijn gaan verkopen ofzo.
Ik had ze een mailtje gestuurd en kreeg te horen dat ze er ook mee moeten stoppen.
Laatste mogelijkheid om dmaa te kopen verdwijnt nu dus ook :(

Heeft hier iemand de laatste tijd nog wat besteld?
Ik zag dat ze nu met flinke korting aan het strooien zijn maar is dit nog de echte geranamine (DMAA)?

Tijd geleden (maand of 3-4) gram geranamine besteld. Deed gewoon z'n werk, nog nooit zo intensief getraind :p

Toch weer wat besteld en werkte nog steeds prima.. Zelfde effect als toen het nog legaal was.
Denk dus niet dat ze zwakkere dmaa zijn gaan verkopen ofzo.
Ik had ze een mailtje gestuurd en kreeg te horen dat ze er ook mee moeten stoppen.
Laatste mogelijkheid om dmaa te kopen verdwijnt nu dus ook :(

Het is niet verboden (illegaal). De kans zit er alleen wel in dat dat binnenkort gaat gebeuren dus daarom verkopen webshops het niet meer. In de VS is het wel illegaal dacht ik, maar in europa nog niet.

Terug
Naar boven