bertdenw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
ben ook wel benieuwd, binnenkort een grammetje bestellen ze.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ook wel benieuwd, binnenkort een grammetje bestellen ze.

in de populaire Jack3d zat 140 mg. Zelfs daar namen sommige nog 1,5 schep van
Ik zou gewoon met stapjes van 10 mg verhogen tot je een prettige werking ervaart.
De capsules van hun zijn op 60 mg. gedoseerd. Zelf neem ik er soms 2 van als ik echt vermoeid ben door ochtend diensten en dit gaat prima.
140 mg per wat? scoop?? Hoeweet je dat?
Er wordt door iedereen geclaimed dat ze 100% 1,3 dmaa verkopen om geld te verdienen.
Is er een manier om te testen of je de echte 1,3 dmaa hebt (anders dan placebo)?

30mg moet normaal een goede dosis zijn waarmee je lekker kan trainen, meer geeft rare bijwerkingen en een enorme crash. Wij hadden die dosering ook in onze Unleash en was prima.
Dat is een bekend onderzoek.. De meeste hier op het forum zijn hier van op de hoogte.
Verschillende producten waren getest op hoeveelheid dmaa. In Jack3D bleek ongeveer 140 mg. te zitten.. Enkele waren zelfs
Nog hoger gedoseerd..
Dus je kan gerust je dosering verhogen![]()
ROVA zei:Je hebt toch ook van die plekken waar je gratis drugs kan laten testen op werkzame stoffen.. Daar moeten ze ook kunnen zien of het poedertje wat jij inlevert dmaa is! Alleen niet het exacte percentage. Maar dan wordt wel duidelijk dat het om dmaa gaat en niet een ander gelijkend stofje.

Ja ik geloof dat onderzoek wel, geef mij 1 reden waarom ik dat officiële onderzoek niet zou moeten geloven
Ik weet niet waar je woont maar kijk anders hier even. http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Oke daar had ik nog niks over gelezen.. Had anders wel verklaard waarom iedereen zo ging stuiteren van jacked
Nee zelf geen ervaring met testcentra.
Ik ben tevreden met de dmaa van deze webshop.

Ik ga contact met ze opnemen om te kijken of het getest kan worden.
Laat wel weten hoe het verloopt.

Heeft hier iemand de laatste tijd nog wat besteld?
Ik zag dat ze nu met flinke korting aan het strooien zijn maar is dit nog de echte geranamine (DMAA)?

Toch weer wat besteld en werkte nog steeds prima.. Zelfde effect als toen het nog legaal was.
Denk dus niet dat ze zwakkere dmaa zijn gaan verkopen ofzo.
Ik had ze een mailtje gestuurd en kreeg te horen dat ze er ook mee moeten stoppen.
Laatste mogelijkheid om dmaa te kopen verdwijnt nu dus ook![]()