AndroidHealthClinic

Oproep korte documentaire

Bezoekers in dit topic

Doe eens de mooie/goede kant belichten ipv alleen het negatieve.
 
Oproep documentaire

Voor een documentaire zijn we op zoek naar mensen die fysieke of mentale gezondheidsproblemen hebben (gehad) door het gebruik van anabole steroïden en daar graag over willen praten.

De korte documentaire ‘Mannen van Staal’ neemt een duik in de wereld van anabole steroïden en volgt drie personen die het uiterste opzoeken in hun zoektocht naar het perfecte lichaam.

Beschrijving documentaire:
Het streven naar het perfecte lichaam is vandaag de dag belangrijker dan ooit omdat iedereen dagelijks op social media wordt geconfronteerd met een schoonheidsideaal. En laat het nou net de bedoeling zijn van deze platformen om de beste versie van jezelf te presenteren aan de buitenwereld. Het is dan ook niet vreemd dat het gebruik van anabole steroïden razend populair is. Uit recent onderzoek van het Mulier Instituut blijkt dat een kwart van de amateur krachtsporters in Nederland doping gebruiken (deze cijfers zijn reeds hier ook op het forum gepasseerd en besproken: https://forum.bodybuilding.nl/topics/onderzoek-helft-vechtsporters-en-kwart-krachtsporters-gebruiken-doping.435719/). Maar het verhaal dat niet wordt verteld is dat van een gezondheidsprobleem dat een aanzienlijk deel van de Nederlandse samenleving treft. Door op een open manier naar het gebruik van anabole steroïden te kijken, vinden we wellicht manieren hoe we het ontstaan van gezondheidsproblemen kunnen voorkomen en het gebruik van anabole steroïden veiliger kunnen maken.

Heb jij interesse in het delen van jouw verhaal? Neem dan contact op met r.visser@vpro.nl

*Het betreft een journalistieke documentaire die gemaakt zal worden voor de NPO, er is daarom geen vergoeding beschikbaar voor de deelnemers.

 

The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results..
 
The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results..
Bedoel je week in week uit de zelfde oefeningen uitvoeren?
 
Doe eens de mooie/goede kant belichten ipv alleen het negatieve.
Helemaal mee eens. Maar de negatieve kant belichten levert hogere kijkcijfers op. Denk dat dat de voornaamste reden is dat vooral die kant wordt belicht in de media.
 
Helemaal mee eens. Maar de negatieve kant belichten levert hogere kijkcijfers op. Denk dat dat de voornaamste reden is dat vooral die kant wordt belicht in de media.
Spot on.
 
"Mannen van Staal" Misschien paar Ajaxspelers uitnodigen, waaronder Davy Klaassen :lol:
 
Ik vond ‘fitgirl’ wel een mooi documentaire. Ging niet over doping, maar over een meisje dat meedoet aan een bikiniwedstrijd. Apart type wel, keihard trainen en cutten. En dan daarna gewoon weer vet worden.
 
Ik vond ‘fitgirl’ wel een mooi documentaire. Ging niet over doping, maar over een meisje dat meedoet aan een bikiniwedstrijd. Apart type wel, keihard trainen en cutten. En dan daarna gewoon weer vet worden.
Daar zou ik eventueel voor openstaan een documentaire van mijn prep ofzo.
dat lijkt me wel mooi om later ook dan terug naar te kijken, of als je tegen die gympikkies zegt op 60 jarige leeftijd ik heb vroeger ook op het podium gestaan :P
 
Back
Naar boven