Fitness Seller

german volume training

malacoesa

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Wat vinden jullie van de german volume training.
Ik wil wat meer massa trainen maar toch full body blijven werken ivm martial arts.
Ik zat te denken aan 10 setjes bankdrukken, squats, chin ups, triceps, buiken op de ene dag, andere 2 dagen 10 setjes bankdrukken, squats chin ups, biceps, buiken en schouders.
Ik wil voor nu vooral op armen en borst groeien.
Groet,
Mark

Kansloos. Geheid overtraining als je vaker dan 1 keer in de week gaat. German Volume Training is ontworpen voor 1 keer per week per spiergroep. Je moet al juicen of extreem goede herstel-genen hebben wil je dat vaker dan eens per week gaan overleven.

Kansloos. Geheid overtraining als je vaker dan 1 keer in de week gaat. German Volume Training is ontworpen voor 1 keer per week per spiergroep. Je moet al juicen of extreem goede herstel-genen hebben wil je dat vaker dan eens per week gaan overleven.

Eens.
GVT is bedoeld voor een 4-5 daagse trainingsschema.

Gezien het feit dat ik nu nog spierpijn heb van mijn GVT sessie van donderdag lijkt me 3 keer in de week lichtelijk optimistisch :) (ok, dat was de eerste keer dus het zal wel beter worden, en ik kom van een low volume programma maar toch)

Wat vinden jullie van de german volume training.
Ik wil wat meer massa trainen maar toch full body blijven werken ivm martial arts.
Ik zat te denken aan 10 setjes bankdrukken, squats, chin ups, triceps, buiken op de ene dag, andere 2 dagen 10 setjes bankdrukken, squats chin ups, biceps, buiken en schouders.
Ik wil voor nu vooral op armen en borst groeien.
Groet,
Mark

De manier hoe jij het wilt doen betekent dus 300 reps per week bankdrukken en squats. Dat hou je echt niet vol en zo zit het principe ook niet in elkaar.

ik heb zelf GVT gedaan en gainde er flink op. ik heb het schema in deze link: http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm overgenomen en er niks aan veranderd. en na een training heb je toch wel de nodige dagen nodig om te herstellen geloof me!!

De manier hoe jij het wilt doen betekent dus 300 reps per week bankdrukken en squats. Dat hou je echt niet vol en zo zit het principe ook niet in elkaar.

Natuurlijk wel... alleen met welk gewicht (welk % van je 1RM.... sissy loads zeg ik je)

Terug
Naar boven