XXL Nutrition

Geschikte sportschool in Amsterdam gezocht

echt k*t 3kwart is healthcentre bullshit in amsterdam

Omdat het ook steeds meer een yuppenstad aan het worden is.
En een Diederickje en Floris Jan halen hun neus op voor zoiets vies als bodybuilding dat is iets voor tokkies.
In een healthcentre kunnen ze wat overtollig vet wegwerken en verder netwerken, merendeel loopt er meer te ouwehoeren dan dat ze wat uitspoken.

+ in healthcentre zitten ze niet zo verlegen om hardcore bodybuilders daar schrikken die studentenk*tjes en de lullo's alleen maar van.

Omdat het ook steeds meer een yuppenstad aan het worden is.
En een Diederickje en Floris Jan halen hun neus op voor zoiets vies als bodybuilding dat is iets voor tokkies.
In een healthcentre kunnen ze wat overtollig vet wegwerken en verder netwerken, merendeel loopt er meer te ouwehoeren dan dat ze wat uitspoken.

+ in healthcentre zitten ze niet zo verlegen om hardcore bodybuilders daar schrikken die studentenk*tjes en de lullo's alleen maar van.
waar zit jij dan?

Zelf altijd bij Barbarians getrained. Nu heet het dus ultimate fitness.
Prima gym maar de vorige naam was beter.

@ topic starter: Ultimate Fitness heeft mooie apparaten staan. Best een aanrader als je in de buurt woont. In Osdorp is Body Gym Osdorp een goede gym, best wel hard trainen en iedereen was er altijd vrij vriendelijk enzo.

Heeft iemand ervaring met "Fit For Life Fitness" of "Xena Sports"? Ik woon nu in Westerpark en ben op zoek naar relaxe gym. Heb het idee dat accent bij Xena iets meer op thaiboxen ligt. Fit for life heeft super mooie apparatuur staan, maar lijkt me qua publiek meer gericht op 40-ers, en is ook wat duurder. (40-50 euro)

[Link niet meer beschikbaar] (30 euro in de maand)
[Link niet meer beschikbaar]

weet iemand er toevallig ook een waar ik als 14 jarige zelfstandig kan trainen die niet te duur is?

Terug
Naar boven