MuscleMeat

Gesteund en gemotiveerd door partner?

IJSer

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Hey dbb'ers ik was benieuwd of jullie ook goed worden gesteund door je vriendin/vriend.. Soms hoor ik wel eens verhalen dat ze je te groot vinden worden en maar vinden dat je moet stoppen. Mijn vriendin vind het alleen maar leuk, en is blij dat ik wel met mn lichaam bezig ben, ook een grote motivatie voor me dus:cool: hoe zit dat met jullie?

In t begin is t meestal zo van ..damn je moet wel vaak eten he en altijd maar die vis en kip en shit. Maar als je dan je shirt uittrekt voor de coïtus krijg je opmerkingen van...nu weet ik tweer waarvoor je t doet. En als je ruzie hebt dan komen de in haar ogen toch eigenlijk negatieve aspecten weer naarboven en gaat ze zeiken over zaken zoals 7 x per dag eten.

• Topic Starter Topic Starter
opmerkingen over het eten had ik in het begin ook wel, maar ze leest soms ook wat hier en ze snapt het allemaal wel, en ze is wel voorstander dus dat is wel weer prettig :) dat van die negatieve aspecten bij een ruzie vind ik wel een beetje .. eh raar.. ???

haha dat zal je later nog wel gaan merken met vrouwen, die gaan drama veroorzaken over kleine dingetjes die ze in t verleden nooit zon probleem vonden

Mijn girlie is de liefste van de wereld. Zeurt nergens over, laat me in mijn waarde en we hebben NOOIT ruzie. Hoe geil, mooi en lekker andere wijven zijn, ze zullen nooit kunnen tippen aan het karakter van mijn girlie. En ze is nog mooi ook nog....

pff...ik mag gewoon niet klagen

dikke oneitis hierzo, k hoop voor je dat t je niet nekt.

Mijn vriendin had er ook geen moeite mee ... Voor al niet als het shirtje uit ging .. als ik geen zin had om te trainen trapte ze me naar de gym ...
Alleen mijn magere kwark had ze moeite mee, dat vond ze meuren..

Helaas weer vrijgezel momenteel ..

En werkloos, vergeet dat niet.

Tja, als ze volledig achter je staan zal het zeker een motivatie zijn, denk ik.

Ik train liever alleen; geen gezeur, enkel de muziek in m'n oren, anders raak ik echt uit m'n concentratie. Tijdens het trainen dan.
Maar ook buiten m'n krachthonk heb ik geen zin om erover te praten, zeker niet met mensen die er geen reet vanaf weten en doeloze dingen vragen en zeggen.

Hahaha, ja buiten het krachthonk over bodybuilding praten is echt een drama. Laatst sprak ik nog een ecto van 65 kg bij 1.93. Nou, hij had er echt verstand van hoor. Van anabolen word je namelijk niet sterk. Het zorgt gewoon voor lucht in de spieren! Dus je lijkt heel breed, maar je kan niks tillen!

Ik kon niet anders dan hem gelijk geven...

Laatst bewerkt:
Mijn girlie is de liefste van de wereld. Zeurt nergens over, laat me in mijn waarde en we hebben NOOIT ruzie. Hoe geil, mooi en lekker andere wijven zijn, ze zullen nooit kunnen tippen aan het karakter van mijn girlie. En ze is nog mooi ook nog....

pff...ik mag gewoon niet klagen
als je nooit ruzie hebt, dan ist geen goeie relatie of klopt er iets niet :)

Ik zou niet weten waarom het geen goede relatie zou zijn. we hebben meningsverschillen, maar ruzie hebben we nooit.

Ze is gewoon lief. Paarsje ook hoor :)

Dan ram ik al haar tanden uit haar bek.

@Yzord, klinkt goed zo'n vriendin, fijn voor je man ;) maar af en toe ruzie kan ook geen kwaad

mijn vriendin gaat er wel goed mee om..
af en toe heeft ze liever dat ik thuis blijf, of in begin ergerde ze zich nogal aant ete wat ik afsloeg (lees: snoep/koek) dat vond ze overdreven,, nu vraagt ze het niet eens meer :)

ik heb het echt getroffen met mn vriendin , ben echt gelukkig nu.
dat helpt ook bij het trainen, als ik me gelukkig voel train ik wel beter.
ruzie, hebben we soms, maar tgaat meestal over hele kleine meningsverschillen dat dan een beetje uitloopt.

.. en ze vind het ook handig,, ze heeft nu een toets bio over koolhydraatjes en eiwitten enzo.. :)

nog zon lieverd ;)

Mijn vriendin kickt mij ook naar de sportschool als ik geen zin heb :D ze vinden het toch wel geil die spieren!

Bijna niemand uit m'n omgeving weet hoe serieus ik dit neem. Het is dan ook een persoonlijk doel en ik doe het voor mezelf. Heb trouwens ook al geen vriendin :mad:

Bijna niemand uit m'n omgeving weet hoe serieus ik dit neem. Het is dan ook een persoonlijk doel en ik doe het voor mezelf. Heb trouwens ook al geen vriendin :mad:
Dat heb ik ook :p
Bij mij in de omgeving weten ze alleen dat ik in de garage "zo'n groot ding om mee te trainen" (en intussen maken ze een bicep curl beweging) heb staan.

Terug
Naar boven