- Waardering
- 14
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was vroeger, die afspraken waren nergens aan gebondenHet is iets genuanceerder dan dat:
Israel
Hier zie je dat er vroeger ook al een vrij groot Israel bestond...
Dat was vroeger, die afspraken waren nergens aan gebonden
De VN daarentegen heeft afgesproken dat dit de opdeling van land zou moeten zijn en dat de landen daarin instemden.
Wat doen die joden? Precies wat we altijd van ze gewend zijn, landje inpikken meer en meer, ze moeten altijd meer
The 1947 United Nations partition plan - which would have created a Jewish sate, an Arab state, and a UN-administered Jerusalem - sought to resolve this conflict, but the surrounding Arab countries opposed the plan and invaded Israel immediately after it proclaimed its independence in May 1948.
als je deze lijn doortrekt, dan is er over een paar decennia geen "Palestijns" land meer. Problem solved.

Je kan dat ook zien als 'niet bemoeien met het conflict'. Vergeet ook niet dat Palestina voor een groot deel door terroristen geleid wordt. Hoe kan je zo'n land erkennen?Nederland en België erkenden de staat Palestina niet.
heeft israel niet de best getrainde leger in de wereld? zwaar verdoet oorlog om een stuk grond. bah.
Vergeet ook niet dat Palestina voor een groot deel door terroristen geleid wordt. Hoe kan je zo'n land erkennen?
Geen idee waar je het over hebt.Tja dat wordt Amerika ook en toch erkennen we het met z'n allen.
Leger inzetten tegen terroristen een terroristische daadIk vraag me toch af wat er erger is enkele zelfmoordterroristen tegen over het op 1 na grootste leger van de wereld.... Imo is het inzetten van zo'n groot leger tegen enkele terroristen en rebellen ook een terroristische daad.

Ja omdat ze zichzelf opblazen en blijven aanvallen. Verder geven die lui niet om hun leven, ze gaan nog liever dood dan te kiezen voor vrede.Dat is ook mooi af te lezen als je de slachtoffers van beide kanten naast elkaar zet. Er zijn veel meer Palestijnen gesneuveld dan Joden dus tja.....
Leger inzetten tegen terroristen een terroristische daad
Zelfs 1 enkele terrorist kan duizenden onschuldige slachtoffers maken.

Ja omdat ze zichzelf opblazen en blijven aanvallen. Verder geven die lui niet om hun leven, ze gaan nog liever dood dan te kiezen voor vrede.

Geen idee waar je het over hebt.
Ja omdat ze zichzelf opblazen en blijven aanvallen. Verder geven die lui niet om hun leven, ze gaan nog liever dood dan te kiezen voor vrede.

Wie zegt dat het hun land is ? Jij?De terroristen ,zoals jij ze graag noemt, strijden voor hun eigen land
Maakt niet uit, ze maken onschuldige slachtoffers om hun zin te krijgen en dus zijn het terroristen.ze zijn in oorlog tegen het op 1 na grootste leger van de wereld. Ergens anders ter wereld slachtoffers veroorzaken doen ze echt niet
In belgie noemen we dit nog steeds terroristen. In Nl de meeste mensen trouwens ook.Dus tja wat zijn terroristen ? In Nederland noemden wij dat soort mensen verzetshelden![]()
Zo onschuldig zijn die niet, ik heb eens een interview gezien met van die zogenaamd 'onschuldige' burgers. Ze zeiden duidelijk dat ze het eens waren met de terroristen en ook zonder probleem hun leven zouden opofferen voor 'hun' land.Israel heeft meer dan eens aanvallen gedaan (ook op burgers) omdat er 1/4 Israeliers vermoord / ontvoerd waren. Daarvoor aanvallen uitvoeren op onschuldige Palestijnen (want ze pakken daarmee niet de daders aan) is dan inderdaad een terreurdaad!
Alsof ik het nieuws niet volg.. We hadden het hier niet over onschuldige slachtoffers, jouw quote:Nee we hebben het hier over slachtoffers van vijandelijk aanvallen. Beetje het nieuws goed volgen en je had het ook kunnen weten![]()
Ik vraag me toch af wat er erger is enkele zelfmoordterroristen tegen over het op 1 na grootste leger van de wereld.... Imo is het inzetten van zo'n groot leger tegen enkele terroristen en rebellen ook een terroristische daad.
Wie denkt dat een oorlog geen slachtoffers maakt is naïef. Of Irak aanvallen een goede keuze was laat ik in het midden, maar als een oorlog bedoeld is om een dictator af te zetten en een land om te zetten naar een democratie dan heiligt het doel de middelen. Ik vind de vergelijking daarom totaal niet opgaan. Wat niet wil zeggen dat Irak een catastrofe is natuurlijk, gezien het aantal slachtoffers. Maar heel veel van die slachtoffers komen van...terroristische aanslagen ...Het zit Bouwens z'n punt nou juist, de US zet geen zelfmoordterroristen in, maar nemen wel 1 miljoen doden op de koop toe hetgeen ze allang wisten getuige het filmpje van Cheney. Die allemaal een familie hadden en een optrek en land.
Als Bush zou zeggen: "We're gonna sacrifice 1 million casulties for our planned invasion" staat de wereld op zijn kop, en toch is het zo.![]()