MuscleMeat

Gestolen land

Het is iets genuanceerder dan dat:

Israel

Hier zie je dat er vroeger ook al een vrij groot Israel bestond...

Het is iets genuanceerder dan dat:

Israel

Hier zie je dat er vroeger ook al een vrij groot Israel bestond...
Dat was vroeger, die afspraken waren nergens aan gebonden
De VN daarentegen heeft afgesproken dat dit de opdeling van land zou moeten zijn en dat de landen daarin instemden.
Wat doen die joden? Precies wat we altijd van ze gewend zijn, landje inpikken meer en meer, ze moeten altijd meer

En dan ook nog de annexatie van het land in 1967, dat nooit is teruggegeven
Al die palestijnen die zijn gestorven om dat land terug te krijgen moeten gewreekt worden op de joden, todat het land weer terug is bij wie het afgesproken was dat het zou krijgen
De palestijnen mogen niet rusten todat het land dat in in 1967 gestolen is terug is, al kost het elke palestijn zn leven
Nooit zal er vrede zijn tot dat land terug is, maar isreal wordt geleid door zionistische varkens die dat land nooit terug zullen geven
Hun kinderen zullen boeten met hun bloed daarvoor, het klinkt hard maar een vreedzaame oplossing is er nou eenmaal niet

als je deze lijn doortrekt, dan is er over een paar decennia geen "Palestijns" land meer. Problem solved.

Dat was vroeger, die afspraken waren nergens aan gebonden
De VN daarentegen heeft afgesproken dat dit de opdeling van land zou moeten zijn en dat de landen daarin instemden.
Wat doen die joden? Precies wat we altijd van ze gewend zijn, landje inpikken meer en meer, ze moeten altijd meer

Vreemd, want wat ik hier lees is iets helemaal anders:

The 1947 United Nations partition plan - which would have created a Jewish sate, an Arab state, and a UN-administered Jerusalem - sought to resolve this conflict, but the surrounding Arab countries opposed the plan and invaded Israel immediately after it proclaimed its independence in May 1948.

Israel heeft ook fouten gemaakt, maar het is duidelijk dat ze niet alleen zijn...

Klopt, daar heb je idd gelijk in
Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal, maar ik bedoelde ook niet dat wat er in 1948 gebeurt is.
Lees mijn tekst nog een keer, ik zet er de hele tijd 1967 in en daarover heb ik het

Goh, moet je eens kijken
1988 Uitroeping Palestijnse staat

Op 15 november 1988 wordt in Tunesië de Palestijnse staat uitgeroepen met Oost-Jeruzalem als hoofdstad. In totaal erkennen 90 landen de onafhankelijkheidsverklaring. Nederland en België erkenden de staat Palestina niet.

haha komop man. Als de situatie andersom was geweest was het niet veel beter.

Jij meet ook met 2 maten he, hoe denk je dat Turkije is onstaan? Gewoon zomaar uit het niets.

Zelfde verhaal als met Israel, door andere volkeren uit te moorden die niet willen gehoorzamen. Tja het recht van de sterkste geld hier nu eenmaal.

doe je niets aan en gaat al eeuwen hetzelfde hier in de wereld.

"isreal wordt geleid door zionistische varkens"

de palestijnen, die hebben alles goed georganiseerd en zij worden wel door normale figuren geleid?

Nee daar zitten ook smerige corrupte apen tussen, dat mag je heus wel van me weten

Nederland en België erkenden de staat Palestina niet.
Je kan dat ook zien als 'niet bemoeien met het conflict'. Vergeet ook niet dat Palestina voor een groot deel door terroristen geleid wordt. Hoe kan je zo'n land erkennen?

Maar het is al gezegd: de sterkste wint uiteindelijk. Anders waren er ook geen Amerikanen geweest...

heeft israel niet de best getrainde leger in de wereld? zwaar verdoet oorlog om een stuk grond. bah.

Vergeet ook niet dat Palestina voor een groot deel door terroristen geleid wordt. Hoe kan je zo'n land erkennen?

Tja dat wordt Amerika ook en toch erkennen we het met z'n allen.

Ik vraag me toch af wat er erger is enkele zelfmoordterroristen tegen over het op 1 na grootste leger van de wereld.... Imo is het inzetten van zo'n groot leger tegen enkele terroristen en rebellen ook een terroristische daad.

Dat is ook mooi af te lezen als je de slachtoffers van beide kanten naast elkaar zet. Er zijn veel meer Palestijnen gesneuveld dan Joden dus tja.....

Tja dat wordt Amerika ook en toch erkennen we het met z'n allen.
Geen idee waar je het over hebt.

Ik vraag me toch af wat er erger is enkele zelfmoordterroristen tegen over het op 1 na grootste leger van de wereld.... Imo is het inzetten van zo'n groot leger tegen enkele terroristen en rebellen ook een terroristische daad.
Leger inzetten tegen terroristen een terroristische daad???

Zelfs 1 enkele terrorist kan duizenden onschuldige slachtoffers maken.

Dat is ook mooi af te lezen als je de slachtoffers van beide kanten naast elkaar zet. Er zijn veel meer Palestijnen gesneuveld dan Joden dus tja.....
Ja omdat ze zichzelf opblazen en blijven aanvallen. Verder geven die lui niet om hun leven, ze gaan nog liever dood dan te kiezen voor vrede.

Leger inzetten tegen terroristen een terroristische daad???

Zelfs 1 enkele terrorist kan duizenden onschuldige slachtoffers maken.

De terroristen ,zoals jij ze graag noemt, strijden voor hun eigen land ze zijn in oorlog tegen het op 1 na grootste leger van de wereld. Ergens anders ter wereld slachtoffers veroorzaken doen ze echt niet. Dus tja wat zijn terroristen ? In Nederland noemden wij dat soort mensen verzetshelden :o

Israel heeft meer dan eens aanvallen gedaan (ook op burgers) omdat er 1/4 Israeliers vermoord / ontvoerd waren. Daarvoor aanvallen uitvoeren op onschuldige Palestijnen (want ze pakken daarmee niet de daders aan) is dan inderdaad een terreurdaad!

Ja omdat ze zichzelf opblazen en blijven aanvallen. Verder geven die lui niet om hun leven, ze gaan nog liever dood dan te kiezen voor vrede.

Nee we hebben het hier over slachtoffers van vijandelijk aanvallen. Beetje het nieuws goed volgen en je had het ook kunnen weten :)

Geen idee waar je het over hebt.

Het zit Bouwens z'n punt nou juist, de US zet geen zelfmoordterroristen in, maar nemen wel 1 miljoen doden op de koop toe hetgeen ze allang wisten getuige het filmpje van Cheney. Die allemaal een familie hadden en een optrek en land.

Als Bush zou zeggen: "We're gonna sacrifice 1 million casulties for our planned invasion" staat de wereld op zijn kop, en toch is het zo. :)

De terroristen ,zoals jij ze graag noemt, strijden voor hun eigen land
Wie zegt dat het hun land is ? Jij?

ze zijn in oorlog tegen het op 1 na grootste leger van de wereld. Ergens anders ter wereld slachtoffers veroorzaken doen ze echt niet
Maakt niet uit, ze maken onschuldige slachtoffers om hun zin te krijgen en dus zijn het terroristen.

Dus tja wat zijn terroristen ? In Nederland noemden wij dat soort mensen verzetshelden :o
In belgie noemen we dit nog steeds terroristen. In Nl de meeste mensen trouwens ook.

Israel heeft meer dan eens aanvallen gedaan (ook op burgers) omdat er 1/4 Israeliers vermoord / ontvoerd waren. Daarvoor aanvallen uitvoeren op onschuldige Palestijnen (want ze pakken daarmee niet de daders aan) is dan inderdaad een terreurdaad!
Zo onschuldig zijn die niet, ik heb eens een interview gezien met van die zogenaamd 'onschuldige' burgers. Ze zeiden duidelijk dat ze het eens waren met de terroristen en ook zonder probleem hun leven zouden opofferen voor 'hun' land.

Nee we hebben het hier over slachtoffers van vijandelijk aanvallen. Beetje het nieuws goed volgen en je had het ook kunnen weten :)
Alsof ik het nieuws niet volg.. We hadden het hier niet over onschuldige slachtoffers, jouw quote:

Volgens mij heb je het hier over terroristen?

Ik kies zeker geen kant voor Israel, maar ik vraag me af waarom sommigen de Palestijnen zo hard blijven verdedigen?

Het zit Bouwens z'n punt nou juist, de US zet geen zelfmoordterroristen in, maar nemen wel 1 miljoen doden op de koop toe hetgeen ze allang wisten getuige het filmpje van Cheney. Die allemaal een familie hadden en een optrek en land.

Als Bush zou zeggen: "We're gonna sacrifice 1 million casulties for our planned invasion" staat de wereld op zijn kop, en toch is het zo. :)
Wie denkt dat een oorlog geen slachtoffers maakt is naïef. Of Irak aanvallen een goede keuze was laat ik in het midden, maar als een oorlog bedoeld is om een dictator af te zetten en een land om te zetten naar een democratie dan heiligt het doel de middelen. Ik vind de vergelijking daarom totaal niet opgaan. Wat niet wil zeggen dat Irak een catastrofe is natuurlijk, gezien het aantal slachtoffers. Maar heel veel van die slachtoffers komen van...terroristische aanslagen ...

Terug
Naar boven