XXL Nutrition

Gestolen land

HA zodat jullie Jerusalem eindelijk krijgen?
NOOIT, de heilige stad zal nooit helemaal in de handen van de joden komen
Alhoewel dat plan er wel aardig uitziet, maar met behouden van jerusalem

Dus je vind het plan er wel aardig uitzien, maar Jerusalem wil je er ook nog bij? Dat is nou weer echt palestijns. Geef de palestijnen een vinger en.... De palestijnen willen gewoon alles hebben. De palestijnen zeggen zelf dat ze alle joden de zee in willen drijven. Het resultaat is dus helaas dat er zo nooit een vreedzame oplossing kan komen want over de status van Jerusalem worden beide partijen het NOOIT eens.

Palestijnen moeten gewoon van de aardbol verdwijnen, stuur ze naar Mars ofzo, probleem opgelost (wat phreak zegt dus).

Dus je vind het plan er wel aardig uitzien, maar Jerusalem wil je er ook nog bij? Dat is nou weer echt palestijns. Geef de palestijnen een vinger en.... De palestijnen willen gewoon alles hebben. De palestijnen zeggen zelf dat ze alle joden de zee in willen drijven. Het resultaat is dus helaas dat er zo nooit een vreedzame oplossing kan komen want over de status van Jerusalem worden beide partijen het NOOIT eens.

Nee niet jerusalem helemaal
De helft die ze nu in bezit hebben, jerusalem is de heilige stad waar salah edin zwaar om heeft gevochten
Die stad mag nooit opgegeven worden, liever jerusalem dan heel dat stukje land waar je het net over had.
Jerusalem is geen optie, punt
De joden zijn al jaren op zoek naar een manier om die stad eindelijk eens te krijgen, maar dat zal nooit gebeuren

Palestijnen moeten gewoon van de aardbol verdwijnen, stuur ze naar Mars ofzo, probleem opgelost (wat phreak zegt dus).

Zwart wit denken zet geen zoden aan de dijk mensen, voor niemand niet. Het enige wat je ermee bereikt is nog meer afstandelijkheid en haat. Probeer ook eens de goede kanten van de zaak te bekijken, stel oplossingen voor en ga inhoudelijk in op de problemen van de maatschappij.

:rolleyes:

Als de Palestijnen dan van de aardbol moeten verdwijnen kunnen we misschien maar beter ook gelijk de Joden laten verdwijnen. Eerlijk gezegd, zonder Joden in dat gebied waren er nu een stuk minder problemen.

True,daar zitten ook behoorlijk wat extremisten tussen. Die passen zich ook nergens aan.

Zwart wit denken zet geen zoden aan de dijk mensen, voor niemand niet. Het enige wat je ermee bereikt is nog meer afstandelijkheid en haat. Probeer ook eens de goede kanten van de zaak te bekijken, stel oplossingen voor en ga inhoudelijk in op de problemen van de maatschappij.

:rolleyes:

omg spiertje, wat zeg je nu?

Dat zijn mijn woorden niet
Dat zijn de woorden van bigT, die staan in die sticky die hij geplaats heeft

Dat zijn mijn woorden niet
Dat zijn de woorden van bigT, die staan in die sticky die hij geplaats heeft

Ohw jammer, laat ik net denken dat je iets verstandigs had gepost. Kon me al niet voorstellen dus ik denk vraag het even voor ik ga complimenteren.

Nee niet jerusalem helemaal
De helft die ze nu in bezit hebben, jerusalem is de heilige stad waar salah edin zwaar om heeft gevochten
Die stad mag nooit opgegeven worden, liever jerusalem dan heel dat stukje land waar je het net over had.
Jerusalem is geen optie, punt
De joden zijn al jaren op zoek naar een manier om die stad eindelijk eens te krijgen, maar dat zal nooit gebeuren

Nogmaals over de status van Jerusalem worden beide partijen het NOOIT eens. Beide volken claimen deze stad. Het is een stad met veel geschiedenis en betekenis voor het jodendom, het christendom en de islam. Alles ligt ook aan elkaar. Zelfs bovenop elkaar. Je kan de stad niet even splitsen in een joods en een palestijns deel en daarmee alle problemen oplossen. Helaas is Jerusalem de reden dat vrede tussen beide volken niet mogelijk is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Westmuur of Klaagmuur (de beschaduwde muur vanaf het centrum van de foto naar rechts) is het enige wat nog overgebleven is van de Tempel van Salomo.

Terug
Naar boven