Fitness Seller

[Gestopt] Ranniks log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Ranniks

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Hierna stevig bulken. Ik ga IF doen. Elke dag mijn zooi om 18:00 allemaal in 1 keer opeten.

Schema:

Maandag: 30 minuten cardio
Dinsdag: 30 minuten cardio
Woensdag: Rug + Biceps + 30 minuten cardio
Donderdag: Borst + Triceps + 30 minuten cardio
Vrijdag: Benen + schouders + 30 minuten cardio
Zaterdag: Abs + 30 minuten cardio
Zondag: 30 minuten cardio
Onderhoud: 2600 kcal
Cut: 2000 kcal

Voeding:

09:00-12:00:

- Koffie + whey shake

18:00:

- 100g zilvervliesrijst + maggi
- 125 rundergehakt
- 5 eieren
- Blik tonijn
- 500g magere kwark + whey shake
- 3 appels

Ben al 2 dagen bezig.

Hier post ik dan zooi hoe het gaat met de cut enzo. Tips/aanmoedigingen/etc zijn welkom! :)

Foto:

[weggehaald]

Laatst bewerkt:
Als je 's ochtends een whey shake neemt is het niet een echte vast.

Probeer 3 maaltijden te eten (vond ik het chillst) waarvan 60-70% van je cals in de maaltijd na de training zit.
Voor de training (zeker als die wat later op de dag is) een grammetje of 10BCAA pakken met 200mg caffeine ofzo is heel fijn trouwens (al smaakt het afschuwelijk).

Succes!!

wtf is dat op je linker bicep enzo???

Wel verdomd weinig kcal ook voor zoveel activiteit.

Je gaat iig afvallen :) succes maat, denk niet dat massa je doel is, als je doel gewoon kk shredded staan is, dan zit je hiermee wel goed.

Zou niet alles in een keer op eten. Heb hier de laatste tijd ook wat dingen over gelezen en je moet een soort van 'eat window' maken in je dag. Dus bijvoorbeeld tussen 2 en 10. Dan bijvoorbeeld om 2 uur eten, 6 uur eten en rond half 10 voor het slapen nog wat eten. En de rest van de dag natuurlijk vasten.

Ranniks, theoretisch gezien verpest de whey shake in ochtend flink wat resultaat voor je vetverbranding. Aangezien het grootste gedeelte hiervan tijdens fasten gebeurt na 18uur (zie picture).

Praktisch gezien begrijp ik het als je in de ochtend iets in je maag wilt hebben. Het lijkt me dat je met dit schema je doelstellingen gaat halen. Aangezien je 3x in de week (abs tel ik niet mee) KT doet, zal je geen spiermassa verliezen (bron: Eat Stop Eat, "bij minstens 3x KT in de week, verlies je geen spiermassa")

Ik heb geen idee hoe de resultaten zullen zijn mbt alle calorieen voor 1 dag op 1 moment in te nemen, ik neem aan dat je je onderzoek hebt gedaan. Ben zeer benieuwd!

Untitled.jpg

Klopt, ik fast ook 18uur nu, van 8u savonds tot 2u 's middags. Prima vol te houden, maar je moet wel echt fasten, een whey shake kan dan dus niet

ik volg ben benieuwd hoe het resultaat wordt

Succes, ik ga je ook volgen!

Je gaat iig afvallen :) succes maat, denk niet dat massa je doel is, als je doel gewoon kk shredded staan is, dan zit je hiermee wel goed.
Dat gaat ie zeker...

..
.
Niet dus. Hij eet veel te weinig, veel. te. weinig.
Vet verliezen zal hij in ieder geval niet doen.

Dat gaat ie zeker...

..
.

Hou alsjeblieft je mond als je geen idee hebt waar je over praat. Als het goed is, eet hij hiermee minder dan onderhoud dus zal hij afvallen en dus vet verliezen. Maar ik ben de slechtste niet en sta open voor nieuwe inzichten, dus leg mij aub uit waarom hij geen vet zal verliezen?

Hou alsjeblieft je mond als je geen idee hebt waar je over praat. Als het goed is, eet hij hiermee minder dan onderhoud dus zal hij afvallen en dus vet verliezen. Maar ik ben de slechtste niet en sta open voor nieuwe inzichten, dus leg mij aub uit waarom hij geen vet zal verliezen?
Antwoord krijg je over 30 dagen :)

Ik kan me niet voorstellen dat je onderhoud met 7x per week trainen op 2600 uitkomt. Je bent wel 20 cm kleiner dan ik, maar ik kom met 3x trainen per week op 2800 uit.
Als het toch inderdaad 2600 is zit je met een tekort van 600 per dag heel netjes voor een cut.

Zou niet alles in een keer op eten. Heb hier de laatste tijd ook wat dingen over gelezen en je moet een soort van 'eat window' maken in je dag. Dus bijvoorbeeld tussen 2 en 10. Dan bijvoorbeeld om 2 uur eten, 6 uur eten en rond half 10 voor het slapen nog wat eten. En de rest van de dag natuurlijk vasten.

Ik probeer mijn window (ik doe ook IF) 8 uur te laten duren, maar ik heb er nog geen hinder van ondervonden als het korter is (soms is alles binnen 4 uur al op).

Dat gaat ie zeker...

..
.

Ga alsjeblieft terug naar school. Je zegt dat hij te weinig eet. Hoe kun je dan geen vet verliezen?!

Dat gaat ie zeker...

..
.

Haha wat een bullshit, ls dit onder zijn onderhoud is valt die gewoon af. Daarbij tel ik zo al 200 gram eiwit, dus met het verlies van spiermassa zal het ook meevallen.

Is verder inderdaad geen IF wat je nu doet. En je trainingsschema slaat nergens op, 4x achter elkaar trainen?

Bullshit. Lees (^#$^^&@!) eens wat voordat jullie allemaal onzin verteld. Whey kan prima in plaats van BCAA's. Geeft Martin zelf ook aan op LG.

Even een tip, Ranniks, ik zou twee appels weglaten en daar een banaan voor in de plaats zetten in verband met vitaminen/mineralenprofiel van je voeding. Ook fruit eens afwisselen voor bijvoorbeeld een mandarijn kan ook geen kwaad (wees overigens niet bang voor de "snelle" suikers in een banaan, gezien jouw mate van langzame carbs gaat de banaan niet voor significante verschillen zorgen). Mocht je toch willen blijven bij appels, neem er dan één en vervang de overige twee door groenten (brocolli, bonen, champignons, teentje knoflook). Maakt het eten alleen maar smakelijker en is beter voor je spijsvertering.

Kauw ook wat komkommer weg, kan je mengen met je kwark.

Q

• Topic Starter Topic Starter
Mijn lichaam reageert te slecht op deze cutschema. Ik ga op onderhoud eten en zie wel. Op deze manier gaat het iig mis.

:roflol: Wat zei ik?

• Topic Starter Topic Starter

Phaggy dingen?

Als je onder onderhoud eet val je zowiezo af. En dat zal grotendeels vet zijn als je genoeg eiwitten binnenkrijgt.

De reden dat ik gestopt ben is omdat ik nu tevreden ben. Als ik ripped ben, dan weeg ik 60 kilo ofzo en dat ga ik niet kunnen onderhouden (te weinig eten).

Ben iig tevreden, dusjah.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven