XXL Nutrition

Getuige Hitlers laatste levensuren overleden

Walgelijk mannetje. Te stom om zelf in te zien dat het grotesk was waar hij aan heeft bijgedragen.

Voor hem is Hitler een goede man omdat hij altijd aardig was tegen hem en zijn mede-nazis. Die Dennis Rodman heeft laatst nog hetzelfde argument gemaakt over Kim Jong Un. Hij reageerde verbaasd en verontwaardigd kwam die met "nou hij was altijd aardig tegen mij, dus ik vind het een aardige man".

Ben benieuwd naar de verklaring die een psycholoog kan geven voor die rare kronkels in de kop van sommige mensen. Zou me niks verbazen als gewoon blijkt dat dat soort lui een afwijking hebben die overeen komt met die van moordenaars en verkrachters die ook vinden dat ze zelf goede mensen zijn omdat ze weliswaar iemand vermoord hebben maar over het algemeen heel veel houden van bijvoorbeeld hun moeder en kinderen.

Dennis Rodman is wel een held die overal maling aan heeft en heel goed zijn eigen mening kan verwoorden en ondersteunen. Daarnaast een hele gevoelige man wat ook bleek bij zijn Hall of fame speech. Speelde ook altijd met echte emotie op het veld.

Dennis Rodman is wel een held die overal maling aan heeft en heel goed zijn eigen mening kan verwoorden en ondersteunen. Daarnaast een hele gevoelige man wat ook bleek bij zijn Hall of fame speech. Speelde ook altijd met echte emotie op het veld.
Je bent toch gewoon een ras mong**l als je een dictator die zijn hele volk onderdrukt en in armoede laat leven, afgesloten van de buitenwereld, een aardige man vind? :rolleyes:

Je bent toch gewoon een ras mong**l als je een dictator die zijn hele volk onderdrukt en in armoede laat leven, afgesloten van de buitenwereld, een aardige man vind? :rolleyes:

Ik stel voor om Rodman naar Syrië te sturen. Hoor vrij weinig over Noord Korea na zijn bezoek eraan.

Als dat zo zou zijn. Zijn dat dan argumenten die goedmaken dat hij de Geliefde Leider als goede vriend beschouwt?
Of hoor je bij de groep die denkt dat Rodman dat eigenlijk niet meent?

Ik ga er van uit dat het antwoord hierop "ja" is.

Waarom zeg je dat dan niet direct?

Nu (lijkt) het alsof je de man verdedigt die bewust vriendschap zocht en sloot met de man die verantwoordelijk is voor de meest gruwelijke misdaden.

Als dat zo zou zijn. Zijn dat dan argumenten die goedmaken dat hij de Geliefde Leider als goede vriend beschouwt?
Of hoor je bij de groep die denkt dat Rodman dat eigenlijk niet meent?

Ik ga er van uit dat het antwoord hierop "ja" is.

Waarom zeg je dat dan niet direct?

Nu (lijkt) het alsof je de man verdedigt die bewust vriendschap zocht en sloot met de man die verantwoordelijk is voor de meest gruwelijke misdaden.

Denk dat meer mensen een kijk op de wereld moeten hebben zoals Rodman. Is natuurlijk wel lichtelijk schandalig dat hij De grote leider als vriend beschouwt maar als 1 iemand die maling aan heeft is hij het wel.

Maar het topic ging over de gestorven lijfwacht van Hitler

RIP

Te stom om zelf in te zien dat het grotesk was waar hij aan heeft bijgedragen.

Hij was één van de lijfwachten van Hitler, de gevolgen waren niet te overzien! Je kan ook overdrijven natuurlijk. En nogal schokkend dat iemand van de LSSAH zich niet keert tegen zijn voormalige 'baas'.

Hij was één van de lijfwachten van Hitler, de gevolgen waren niet te overzien! Je kan ook overdrijven natuurlijk. En nogal schokkend dat iemand van de LSSAH zich niet keert tegen zijn voormalige 'baas'.

Hoeveel mensen hebben de bunker van Hitler nou overleefd?

De heer Bormann heeft de bunker iig overleefd maar wat daarna gebeurd is is een raadsel.

En nogal schokkend dat iemand van de LSSAH zich niet keert tegen zijn voormalige 'baas'.

Dat ook. Deze eed was voor het leven en de LSSAH behoorde tot de absolute elite van de SS en ik denk dat deze man zich ook altijd nog zo heeft gevoeld na de oorlog.

Toch weer jammer dat een historisch figuur is overleden echter beginnen de nabestaanden van WO2 ook langzamerhand dood te gaan simpelweg door de tijd. Als je zelf voor een ideaal hebt gestreden en geloofd dan gaat dat er maar moeilijk uit en ik snap daarom wel dat deze man nog altijd zijn mening over Hitler positief heeft gehouden.

Het was toepasselijker geweest hadden mannen van de Volkssturm hem gelyncht.

Hmmm misschien totaal off topic..
Maar uiteindelijk "de overwinnaar schrijft geschiedenis"
Wanneer de in alle verhalen die wij nu horen slechte Duitsers wel gewonnen hadden
Was alles plots anders en waren hun helden die opkwamen voor ons oh zo grote mooie rijk en ras.

Wanneer de in alle verhalen die wij nu horen slechte Duitsers wel gewonnen hadden
Was alles plots anders en waren hun helden die opkwamen voor ons oh zo grote mooie rijk en ras.

Nee.

Ja, het is inderdaad staatspropaganda door de joods/amerikaanse media, de overwinnaars, verspreid waardoor we nu overtuigd zijn van de holocaust, vernietiging van zigeuners, homo's en gehandicapten, marteling van verzetsstrijders, executie van Nederlanders die Joden hielpen.

pls go

Ja, het is inderdaad staatspropaganda door de joods/amerikaanse media, de overwinnaars, verspreid waardoor we nu overtuigd zijn van de holocaust, vernietiging van zigeuners, homo's en gehandicapten, marteling van verzetsstrijders, executie van Nederlanders die Joden hielpen.

pls go

niet genoeg inbeeldingsvermogen neem ik aan..
Wanneer zij gewonnen zouden hebben, was alles compleet anders.
Dan zou je verhalen hebben waarvan ze de oorlog zagen als een gevecht voor "ons rijk/ras"
Je bent nu opgegroeid en hebt alleen maar gehoord dat het slecht was (Ik zeg ook ZEKER NIET niet dat ze het goed deden..)
Het ging voor de 1e en 2e wereld oorlog bijzonder slecht met de economie en alles eromheen.
er werd progressie gemaakt en mensen konden weer verder, dit werd natuurlijk als iets goeds gezien.

Dat er zoveel mensen laf zijn afgeslacht kan ik me ook totaal niet bij aansluiten laten we duidelijk zijn.

De overwinnaar schrijft altijd geschiedenis vanuit zijn oogpunt hoe het is gebeurd en gegaan.
Hier valt niet over te twisten!

Wanneer Nederland en vele andere landen zich bij hen unaniem had aangesloten zou je een compleet andere wereld krijgen wat niet te vergelijken valt met nu.
Geen idee of ze er dan op economisch of elk ander gebied beter voor hadden gestaan maar dat weet ik ook niet.
Dat iemand zegt dat "de overwinnaar schrijft geschiedenis" onzin is, slaat natuurlijk nergens op.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven