- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Walgelijk mannetje. Te stom om zelf in te zien dat het grotesk was waar hij aan heeft bijgedragen.
Voor hem is Hitler een goede man omdat hij altijd aardig was tegen hem en zijn mede-nazis. Die Dennis Rodman heeft laatst nog hetzelfde argument gemaakt over Kim Jong Un. Hij reageerde verbaasd en verontwaardigd kwam die met "nou hij was altijd aardig tegen mij, dus ik vind het een aardige man".
Ben benieuwd naar de verklaring die een psycholoog kan geven voor die rare kronkels in de kop van sommige mensen. Zou me niks verbazen als gewoon blijkt dat dat soort lui een afwijking hebben die overeen komt met die van moordenaars en verkrachters die ook vinden dat ze zelf goede mensen zijn omdat ze weliswaar iemand vermoord hebben maar over het algemeen heel veel houden van bijvoorbeeld hun moeder en kinderen.
Dennis Rodman is wel een held die overal maling aan heeft en heel goed zijn eigen mening kan verwoorden en ondersteunen. Daarnaast een hele gevoelige man wat ook bleek bij zijn Hall of fame speech. Speelde ook altijd met echte emotie op het veld.