XXL Nutrition

Hoeveel bewijs is er dat Hitler in 1945 is overleden?

Om op te sommen :

- Hitler is dood, bewijs maar dat hij nog geleefd heeft na 30 april 1945
- WTC 1 + 2 zijn getroffen door twee vliegtuigen en ingestort door instortende vloeren. Kom maar met bewijs dat de overheid explosieven heeft geplaatst
- De holocaust heeft plaatsgevonden. Bewijs maar waarom tienduizenden getuigen liegen terwijl er geen enkel bewijs is dat de miljoenen personen die vermoord zijn nog geleefd hebben na WO 2
- De Armeense genocide heefts plaatsgevonden. Bewijs maar dat er orders waren voor een normale verhuizing van Armeniers i.p.v. dodenmarsen die er op gericht waren dat er zoveel mogelijk Armeniers om kwamen.
- De maanlandingen hebben plaatsgevonden, bewijs maar dat er een plan bestond om maanlandingen te faken.

Zo zijn er nog legio zogenaamde complotten te bedenken maar het probleem blijft dat er eigenlijk alleen gaten worden geschoten in de officieel aangenomen waarheid (of eigenlijk worden pogingen gedaan). Nimmer worden er bewijsmaterialen aangeleverd door complottheoristen en als er dan al iets voorbij komt gaat het om aantoonbare vervalsingen.

Het 'grappige' is dat complottheoristen meestal niet in 1 complot geloven maar van het weergegeven rijtje minimaal aannemen dat 2 van deze zaken een complot zijn van duizenden en soms zelfs honderduizenden personen. Dat terwijl er vaak duizenden of meer ooggetuigen zijn die getuigenissen afleggen in strijd met die complottheorieen. Maar wat doen complottheoristen? Waarde hechten aan die ene dissident die komt met een afwijkende getuigenis. Want ja, de hele wereld is een complot en we worden gewoon voorgelogen. The NWO is coming to get you.

Ik las vandaag het volgende citaat in een boek wat hierbij wel toepasbaar is ;) :
Het lijkt wel of er een tegennatuurlijke menselijke eigenschap bestaat die simpele dingen graag moeilijk maakt. Dat zal ook wel nooit veranderen.
Schepen varen de wereld rond, maar de Club van de Platte Aarde bloeit als nooit tevoren.

W.buffet

jahor apfelstrudel. mensen komen ff 's nachts je kantoortje binnen, boren je muurtje open, knallen er een paar staafjes dynamiet in, werken dan netjes alle bedrading weg, pleisteren je muurtje weer en als je wakker wordt merk je er niks van?

dude, wake up. als je zoveel weet van controlled demolition weet je ook hoe ****ing veel draden hiervoor nodig zijn, hoeveel dynamiet etc. etc. dat kun je niet ff ongezien wegwerken, mr. kernfysicus.

bovendien gaat het dan 9 van de 10 keer ook van gebouwen die al grootendeels gesloopt zijn, waardoor het makkelijk is om bij de steunmuren te komen en daar gaten in te boren.

Gast, kom op zeg... Heb jij onder een steen gelegen? ALLES is tegenwoordig draadloos!

Ik weet nog meer verbanden tussen 9/11, de vorige terroristische aanslag was like 911 dagen ervoor! Verbanden, verbanden, verbanden...

Uiteraard, een dak kan niet een (dus niet de enige) oorzaak, samen met andere talloze factoren, zijn, immers, een dak brengt geen enkele structurele integriteit aan bij een gebouw.

Een stalen gebouw is immers zo solide, zelfs allah kan daar niet tegen op, alleen de Amerikaanse regering!

Het zijn toch veelal de jonge fantasten die dit soort waanzin als werkelijkheid tot zich nemen.

Volgens de heer Apfelstrudel, kernfysicus, EN demolitian expert (3x 50 minuten documentaires gekeken) EN 9/11 expert, EN wikipedia onderzoeker, is het gewoon een opgezette kaart. Stom dat wij 't nog steeds niet snappen.

Hitler gaf gewoon iedereen expres het idee dat hij zijn rijk nooit zou verlaten, zodat iedereen het logisch zou vinden als hij zelfmoord zou plegen. In werkelijkheid peerde hij 'm gewoon per u-boot naar Argentinie!

Uiteraard moet begrepen worden dat dit sarcastisch bedoeld is.

Ik weet nog meer verbanden tussen 9/11, de vorige terroristische aanslag was like 911 dagen ervoor! Verbanden, verbanden, verbanden...

Uiteraard, een dak kan niet een (dus niet de enige) oorzaak, samen met andere talloze factoren, zijn, immers, een dak brengt geen enkele structurele integriteit aan bij een gebouw.

Een stalen gebouw is immers zo solide, zelfs allah kan daar niet tegen op, alleen de Amerikaanse regering!

Het zijn toch veelal de jonge fantasten die dit soort waanzin als werkelijkheid tot zich nemen.

Volgens de heer Apfelstrudel, kernfysicus, EN demolitian expert (3x 50 minuten documentaires gekeken) EN 9/11 expert, EN wikipedia onderzoeker, is het gewoon een opgezette kaart. Stom dat wij 't nog steeds niet snappen.

Hitler gaf gewoon iedereen expres het idee dat hij zijn rijk nooit zou verlaten, zodat iedereen het logisch zou vinden als hij zelfmoord zou plegen. In werkelijkheid peerde hij 'm gewoon per u-boot naar Argentinie!

Uiteraard moet begrepen worden dat dit sarcastisch bedoeld is.

Deze mensen, aanhangers van complottheorieen, zien het licht niet. Niet met deze sarcastische tekst. Met geen enkel argument kan men deze domme vastberadenheid counteren. Noem het zwakzinnigheid, noem het dom. Ze zijn overtuigd van hun eigen theorieen. Theorieen die wij niet kunnen weerleggen, aangezien deugdelijk bewijsmateriaal/argumenten wordt weerlegt met wikipediamaterie. Dat een deel meegaat in de theorieen van Apfelstrudel, dat is een kwestie van 'In het land der blinden, is de eenoog koning'

Ga echter door met discussieren, het is uiterst vermakkelijk. I rest my case.

er is in iedergeval 1 conspiracy theory die waar is: de gehemie gevangenissen van de CIA.

:)

Wat is daar het complot dan? Dat iets geheim wordt gehouden maakt het nog niet gelijk tot een complot.

Wat is daar het complot dan? Dat iets geheim wordt gehouden maakt het nog niet gelijk tot een complot.

Ja en nee...

"Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep. Het kan bijvoorbeeld gaan om een actie om een staatsgreep te plegen, een oorlog te ontketenen, een aanslag op iemands leven te plegen of iemand ten val te brengen."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Samenzwering (ik kan beter gewoon direct alles van wikipedia afhalen, wikipedia is toch de waarheid, net zoals youtube.)

Afhankelijk of 't bedoeld was tegen iemand of een groep :)

Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep. Het kan bijvoorbeeld gaan om een actie om een staatsgreep te plegen, een oorlog te ontketenen, een aanslag op iemands leven te plegen of iemand ten val te brengen.
En dat soort geheime afspraken gebeuren dus ****ing veel, tenzij je natuurlijk de media 100% geloofd.

Het simpele feit dat een specifieke complot theorie te achterlijk en far fetched voor woorden is wil niet zeggen dat er niets aan de hand is.

Just because you are paranoid doesn't mean there not out to get you :)

Het maakt het een complot omdat het om een overheid gaat die in samenwerking met anderen en in het diepste geheim probeert wetgeving te omzeilen om een bepaalde agenda na te streven.

Het gaat hier niet om geheimen...maar om geheimen over handelen, plannen tot handelen of het hebben verricht van handelingen die ter kwader trouw zijn. Het uitsluiten van een groep mensen van normale rechtsbescherming en het ontnemen van hun mensenrechten is te kwalificeren als "ter kwader trouw".

*zucht* ....we leggen het nogt een keer uit...de waarheid is alleen hier te vinden. ;) :P

*zuct* ... ik leg het nog een keer uit. Mijn posts zijn sarcastisch, tegen deze mensen heeft praten toch geen zin.

Het maakt het een complot omdat het om een overheid gaat die in samenwerking met anderen en in het diepste geheim probeert wetgeving te omzeilen om een bepaalde agenda na te streven.

Het gaat hier niet om geheimen...maar om geheimen over handelen, plannen tot handelen of het hebben verricht van handelingen die ter kwader trouw zijn. Het uitsluiten van een groep mensen van normale rechtsbescherming en het ontnemen van hun mensenrechten is te kwalificeren als "ter kwader trouw".

Neen, het maakt het geen complot, maar een complot theorie. Dit onderscheid wel maken, bitte.
Is er enig bewijs dat dit echt gebeurd? Of gebeurt het alleen in films?

*zuct* ... ik leg het nog een keer uit. Mijn posts zijn sarcastisch, tegen deze mensen heeft praten toch geen zin.

En wat in mijn antwoord gaf jou het idee dat mijn antwoord serieus was? Was het de foto van die SGP-derde been of de link naar de Bijbel? ;):p

Neen, het maakt het geen complot, maar een complot theorie. Dit onderscheid wel maken, bitte. Is er enig bewijs dat dit echt gebeurd? Of gebeurt het alleen in films?

link 1

link 2

En er zijn nogal wat links naar het ontekennen van het bestaan ervan door de CIA en de VS ;)

Het maakt het overduidelijk een complot. Theorie is als het nog niet bewezen is...en dat is het dus nu wel :)

volgens mij weet iedereen dat dat soort dingen gebeurt, als je wat verstand had zou je zelfs de meerwaarde ervan in kunnen zien. (daarmee wil ik niet zeggen dat ik het uitsluiten van mensen van de berechting eerlijk vind)

en de waarde die je daaraan kunt toekennen is vrij laag, tenzij je natuurlijk de complottheoristen 100% gelooft.
Wat eem dom argument. Er gebeuren genoeg complotten waar wij indirect bij betrokken raken, zoals Irak. Hell,er gebeuren genoeg complotten.
Kijk naar Operation Northwood of wat de regering van Bush deed met de Guantanamo Bay gedetineerden.

volgens mij weet iedereen dat dat soort dingen gebeurt, als je wat verstand had zou je zelfs de meerwaarde ervan in kunnen zien. (daarmee wil ik niet zeggen dat ik het uitsluiten van mensen van de berechting eerlijk vind)

Er is geen meerwaarde. Om het in jouw woorden te zeggen: "Als je wat verstand had dan zou je dat begrijpen"

Ten eerste levert martelen zelden goede informatie op. Mensen bekennen alles wat je wilt als je ze martelt of ze houden toch hun kaken op elkaar.

Ten tweede gaat het altijd verdachten die in potentie onschuldig zijn (en in het verleden ook bleken te zijn). Die mensen hebben niets misdaan en worden dus gemarteld.

Ten derde...martelen heeft als kenmerk dat er een assumptie van schuld bestaat en dus stopt het martelen niet totdat die schuld bewezen is (ook al is er dus helemaal geen schuld om te bekennen...). Elke vorm van ontkenning en zwijgen is dus een uitstel van de verwachtte schuld bekentenis en NIET van onschuld in de ogen van de martelende partij.

Ten vierde ben je dus geen haar beter als waarvan je de gene die je aan het martelen bent van verdenkt. Daarmee legitimeer je dus de strijd van de ander tegen jou.

In een Spaceshuttle zit over het algemeen oude troep qua chiptechnologie, het moet degelijk zijn niet flashy.

Een ruimtereis kostte overigens in de jaren 60 omgerekend honderden miljarden, beetje wazig om dat te vergelijken met een pong-computer voor thuis die enkele honderden guldens kostte.

Over de Space Shuttle :

[Link niet meer beschikbaar]

Hitler is ontsnapt met de Space Shuttle en leeft nu in outer space.

sterker nog, hitler kreeg instructies van aliens, nadat hun plan had gefaald hebben ze hem in een UFO gepropt die momenteel met de snelheid van het licht rond de aarde cirkelt. In 2012 maakt hitler zijn rentree om het nog even dunnetjes over te doen

Terug
Naar boven