- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje vreemde vraag, maar wat ik mij afvraag;
Op de tv zie je altijd van die gevangenen die best wel buff zijn, hoe blijven ze zo buff terwijl ze in een gevangenis zitten? Ik mag aannemen dat ze daar niet kwarkjes, eieren en kip iedere dag gevoerd krijgen, noch om de 2-3 uur kunnen eten.![]()
Alleen bodybuilders denken dat je "schone eiwitten" iedere 120 minuten nodig hebt om te groeien of groot te blijven. Convicts bewijzen dat dat niet nodig is.
PS: er zijn ook massa's ecto's in de gevangenis.
)Als je in de koepel (Haarlem) terecht komt kan je het wel shaken.
mot je je ei in een koffie zet apparaat maken
en het vreten is k*t !
Kan je geen voorgekookte eieren bestellen dan?, wel klote dat zelfs geen waterkoker mag, is toch wel een must dat ding.
Wat is dat trouwens eigenlijk "de koepel"? een gevangenis? jeugdinstelling? En waarom zat je daar?

Gevangenis , ik schoot uit mijn slof in het verkeer,
en kreeg toen ook nog is ruzie met de politie en kon me niet inhouden
Wou dat ik het nooit gedaan had (agent slaan) want wat is dat een k*t zooi daar
de koepel is ook de slechte gevangenis van NED , ook veels te veel zelfmoord daar...
.Jeugdgevangenis Spijkenisse was net een hotel, vond het niet eens erg daar.![]()

Wut, stelletje criminelen hier.Hoelang hebben jullie gezeten?

Wut, stelletje criminelen hier.Hoelang hebben jullie gezeten?
. En ook nog een maandje thuisgezeten met een enkelband.
.Lang gezeten? Gevangenis is idd wel klote, gelukkig zat ik in Antwerpen en niet in Merksplas want daar heb je de eerste 2 maanden zelfs geen toilet, je moet daar in een emmer schijten.

3 maanden , ik werkte ook niet zo erg mee,
ook omdat de helft gelogen was van meneer agent
maar ja ga daar maar is tegen in ...

Dat is echt maar een heel klein stukje bij mijn huis vandaan
Nog last gehad van de blaffende honden?

voorarrest en meteen mijn straf , K en de paar uurtjes taakstraf erboven op, ook wou de rechter dat ik een cursus anti agressie bla etc (hoe dat ook heet) ging nemen ...3 maanden? damn, ineens veroordeelt of volledig voorarrest?