MuscleMeat

Gewicht/leeftijd

GvdS

Novice
Waardering
0
Hallo DBB ers

Ik train een jaar of vier, ben 41 jaar,1,93 lang en weeg 104 kg met ca20% BF

Ik heb een vraag over een kuur, ik lees aandachtig van alles en nog wat en weet dan op een gegeven moment niet meer wat goed of slecht is.
Ik heb ook helemaal geen ervaring met aas en zal zelf ook nooit een kuur in elkaar durven zetten.

De vraag is: Is leeftijd/gewicht van belang bij een kuur en is het raadzaam om advies van anderen op te volgen of moet je zelf zoveel kennis vergaren om zelf een kuur te maken.

Nee, zelf kennis vergaren en dan zelf ook een kuur samenstellen die je natuurlijk op dbb laat keuren! :D

Leeftijd vind ik minder belangrijk dan kuurverleden.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik een aan een kuur begin doe ik dat in elk geval na de vakantie in augustus of zo, tot die tijd zal ik me in de materie verdiepen.

Ik dacht dat gezien de leeftijd er misschien rekening mee gehouden moest worden omdat je stofwisseling nou eenmaal wat trager is.

Als ik denk dat ik genoeg huiswerk gedaan heb zal ik de uitkomst ter goedkeuring posten.

Thnks.

denk eigenlijk dat leeftijd toch wel enigszins van belang is....qua herstel dan tenminste...lijkt mezelf dat een 20er makkelijker herstelt dan een 40er...aan de andere kant heeft 40er minder test in zn lichaam rondstromen, dus als je exogeen wat test toevoegt zal je dit een goede boost geven...

Mijn herstel is eigenlijk niks mis mee maar ik ben wel van mening dat het aantal kcal mider moet zijn i.v.m. lagere stofwisseling ?

GvdS zei:
Mijn herstel is eigenlijk niks mis mee maar ik ben wel van mening dat het aantal kcal mider moet zijn i.v.m. lagere stofwisseling ?
bedoel herstellen van een kuur moeizamer zal zijn...en ja op latere leeftijd neemt idaad stofwisseling af...

klaas zei:
denk eigenlijk dat leeftijd toch wel enigszins van belang is....qua herstel dan tenminste...lijkt mezelf dat een 20er makkelijker herstelt dan een 40er...aan de andere kant heeft 40er minder test in zn lichaam rondstromen, dus als je exogeen wat test toevoegt zal je dit een goede boost geven...

Herstel van aas bedoelt hij.

Klaas, ik bedoel dat ik meer heb aan info aan bv eerdere kuurtjes dan aan iemands leeftijd.

Meestal komt een beginnerskuur van een 22 of 42 jarige wel overeen....bijna.

BigMaus zei:
Herstel van aas bedoelt hij.

Klaas, ik bedoel dat ik meer heb aan info aan bv eerdere kuurtjes dan aan iemands leeftijd.

Meestal komt een beginnerskuur van een 22 of 42 jarige wel overeen....bijna.
ja pcies heb je gelijk in...:thumbs:

klaas
ben zelf twee weken geleden een kuurtje begonnen
ben 41 jaar en heb gekozen voor test en primo
speciaal primo want dat is toch een wat milder middel
waar je volgens mij wat makkelijker van hersteld
ben inmiddels 2 kilo aangekomen en ben benieuwd waar ik uitkom
iig succes met het samenstellen van je kuur

Als ik 40 was zou ik STH met sowieso test (+ nog wat) doen. Dan voel je je weer puber volgens mij.

op 20% zou ik me eerst concentreren op cutten.

Aangezien je natuurlijke test-levels op onze leeftijd lager liggen dan bij 20 jarigen zul je relatief meer profijt hebben van een kuur.

Zit er zelf ook wel eens aan te denken voor over een paar jaar eerst maar zien hoever ik naturel kom.

Glenn GX zei:
Ik had het niet zozeer bedoeld voor TS, maar wat is er niet verstandig aan?

Nou het gaat toch op de TS ??
Is zijn thread.

Zou jij dan serieus je 1e kuur meteen sth erbij doen?

Waarschijnlijk wel als ik 40 was:p Dan zit ik sowieso waarschijnlijk wel continue aan de sth denk ik. Maar dat is meer voor het welzijn (jong voelen) en behoud van spiermassa en verlagen van vetmassa.

Ja kging beetje offtopic, antwoord had jij al gegeven.

Beste GvdS,

In tegenstelling tot wat veel jongere mensen in dit topic zeggen, vind ik het wél van belang welke leeftijd je hebt, ik ben zelf trouwens 35.
Op jouw leeftijd herstel je véél minder makkelijk van een kuur dan iemand van 10-15 jaar jonger.
Belangrijk is dus dat je producten als Deca laat staan want die kunnen je potentie weleens langer in de kou laten staan dan anderen je voorspiegelen.

Hou daar rekening mee!

Groetjes,

DBC

Beste GvdS,

Ik ben het met de wat oudere BB hierboven eens dat deca welicht eem middel is die een oudere man beter kan laten staan ivm herstel.

Waar dit leeftijds-omslagpunt ligt weet ik niet, (en DBC trouwens ook niet), maar met een goeie nakuur en verstandig gebruik zou het best kunnen.

Bedankt voor de informatie tot zover, er zijn toch welzaken waar je rekening mee dient te houden naarmate de grijze haartjes komen. En die 20% probeer ik inderdaad tot aan de zomervakantie naar beneden te werken.Wat is ongeveer het % wat gunstig is om te starten met een kuur?

Terug
Naar boven