AndroidHealthClinic

gewicht & vetverlies

rudycipsy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
120kg
Vetpercentage
21%
hallo ik ben Rudy (33) ik ben begonen afgelopen 7 januari 2013 na het overlijden van mijn moeder ik heb mijn verdriet gebruikt om af te reageren op de sportschool ik ben 1,89 en mijn gewicht was 149,5 kilo en mijn vetpegentage was op dat moment 51% nu zijn we een aantal maanden verder 9 mnd en mijn resultaat mag er zijn ik weeg nu 120,3 kilo mijn vetpegentage is 21,3 % maar ik ben er nog lang niet ik sport nu 5 dgn in de week mijn schema ziet er nu zo uit .

traning: de buik pakken we elke traningsdag mee !!!

ma 30 crosstraining, Borst,Triceps,45 hardlopen max 9,0 kmpu
di 30 crosstraining, Rug,Biceps,45 hardlopen max 9,0 kmpu (interval )
wo 30 crosstraining,Schouders,Benen,45 hardlopen max 9,0 kmpu
do 30 crosstraining, Borst,Triceps,( veel herhalingen 4x15 )45 hardlopen max 9,0 kmpu (interval )
vr 30 crosstraining, Schouders,Benen( veel herhalingen 4x15 ),45 hardlopen max 9,0 kmpu
za 30 crosstraining, Rug,Biceps ( veel herhalingen 4x15 ),45 hardlopen max 9,0 kmpu (interval )
zo rustdag om de twee weken ook za rust

mijn eet schema bestaat nu uit veel eiwitten ik ben nu ook begonnen met een klein kuurtje begonnen
Clenbuterol om mijn vetverbranding te verhogen en om meer lucht te krijgen tijdens de coditie training

0700 water
0715 eiwitten shake (met water)
0815 rijstwafel met kipfilee
0915 rijstwafel met kipfilee
1130 ijsbergsla lente ui tonijn (1blik op waterbasis)
1300 rijstwafel met kipfilee
1400 macaroni zonder saus
1500 traning max 3uur
1730 eiwitten shake (melk)
1800 kip gekookt met sla ui en ei gekookt
1900 nooten
2100 rijstwafel met kalkoen
2200 eiwitten shake (water)

zo ben ik afgevallen het is een zwaar schema maar is wel goed vol te houden de variatie kun je zelf bepalen door bijv kipfilee te vervangen door mager vlees enz
mocht het zijn dat je te weinig binnen krijg dat je eigen duizelig voel kun je altijd een energie snack pakken bij man preformers

Laatst bewerkt:
Woow je zit wel echt ziek laag met je de hoeveelheid Kcal die je neemt. Bij programma's als obese doen ze dat volgens mij ook altijd maar ik weet niet of dit op de lange duur vol te houden is. Hopelijk zijn hier mensen die zelf ook van zo'n hoog vetpercentage af komen die kunnen je dan beter adviseren.

Ik denk als je dit voor lange tijd doet (1 / 2 jaar) je hoeveelheid Kcal voor onderhoud super laag gaat liggen, en dat is niet handig. (Je wilt altijd afvallen bij zo veel mogelijk Kcal)

Hey Rudy, je bent behoorlijk fanatiek bezig en je hebt goede vooruitgang gemaakt!

In ernstige gevallen van overgewicht (zoals bij jou het geval was) is het geoorloofd om behoorlijk laag in de calorieën te gaan. Inmiddels heb je een redelijk gezond gewicht bereikt (met bijbehorende hoeveelheid lichaamsvet). Het is nu tijd om de calorieën op te voeren. Kijk maar eens naar je programma; hiermee verbrand je minstens 4000 kcal, terwijl je (naar schatting) iets meer dan 1000 kcal eet? Je kunt je voorstellen dat dit niet verstandig is...

Mijn advies is om je cardio terug te brengen naar maximaal drie keer per week een HIIT-sessie (interval-cardio) en je hoeveelheid kcal vanaf nu per week incrementeel te verhogen (e.g. 20% per week omhoog), totdat je aan 3500 kcal zit.

Als je doorgaat met datgene wat je nu aan het doen bent, voorzie ik problemen met betrekking tot je gezondheid.

Terug
Naar boven