Fitness Seller

Gewichtheffen: Benelux Toernooi 2008

Aushef

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
De BVGB (Belgische bond) is een Benelux Toernooi aan het organiseren. De landen toernooi zal op zaterdag 25 oktober 2008 in Waragem, Begië worden gehouden. Alledrie de landen België, Nederland en Luxemburg doen mee aan deze wedstrijd.

lees meer

Denk wel dat het ni op die datum is.

Als het niet slecht valt ivm examens is de kans groot dat ik meedoe.

Ik zal normaalgezien ook wel meedoen

Dacht dat het op 8november is, samen met het Vlaams kampioenschap.

Ik doe normaal ook wel mee.

• Topic Starter Topic Starter
Dacht dat het op 8november is, samen met het Vlaams kampioenschap.

Ik doe normaal ook wel mee.

De laatste informatie het NOGB over deze wedstrijd heeft ontvangen staat dat het wedstrijd op SATURDAY 25th of OCTOBER 2008 in Waregem, Belgium
wordt gehouden.

Bericht van website van de NOGB

Op 25 oktober 2008 wordt in het Waregem, België het Benelux Toernooi 2008 gehouden. Nederland doet mee aan deze landen teamwedstrijd tegen België en Luxemburg. Vijf (5) atleten en twee (2) reserves en geselecteerd worden geselecteerd voor dit toernooi.

Lees meer

Ah is het een team met 5 man?
En voor de vrouwen?

Damn, zou hier echt graag aan mee kunnen doen maar mijn benen zijn echt veel te zwak :treuren:
Zal volgend jaar eens zien als ik tijd heb om m'n benen een boostje te geven en iets minder afgaan :D

Damn, zou hier echt graag aan mee kunnen doen maar mijn benen zijn echt veel te zwak :treuren:
Zal volgend jaar eens zien als ik tijd heb om m'n benen een boostje te geven en iets minder afgaan :D

Weet niet of je direct hieraan mag meedoen. Mss best eerst interclubs

Nederlands Team voor Benelux Toernooi 2008

Nederlands Team voor Benelux Toernooi 2008

Nederland stuurt een delegatie van 10 man naar de Benlux Toernooi 2008. Het toernooi wordt op 8 november 2008 wordt in Waregem, België gehouden. De Nederlandse delegatie bestaat uit 5 atleten, 2 coaches, 1 team manager en 2 scheidsrechters.

Lees meer

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Nog 12 dagen tot de Benelux Toernooi 2008..

Ik ben ingeschreven

Hier staat nog niet waar de wedstrijd zal doorgaan, als er willen komen kijken:

zaal Gaverke
Zeswegenstraat 120
8790 WAREGEM

Terug
Naar boven