AndroidHealthClinic

Gewichtsverlies en buikvel..

Ano_88957

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
Massa
46kg
Vetpercentage
3%
Beste,

Ik ben door Herbalife in zo'n 3 maand tijd ongeveer 15kg afgevallen. 7cm buikomtrek. Van 97.7kg naar 82.6kg.
Nu ben ik bang dat als ik nog verder afval, vel overschot zal hebben en dat vind ik gruwelijk!

Nu is mijn vraag: Wat kan je doen om dat te voorkomen? Ik veronderstel buikspieroefeningen?
Situps, plank,..?

Alvast bedankt!:D

Vel =/ spier/vet. Als vel zijn elasticiteit kwijt is geraakt kun je daar niets aan doen behalve met cosmetische ingrepen. Met jouw leeftijd zal het wel meevallen, ik weet niet of je tonnetje rond was/bent, als je veel straie (huid rek littekens) hebt kan het wel zo zijn dat de elasticiteit eruit is.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is wel nog wat rond, maar veel minder dan daarvoor.
Ik weet niet wat veel is, maar het lijkt op dit :

niet echt volledig zichtbaar. Denk je dat het te herstellen valt?

Laatst bewerkt:
Echt geen idee man. Ik ken jouw huid niet, ben ook geen dermatoloog of iets dergelijks. Misschien zijn er mensen die van een soort zelfde situatie af komen op dit forum

Herbalife

Seems legit

Allerlei gewichtsverlies en buikvel

Krachttraining zal sowieso een positieve uitwerking op je hebben om in vorm te komen maar ook om je nieuwe lichaam te behouden en strak te blijven. Je bent 21 dus je hoeft je nog niet echt zorgen te maken om huidoverschot, dit zal hoogstwaarschijnlijk gewoon bijtrekken.

Wat bedoel je precies?

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Krachttraining zal sowieso een positieve uitwerking op je hebben om in vorm te komen maar ook om je nieuwe lichaam te behouden en strak te blijven. Je bent 21 dus je hoeft je nog niet echt zorgen te maken om huidoverschot, dit zal hoogstwaarschijnlijk gewoon bijtrekken.

Bedankt voor de info. Hoop dat het zo is :D

1) verkeerde forum
2) je hebt geen supplementen nodig om af te vallen. Zonde van je geld.

Herbalife :roflol:

Iedereen lacht wel, maar niemand complimenteert je met je 15kg gewichtsverlies in 3 maanden tijd....
Simpele zielen.

Keep up the good work tho.

Inlezen, trainingsschema maken, voedingsschema maken en trainen.
Vel opvullen met spier! :D

ik heb wel eens gehoord dat het opdraaien van je navel, je buikvel strakker maakt. Dit kan gewoon met een kruis schroevendraaier. Succes!

Iedereen lacht wel, maar niemand complimenteert je met je 15kg gewichtsverlies in 3 maanden tijd....
Simpele zielen.

Keep up the good work tho.

Bedankt :) Tja, had niets anders verwacht op zo een forum eerlijk gezegt. Er zijn overal wel trollen te vinden die zichzelf beter voelen dan anderen. Gelukkig zijn er nog mensen zoals jou en mij. Bedankt voor je berichtje :)

Beste,

Ik ben door Herbalife in zo'n 3 maand tijd ongeveer 15kg afgevallen. 7cm buikomtrek. Van 97.7kg naar 82.6kg.
Nu ben ik bang dat als ik nog verder afval, vel overschot zal hebben en dat vind ik gruwelijk!

Nu is mijn vraag: Wat kan je doen om dat te voorkomen? Ik veronderstel buikspieroefeningen?
Situps, plank,..?

Alvast bedankt!:D
Allereerst gefeliciteerd met je behaalde resultaat, weet hoe het is :-).
Ben inmiddels 18,5 kg kwijt en heb er geen last van. Gewoon doorknallen ;-) Mocht je wat vel overhouden (wat wel mee zal vallen denk ik) idd opvullen met spieren. Iig dat is wel wat ik van plan ben lukt het niet kun je altijd nog verder kijken ;-).

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je schrik hebt om vel overschot te hebben zal je geen hebben. Doe nu gewoon nog 1kg per maand ofzo.

Terug
Naar boven