AndroidHealthClinic

Gewichtsverlies en buikvel..

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst gefeliciteerd met je behaalde resultaat, weet hoe het is :-).
Ben inmiddels 18,5 kg kwijt en heb er geen last van. Gewoon doorknallen ;-) Mocht je wat vel overhouden (wat wel mee zal vallen denk ik) idd opvullen met spieren. Iig dat is wel wat ik van plan ben lukt het niet kun je altijd nog verder kijken ;-).

Bedankt! :) Jij hebt ook mooie resultaten, 18.5kg!

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Als je schrik hebt om vel overschot te hebben zal je geen hebben. Doe nu gewoon nog 1kg per maand ofzo.

Ik ga proberen elke week 1kg, zoals altijd al is gelukt. Maar het probleem is dat ik spiermassa kwijt ben.
Kan natuurlijk proteinepoeder in m'n shakes doen, maar dan zie ik minder resultaat op de weegschaal :p
Heb zo'n 900g pot van aptonia, CW casein & whey protein. Is die overigs wel goed? Of moet ik naar iets anders kijken :O

Beste,

Ik ben door Herbalife in zo'n 3 maand tijd ongeveer 15kg afgevallen. 7cm buikomtrek. Van 97.7kg naar 82.6kg.
Nu ben ik bang dat als ik nog verder afval, vel overschot zal hebben en dat vind ik gruwelijk!

Nu is mijn vraag: Wat kan je doen om dat te voorkomen? Ik veronderstel buikspieroefeningen?
Situps, plank,..?

Alvast bedankt!:D
opt**fen met je verkapte reclame voor Herbalife. Herbalife is een misselijkmakend bedrijf met dito marketing en supps. Al die 'onafhankelijke' retailers van Herbalife zijn ook ****ing gay, jijzelf incluis.

Laatst bewerkt door een moderator:
opt**fen met je verkapte reclame voor Herbalife. Herbalife is een misselijkmakend bedrijf met dito marketing en supps. Al die 'onafhankelijke' retailers van Herbalife zijn ook ****ing gay, jijzelf incluis.

Roid rage much brah?

Er staat nergens dat hij die handel wilt verkopen. Iedereen kent het en hier wilt niemand het.
Ga maar weer gauw terug je kooi in! :p

Roid rage much brah?

Er staat nergens dat hij die handel wilt verkopen. Iedereen kent het en hier wilt niemand het.
Ga maar weer gauw terug je kooi in! :p
Er staat ook nooit ergens in 1 van m'n posts dat ik AAS wil verkopen, doch krijg ik ontelbare PMs met wel die vraag (en voor de duidelijkheid: nee ik verkoop niet). Je ziet nooit iemand vermelden welk merk supps hij gebruikt, tenzij er belangen aanwezig zijn. Zoals in dit geval. TS weet ook dat genoeg naïeve dreuzels gaan pm'en naar aanleiding van zo'n verhaaltje waar zij 'Herbalife' kunnen krijgen.

En ik roid geeneens.

Ik ga proberen elke week 1kg, zoals altijd al is gelukt. Maar het probleem is dat ik spiermassa kwijt ben.
Kan natuurlijk proteinepoeder in m'n shakes doen, maar dan zie ik minder resultaat op de weegschaal :p
Heb zo'n 900g pot van aptonia, CW casein & whey protein. Is die overigs wel goed? Of moet ik naar iets anders kijken :O

Nja, 26% is toch niet dik meer. 1kg per week verder doen lijkt me toch meer risico op vel overschot dan als je het vanaf nu wat trager zou doen.

Kerel, wees is kalm. Ik had alleen vermeld waarmee ik ben afgevallen. Als jij dat als reclame ziet dan kan ik daar toch niks aan doen.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Nja, 26% is toch niet dik meer. 1kg per week verder doen lijkt me toch meer risico op vel overschot dan als je het vanaf nu wat trager zou doen.

Ja da's waar, ahja ik kan m'n best maar doen. Maar 26% is toch nog redelijk veel hoor voor een jongeman :(
kom van 31%.

Dat jij zo idioot bent om met Herbalife in zee te gaan, kan ik helaas niets aan doen. :(

Gast, doe is niet zo belachelijk man. Waar maak jij je nou in godsnaam druk om?
Schijnbaar heeft zijn idioterij gewerkt en is hij 15 kg afgevallen, waar maak jij je nou boos over daarna?

Is er een diepere gedachte? Werkt je nieuwe script niet en ben je daarom zo boos op alles en iedereen?

Gast, doe is niet zo belachelijk man. Waar maak jij je nou in godsnaam druk om?
Schijnbaar heeft zijn idioterij gewerkt en is hij 15 kg afgevallen, waar maak jij je nou boos over daarna?

Is er een diepere gedachte? Werkt je nieuwe script niet en ben je daarom zo boos op alles en iedereen?
M'n wat? :roflol:

Herbalife is gewoon retarded, en dit is verkapte reclame voor die troep.

welkom op dutchbodybuilding.com ...

ben zelf ook veel gewicht kwijt, stuk meer dan jij nog, en heb nergens last van, maar zal natuurlijk ook per persoon verschillen..

hehe, fight!

Terug
Naar boven