AndroidHealthClinic

Gewichtsverlies (vet) gewenst + daarna spieren bijkweken

Meganizer

Novice
Waardering
0
Beste Forumgenoten,

Ik ben een jongeman van 22j (in Aug) nu dus nog 21.
Ga even kort proberen vertellen hoe mijn 'fitnesscariere' gelopen is.

17jaar oud: gewicht -> 110kg, bloedtest ondergaan -> aanleg tot suiker, cholesterol, enz..

problemen aangepakt door: FITNESS (CARDIO).

18,5jaar oud: gewicht: 90kg, bloedtest ondergaan -> alle waarden ok.

19jaar oud: 85kg, spieroefeningen beginnen doen.. kreeg zichtbaar resultaat.

bijna 21j oud: 87kg, relatie met vriendin gekregen..

bijna 22jaar oud: relatie afgesprongen, intussen tijds: ouders gescheiden, schoonvader (van ex nu) overleden, enz...

gevolg -> depressie -> gevolg: gewichtstoename, geen zin meer in sport, enzo..

nu ben ik bijna 22jaar oud.. gewicht: 114kg

ik wil OPNIEUW TRAINEN..
maar kan iemand mij eventueel helpen hoe? of een schema bezorgen? (trainingsschema) of iets dergerlijke? 2x trainen per dag is ook geen probleem..

mvg,
een jongeman, die zich wil herpakken!
(eventueel met of zonder supplementen..) (heb gehoord van AMP of iets dergerlijk, maar weet niet of dit wel doeltreffend is? misschien beter stackers ofzoiets?)

Je hoeft niet 2 keer per dag te trainen, maar letten op je eten moet wel.

Je kunt beginnen bij het kijken bij de voedingssectie. Trainingsschema is pas stap 2.

Een eerste vereiste is dat je werkelijke de oorzaak van het probleem aanpakt. Bij jou is dat de depressie. Of dat er werkelijk een klinische depressie is volgens de DSM IV weet ik niet. Behandelingen zijn divers. Vaak is een depressie tijdelijk. Soms is cognitieve gedragstherapie nuttig.
Gaan trainen terwijl je niet lekker in je vel zit en dat je het met tegenzin doet is geen structurele oplossing (hoewel beweging erg nuttig is om beter in je vel te komen).

Mocht je de motivatie terug hebben om regelmatig te gaan trainen en op je voeding te letten is dat goed. Mocht je dat niet of beperkt hebben en het je hinderen in je dagelijks functioneren dan is een bezoek aan een psycholoog een optie.

• Topic Starter Topic Starter
Een eerste vereiste is dat je werkelijke de oorzaak van het probleem aanpakt. Bij jou is dat de depressie. Of dat er werkelijk een klinische depressie is volgens de DSM IV weet ik niet. Behandelingen zijn divers. Vaak is een depressie tijdelijk. Soms is cognitieve gedragstherapie nuttig.
Gaan trainen terwijl je niet lekker in je vel zit en dat je het met tegenzin doet is geen structurele oplossing (hoewel beweging erg nuttig is om beter in je vel te komen).

Mocht je de motivatie terug hebben om regelmatig te gaan trainen en op je voeding te letten is dat goed. Mocht je dat niet of beperkt hebben en het je hinderen in je dagelijks functioneren dan is een bezoek aan een psycholoog een optie.

Heb reeds een antidepressiva genomen (DocFluoxetine), waar ik nu mee gestopt ben.. ik ga weer sinds 1 week naar de fitness, en voel mij er beter door.

Ik wil mij dus volledig storten op het fitness leven, zoals ik vroeger al eens gedaan heb.
Ik heb de moed terug, en wil er aan werken! maar ik zoek een goede extra fatbruner ofzo?

mvg,
Davy

hotrox extreme

2 ml test per week voor 10 weken lang voor de despressie en om te knallen of zit ik nu in de verkeerde sectie te bladeren :D

ik viel er consistent mee af terwijl mn traning niet optimaal was...ben nu hydroxycut aan het testen maar heb nog een potje hotrox staan

ik viel er consistent mee af terwijl mn traning niet optimaal was...ben nu hydroxycut aan het testen maar heb nog een potje hotrox staan

Ik ben ook net begonnen met hydroxycut.
Hiervoor had ik lipo-6x. Werkte eigenlijk prima maar omdat hydroxycut op dit forum zo goed uit de bus kwam ben ik het gaan gebruiken.
Als het tegenvalt zal ik hotrox proberen.
Je zegt dat je training toen niet optimaal was.
Had je een blessure of gewoon te weinig tijd voor kracht of cardio?

Ik ben ook net begonnen met hydroxycut.
Hiervoor had ik lipo-6x. Werkte eigenlijk prima maar omdat hydroxycut op dit forum zo goed uit de bus kwam ben ik het gaan gebruiken.
Als het tegenvalt zal ik hotrox proberen.
Je zegt dat je training toen niet optimaal was.
Had je een blessure of gewoon te weinig tijd voor kracht of cardio?

nee had toen een fulltime baan + giga reistijd en overwerk, dus vaak was er helemaal GEEN training :P (ofja...nog steeds minimaal 3x per week natuurlijk, maar niet elke dag ofzo)

nee had toen een fulltime baan + giga reistijd en overwerk, dus vaak was er helemaal GEEN training :P (ofja...nog steeds minimaal 3x per week natuurlijk, maar niet elke dag ofzo)

Bedankt!
Kan nl op het moment alleen benen en (dus veel) cardiotraining doen.
Hierdoor kan ik natuurlijk wel weer makkelijker wat droger worden alleen ben
ik bang voor teveel massa verlies.
Heb jij daar veel last van gehad?

Hm Hotrox extreme vind ik niet direct in een be/nl winkel, wel de gewone hotrox.
Zou die even goed zijn, want anders bestel ik 1tje uit amerika.

Laatst bewerkt:
Kan iedereen zomaar fatburners gebruiken? Of is het pas verstandig als je het gebruikt bij een bepaald bfi?

Kan iedereen zomaar fatburners gebruiken? Of is het pas verstandig als je het gebruikt bij een bepaald bfi?

Op de verpakking staat meestal niet te gebruiken door mensen onder de 18 en
boven de 50 jaar. Op zich is dit natuurlijk ook betrekkelijk.
De fabrikant vermeldt dit natuurlijk ook om zichzelf in te dekken.
Hangt allemaal af van je getraindheid e.d. of als je iets ernstigs mankeert...
De meesten verhogen toch je hartslag en metabolisme en sommigen werken
op je schildklier.
Volgens mij is er niets aan de hand als je maar gezond bent.
Bij welk vetpercentage je begint maakt ook niets uit, als het maar werkt!

Hm Hotrox extreme vind ik niet direct in een be/nl winkel, wel de gewone hotrox.
Zou die even goed zijn, want anders bestel ik 1tje uit amerika.

nee tuurlijk is die niet even goed :P anders hadden ze geen andere versie gemaakt he :P \

de xtreme kan je idd niet in NL kopen, bodybuilding.com verkoopt ze wel (vergeet niet die 7-14dagen verzendwijze te kiezen)

Terug
Naar boven