Fitness Seller

Gewonde inbreker sleept bestolen gezin voor rechter

ik denk dat de inbrekers een CAO moeten krijgen. kan echt niet dit.

+1

Ver te zoeken met gastvrijheid tegenwoordig, minste wat ze konden vragen is of ie er een koekje bij wou of dat ze hem even moesten helpen met de fiets inladen.

:roflol:

Dit. Er zijn genoeg gekken in de wereld & en op DBB. :D Risico van het vak dus.
En volgens de wet mag je je verdedigen... sinds een aantal jaren, dus geef de gezin groot gelijk.

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 13:49 ----------

Dit ook. :D Hij is immers medeplichtig!

Ik dacht dat je eerst 3x moet vragen of de inbreker (of wat dan ook) je woning wil verlaten voor je ongestraft iets mag doen bij hem (als hij jou niet eerst aanvalt natuurlijk)

Het waren zeker weer n*gers, turken of marokkanen!

Finnen!

Ik vind het terecht. Zou hem zelf denk met een iets tegen zn hoofd hebben geslagen ipv steken maar op zo'n moment denk je niet eerst na maar doe je gewoon het eerste dat in je opkomt

alleen in Nederland. En het ergste is dat het de inbreker waarschijnlijk nog gaat lukken ook. De jongen krijgt een gevangenisstraf wegens poging tot moord en de inbreker een schade vergoeding.
of niet
ik ben geen rechter dus zou niet weten hoe het werkt.
maar zal waarschijnlijk zo gaan

alleen in Nederland. En het ergste is dat het de inbreker waarschijnlijk nog gaat lukken ook. De jongen krijgt een gevangenisstraf wegens poging tot moord en de inbreker een schade vergoeding.
of niet

Doodslag dan, geen moord

of niet
tis in belgië :rolleyes:

OT: Geef die jongen groot gelijk, alle inbrekers gewoon neersteken! ookal zijn ze niet bewapend

Moet ook niet gekker worden. Wat denkt zo'n advocaat wel niet als hij z'n pleidooi staat te houden.

is die inbreker lid van dbb ?

lol u :gay: ?

of niet

Dit denken veel mensen, maar rechters zijn ook normale mensen met een geweten. No way dat die jongen de cel in moet draaien gezien de omstandigheden. Waar komt het idee vandaan dat wij inbrekers belonen? The ****..

Het is gewoon noodweer-exces, hevige gemoedsbeweging bla bla. Domme advocaat heeft die inbreker zeg.

Dit denken veel mensen, maar rechters zijn ook normale mensen met een geweten. No way dat die jongen de cel in moet draaien gezien de omstandigheden. Waar komt het idee vandaan dat wij inbrekers belonen? The ****..

mmm dat frame flipping.

Ik kan ook je moeder in de gaten en de volgende keer ze een papiertje op de grond gooit of iets dergelijks ze helemaal in mekaar slagen dat ze moet eten door een slangetje. Ms snij ik haar hals ook open, noodweerexces jeweet...

Of vind jij dat je misdadigers moet belonen?

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 18:29 ----------

Het is gewoon noodweer-exces, hevige gemoedsbeweging bla bla. Domme advocaat heeft die inbreker zeg.

Noodweer-exces in België zonder geval van fysieke bedreiging?

Toont weer mooi hoe mensen die niks van iets weten best hun mond houden.

Laatst bewerkt:
Daarom moet je um doodslaan, dan kan ie je niet aanklagen.

3 messteken rond het hart.. Was dus wel met de bedoeling hem te doden. Doe je gewoon niet en mag imo vrij zwaar bestraft worden.

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 18:39 ----------

Wat een alpha die zoon. Inbreker moet echt scared shitless geweest zijn.

Vind het eerder een gefrustreerde beta. Iemand neersteken voor wat materiële spullen, wereld is ver heen.

Ik wou srs reageren "benieuwd wat corleone hiervan vindt" :roflol: epic troll die jongen (hoop ik)

3 messteken rond het hart.. Was dus wel met de bedoeling hem te doden. Doe je gewoon niet en mag imo vrij zwaar bestraft worden.

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 18:39 ----------

Vind het eerder een gefrustreerde beta. Iemand neersteken voor wat materiële spullen, wereld is ver heen.

jhzfnk.gif

• Like
Waarderingen: Ebel
De inbreker had alleen de intentie om een fiets te stelen, maar stond naast het bed? Oke, logisch...

Ze te lezen was hij er makkelijker vanaf gekomen als hij de inbreker gelijk dood had gestoken. Wat is het volgende? De familie van een bolletjessmokkelaar die de vliegtuigmaatschappij aanklaagt omdat er een bolletje is geknapt tijdens de vlucht?

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 18:49 ----------

Als je een inbreker zomaar 3 keer steekt rond de borst ben je gewoon een ziek persoon, in elk geval nog een pak zieker dan die inbreker.
Ja idd.

Steek dan raak, je hebt dat mes niet voor niets

Je had hem zeker ook een kopje koffie met een koekje aangeboden XD. Hij moet potverdomme uit andermans huis blijven.

Waaruit leidt jij dat af? Ik zou hem ook alle hoeken laten zien, ben alleen niet iemand die snel zal steken.. verder geef ik die jongen ook geen ongelijk, sommige handelen nu eenmaal ondoordacht in dat soort situaties. Ik vind het anders als de inbreker geweld had gebruikt naar zijn moeder toe, maar je kan natuurlijk ook niet weten wat er heeft afgespeeld als je de kamer binnen komt.

Jij bent ziek, met je hoofd.

Je hebt niet eens het recht om een ongewapende inbreker zomaar neer te steken. Als je zelf niet inziet wat voor enorm zwakke daad dit is.. Wss zo'n starre gefrustreerde nationalistische mong**l die zoiets had van 'hoe durft iemand bij mij in te breken' en hem dan maar in een onbewuste vlaag van woede neersteekt. Als je zo gehecht bent aan je spullen zorg dan dat je een verzekering tegen inbraak hebt.

Ja idd.

Steek dan raak, je hebt dat mes niet voor niets

:stfu:

Terug
Naar boven