Fitness Seller

Nieuws Gezinsdrama Almere, 3 doden

in en in triest, begint idd een hype te worden laffe kankerhonden :mad:

Ik ben benieuwd naar de afkomst. Waarschijnlijk koerden.

Vreselijk is zoiets, laf als je het zelf niet meer ziet zitten en je kinderen meeneemt.

Er moet toch wel een e.o.a oorzaak achter zitten.

Is er nu niemand die dat gaat uitzoeken, lijkt me zat werk aangezien er zoveel Drama's zijn de afgelopen periode.

zoiets komt niet zomaar aanwaaien toch.?

Er moet toch wel een e.o.a oorzaak achter zitten.

Is er nu niemand die dat gaat uitzoeken, lijkt me zat werk aangezien er zoveel Drama's zijn de afgelopen periode.

zoiets komt niet zomaar aanwaaien toch.?

Zou het iets met religie zijn?
Ik ga ervanuit dat de meesten areligieus zijn en daarom zelfmoord plegen, omdat zelfmoord vebroden is in religies.

Denk dat er allemaal maar meer van dit soort berichten gaan komen. Zelfde met scholieren die ontsporen en hun klasgenootjes gaan omleggen.

Ik hoop dat er hel bestaat en de ouder die zelfmoord heeft gepleegd persoonlijk onder handen gaat worden genomen door Satan.......

Ik weet nog dat de vuuraanbidders in Koerdistan met 1000 man een meisje hadden doodgeschopt omdat ze zich had bekeerd tot moslima.
Daarnaast hebben ze 30.000 Turkse kinderen vermoordt voor een nooit-bestaand land.

Zou zeker niet vreemd zijn dat de dader hier ook een Koerd was aangezien de vuuraanbidders een patent lijken te hebben op eerwraak en familiedrama's.

Maar het staat nergens in de linkse media, de afkomst. Misschien om Turken geen reden te geven om hen keihard aan te pakken en ze buiten Europa te houden?

Als je niet weet wat de afkomst is (voor zover dat belangrijk is) kan je maar beter je mond houden. Insinuaties zoals jij die plaatst heb je hier niks aan.

Als je niet weet wat de afkomst is (voor zover dat belangrijk is) kan je maar beter je mond houden. Insinuaties zoals jij die plaatst heb je hier niks aan.

Ach een beetje speculatie mag toch wel!
Het waren OF moslims en/of Marokkanen is de normale gedachte, nu komen Koerden erbij :)

Terug
Naar boven