Fitness Seller

Eigenaar S&F Centre Almere overleden (doodgeschoten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
jep nu op de vries

Wel interessant verhaal, zouden dus 2 jongens uit zijn gym zijn die die moord dus gepleegd hadden. Hij is toen naar Peter gestapt..

Is de gewoonste zaak van de wereld tegenwoordig. Moord, ik kijk er niet meer van op

Verborgen camera in de sportschool pff

effe schieten in de benen...doen we even

shit ben net wat te laat, korte samenvatting iemand?

Ik zit net voor de lol wat oude peter r de vries afleveringen te kijken blijkt het dus gewoon op tv te zijn lol, kijk ik morgen wel weer terug dan.

Vind beide motieven nogal sneu en laf.
Die Mondher was volgens mij een prima kerel die wat van zijn leven wilde maken, ook met een hoop passie voor de sport.

Zonde.

aw **** dude -_- hopelijk kan ik het nog zien

Bijzonder verhaal inderdaad, benieuwd of de waarheid ooit boven tafel zal komen.

Ik heb de uitzending ook gezien, dit alles had dus helemaal niks met roids te maken. Heftig verhaal man, t*ring mong*len hebben geen geweten.

http://www.peterrdevries.nl/

Hier staan ook de uitzendingen die zijn geweest alleen die van gisteren nog niet maar komt wel straks denk ik.

Vraag me af waarom je zo'n geheime camera actie zou doen, ook al wordt iedereen gestraft ze kunnen je toch wel straffen.

Maar de dood van de sportschoolhouder staat dus allesbehalve zeker in verband met die andere moorden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven