- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, heel triest, maar ik vind dat als je als land er zo'n weapon policy op nahoud dat je dan moet 'accepteren' dat eens in de zoveel tijd een gestoorde wolf in schaapskleren opstaat en zoiets doet.
Ja, tuurlijk!krijgt de crisis natuurlijk de schuld..... erg triest dit.

krijgt de crisis natuurlijk de schuld..... erg triest dit.

Ja, tuurlijk!
Vanwege de crisis kon de beste persoon maar een aantal kogels aanschaffen.
Hierom moest de persoon in kwestie een vrouw die zwanger was beschieten, in plaats van een vrouw én een kind van 3 maand oud.
Ha ha. Da's een goede inderdaad.Beter knalde die lul dan wat oudjes af om de vergrijzing tegen te gaan.
in Belgie worden maar zelden vuurwapens gebruikt bij de wekelijkse kiddiemoorden.

In Canada laat men de deur open bij het verlaten van het huis.
In Amerika heerst angst, daar waar Nederland ook heen gaat. Jammer.
Ook al blijkt het dat wapens niet de oorzaak zijn van dood (maar mensen), dan nog is het niet slim om wapens legaal te maken op een quasi neurotische samenleving. Je geeft ook geen wapens aan apen. Oh crap, ik heb amerikanen apen genoemd, ik ben even erg als Allah
Ben wel benieuwd waarom de zaken anders gaan in Canada. Of zijn de cijfers toch niet zo rooskleurig als ze eruitzien ?