zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
ik heb het minder op broeken, ik sport meestal in een string en kreun extra hard bij het deadliften.
shirts zijn fijn though
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb het minder op broeken, ik sport meestal in een string en kreun extra hard bij het deadliften.
shirts zijn fijn though

Wat mij wel opvalt op dit forum en vele andere BB gerelateerde fora is dat men erg veel laatdunkend of afgunstig op elkaar reageert. Laat mensen gewoon lekker dragen wat ze willen of vinden wat ze willen, heel de tijd al die megalomane gasten die zich beter voelen dan de rest omdat ze betere stats hebben of langer trainen. Poepoe.
welkom in de wondere wereld van het wereld wijde web
dit is hoe men rollt

ik denk dat men in de ekte wereld ook wel zo rollt.![]()
Wat mij wel opvalt op dit forum en vele andere BB gerelateerde fora is dat men erg veel laatdunkend of afgunstig op elkaar reageert. Laat mensen gewoon lekker dragen wat ze willen of vinden wat ze willen, heel de tijd al die megalomane gasten die zich beter voelen dan de rest omdat ze betere stats hebben of langer trainen. Poepoe.
welkom in de wondere wereld van het wereld wijde web
dit is hoe men rollt
Zelfs als de ander meer beta, ecto en gay dan ik, neuk ik zn muur.Welkom op DBB. Waar de regel is dat een ander altijd meer beta, ecto en gay is dan jij en als dat niet het geval blijkt zeg je dat je zijn moeder neukt. Onthoudt dit en je integratie hier zal soepeler verlopen dan geoliede stront heuvelafwaarts.
Dit is voor mij verder niets onbekends hoor, het internet is nou eenmaal een grote stapel van discussies en wederzijdse minachting. Het is voor mij alleen vreemd dat een forum waar iedereen dezelfde interesse en dezelfde levensstijl heeft er zoveel onderlinge rancune is. Maar dat zal wel komen door het temperament dat de sport met zich meedraagt.
Dit is voor mij verder niets onbekends hoor, het internet is nou eenmaal een grote stapel van discussies en wederzijdse minachting. Het is voor mij alleen vreemd dat een forum waar iedereen dezelfde interesse en dezelfde levensstijl heeft er zoveel onderlinge rancune is. Maar dat zal wel komen door het temperament dat de sport met zich meedraagt.
Dit maakt Dbb helemaal mooiDit is voor mij verder niets onbekends hoor, het internet is nou eenmaal een grote stapel van discussies en wederzijdse minachting. Het is voor mij alleen vreemd dat een forum waar iedereen dezelfde interesse en dezelfde levensstijl heeft er zoveel onderlinge rancune is. Maar dat zal wel komen door het temperament dat de sport met zich meedraagt.
Als je nou zo'n grote muil geeft tegen die gastjes bij je in de sportschool ipv hier!

Dezelfde interesse, ja.
Dezelfde levensstijl, nee. Afgezien van het trainen dan.
Is die bepaalde eigenschap weinig breinmassahelemaal niet ik wel tho ---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ---------- precies je hebt bijvoorbeeld de powerlift/kracht sectie waar de focus een stuk meer op kracht licht wat ook wel door een bepaalde karaktereigenschap zal komen en dan heb je de wat meer bodybuilding gerichte leden die toch meer bezig zijn hun kontje te verkopen om hun synthol en hgh te kunnen betalen ieder zn ding he
het is sws allemaal slap gelul om stats...
de stats zeggen uiteindelijk nog vrij weinig over hoe iemand eruit ziet.