Hierbij ga ik toch een logje starten met wekelijkse updates voor de liefhebbers
Stats nu 86 kilo bij 9%W 1-44 GH 4µ 4/7
W 1-8 Gh 4ù tijdens trainingsdagen 4/7
W 8-44 GH 8ù eod.(4ù bij het ontwaken en 4ù in de nammidag voor men WO)
W 1-44 T4 toepassen indien nodig
W 1-12 Test E 750 mg/pw.
W 1-12 Primo 400 mg/pw.
W 1-12 proviron 50mg/ed.
W 13-16 Test E 250 mg/pw.
W 13-16 Igf 50 mcg Eod.
W 17-26 Sus 750 mg/pw.
W 17-22 Winny 50 mg/pd.
W 17-22 oxy 50 mg/pd.
W 27-30 Test E 250 mg.pw.
W 27-30 Igf 50 mcg eod.
W 31-44 Test E 750 pw.
W 31-44 Bold. 750 pw.
W 31-44 Prov. 50 mg/pd.
Morgen begint week 4 van men kuur.
Ben momenteel nog aan het cutten,heb dan 12 weken streng gedieetzit nu momenteel op 2500 cals/ed.
Vanaf donderdag ga ik verhogen in cals en zal dan op 3500 cals zitten dat is 500 cals boven onderhoud.
Is de bedoeling om zo wat te bulken en dit voor 4 weken dan ga ik voor de rest van Kuur 1 voor 4 weken dan nog eens flink cutten samen met de heerlijke Ec(y)a stack
De bridge startende verhoog ik weer me cals want de tweede kuur ga ik flink proberen te bulken en gainen maar ga wel heel zuiver eten bedoel daarmee carbs zoals Rijst en brinta,zal ong het enige zijn wat ik nuttig van carbs lekker complexe KH's wat men gh ook ten goede komt.
T4 zal ik toepassen waar nodig zal dit eerst even afwachten hoe ik me voel zonder i.v.m sides GH.
De bridge tussen de kuren met IGF zal me wel goed met dat dit een goede nutrienten pusher is en ik dan net overschakel op verhoging Cals zal mijn lichaam deze voeding lekker opnemen,zal na men shot het protocool van slin volgen.
Aanpassingen kunnen uiteraard gebeuren maar voorlopig blijft het zo.
Men laatste kuur ga ik bekijken hoe ik dan erbij sta qua VP anders word het bulken of cutten,zijn middelen waar dit perfect op kan.
Men blessure die ik heb opgelopen is flink hersteld mede door de gh.
Wat ik tot nu toe al kan vertellen van de gh is dat ik de eerste week net een nieuw gebit bij kweekte....veel pijn in de kaakstreek,men slaap die veel dieper is,men huid die zachter aanvoeld,men herstel die vlugger is en dat ik me toch wel rustiger voel en deze voelde ik wel allemaal goed door.
Maar het echte werk begint natuurlijk maar over enkele weken.
We shall see

Stats nu 86 kilo bij 9%W 1-44 GH 4µ 4/7
W 1-8 Gh 4ù tijdens trainingsdagen 4/7
W 8-44 GH 8ù eod.(4ù bij het ontwaken en 4ù in de nammidag voor men WO)
W 1-44 T4 toepassen indien nodig
W 1-12 Test E 750 mg/pw.
W 1-12 Primo 400 mg/pw.
W 1-12 proviron 50mg/ed.
W 13-16 Test E 250 mg/pw.
W 13-16 Igf 50 mcg Eod.
W 17-26 Sus 750 mg/pw.
W 17-22 Winny 50 mg/pd.
W 17-22 oxy 50 mg/pd.
W 27-30 Test E 250 mg.pw.
W 27-30 Igf 50 mcg eod.
W 31-44 Test E 750 pw.
W 31-44 Bold. 750 pw.
W 31-44 Prov. 50 mg/pd.
Morgen begint week 4 van men kuur.
Ben momenteel nog aan het cutten,heb dan 12 weken streng gedieetzit nu momenteel op 2500 cals/ed.
Vanaf donderdag ga ik verhogen in cals en zal dan op 3500 cals zitten dat is 500 cals boven onderhoud.
Is de bedoeling om zo wat te bulken en dit voor 4 weken dan ga ik voor de rest van Kuur 1 voor 4 weken dan nog eens flink cutten samen met de heerlijke Ec(y)a stack

De bridge startende verhoog ik weer me cals want de tweede kuur ga ik flink proberen te bulken en gainen maar ga wel heel zuiver eten bedoel daarmee carbs zoals Rijst en brinta,zal ong het enige zijn wat ik nuttig van carbs lekker complexe KH's wat men gh ook ten goede komt.
T4 zal ik toepassen waar nodig zal dit eerst even afwachten hoe ik me voel zonder i.v.m sides GH.
De bridge tussen de kuren met IGF zal me wel goed met dat dit een goede nutrienten pusher is en ik dan net overschakel op verhoging Cals zal mijn lichaam deze voeding lekker opnemen,zal na men shot het protocool van slin volgen.
Aanpassingen kunnen uiteraard gebeuren maar voorlopig blijft het zo.
Men laatste kuur ga ik bekijken hoe ik dan erbij sta qua VP anders word het bulken of cutten,zijn middelen waar dit perfect op kan.
Men blessure die ik heb opgelopen is flink hersteld mede door de gh.
Wat ik tot nu toe al kan vertellen van de gh is dat ik de eerste week net een nieuw gebit bij kweekte....veel pijn in de kaakstreek,men slaap die veel dieper is,men huid die zachter aanvoeld,men herstel die vlugger is en dat ik me toch wel rustiger voel en deze voelde ik wel allemaal goed door.
Maar het echte werk begint natuurlijk maar over enkele weken.
We shall see

Laatst bewerkt: