XXL Nutrition

GH + AAS kuur.

Dimos

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Hierbij ga ik toch een logje starten met wekelijkse updates voor de liefhebbers:)

Stats nu 86 kilo bij 9%W 1-44 GH 4µ 4/7

W 1-8 Gh 4ù tijdens trainingsdagen 4/7
W 8-44 GH 8ù eod.(4ù bij het ontwaken en 4ù in de nammidag voor men WO)
W 1-44 T4 toepassen indien nodig

W 1-12 Test E 750 mg/pw.
W 1-12 Primo 400 mg/pw.
W 1-12 proviron 50mg/ed.

W 13-16 Test E 250 mg/pw.
W 13-16 Igf 50 mcg Eod.

W 17-26 Sus 750 mg/pw.
W 17-22 Winny 50 mg/pd.
W 17-22 oxy 50 mg/pd.

W 27-30 Test E 250 mg.pw.
W 27-30 Igf 50 mcg eod.

W 31-44 Test E 750 pw.
W 31-44 Bold. 750 pw.
W 31-44 Prov. 50 mg/pd.

Morgen begint week 4 van men kuur.
Ben momenteel nog aan het cutten,heb dan 12 weken streng gedieetzit nu momenteel op 2500 cals/ed.

Vanaf donderdag ga ik verhogen in cals en zal dan op 3500 cals zitten dat is 500 cals boven onderhoud.
Is de bedoeling om zo wat te bulken en dit voor 4 weken dan ga ik voor de rest van Kuur 1 voor 4 weken dan nog eens flink cutten samen met de heerlijke Ec(y)a stack:)

De bridge startende verhoog ik weer me cals want de tweede kuur ga ik flink proberen te bulken en gainen maar ga wel heel zuiver eten bedoel daarmee carbs zoals Rijst en brinta,zal ong het enige zijn wat ik nuttig van carbs lekker complexe KH's wat men gh ook ten goede komt.

T4 zal ik toepassen waar nodig zal dit eerst even afwachten hoe ik me voel zonder i.v.m sides GH.

De bridge tussen de kuren met IGF zal me wel goed met dat dit een goede nutrienten pusher is en ik dan net overschakel op verhoging Cals zal mijn lichaam deze voeding lekker opnemen,zal na men shot het protocool van slin volgen.

Aanpassingen kunnen uiteraard gebeuren maar voorlopig blijft het zo.

Men laatste kuur ga ik bekijken hoe ik dan erbij sta qua VP anders word het bulken of cutten,zijn middelen waar dit perfect op kan.

Men blessure die ik heb opgelopen is flink hersteld mede door de gh.

Wat ik tot nu toe al kan vertellen van de gh is dat ik de eerste week net een nieuw gebit bij kweekte....veel pijn in de kaakstreek,men slaap die veel dieper is,men huid die zachter aanvoeld,men herstel die vlugger is en dat ik me toch wel rustiger voel en deze voelde ik wel allemaal goed door.

Maar het echte werk begint natuurlijk maar over enkele weken.

We shall see:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hier voedingsschema vanaf donderdag.

2) Bij het ontwaken.
40 gr Whey protein,100 gr. Havermout,1 multivit,Visolie caps.
0,5 liter water.

3) 200 Gr. Kip,Vis,American natuur of vis.
75 gr rijst
150 gr. groente
0,5 liter water.
50 gr. gemengde noten

4) 75 gr. ontbijtgranen,
0,5 liter magere melk

5) Potje tonijn in eigen nat.
75 gr. rijst
100 gr. groente
1 soeplepel Lijnzaadolie.
0,5 liter water.

6) Voor training.
2 tassen kofiie,Pakje kipfilet van 150-200 gr.,75 gr. rijst.

7) Na tarining:
4 scheppen lean mass(sportstech)
20 gr. Whey protein,80 gr. havemout,1 multivit,strooitje kanneel

8) 75 gr. rijst
10 eieren:2 met geel ,8 enkel het wit,150 gr. groente.
0,5 liter water.
50 gr. gemengde noten.

9) voor het slapen:
500 gr.kwark
40 gr. whey
1 soeplepel lijnzaadolie.

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Supps.

Multivit,whey protein,visoliecaps,bcaa's,Eas en natuurlijk allemaal van XXL.

Karma René??

Laatst bewerkt:
bezopen hoge GH iname

Trut!
Is 28ù per week.
Als je 5on 2 off hanteerd op de gebruikelijke 4 µ kom je ook aan 20ù per week;
,verschil is niet zo groot.

verschil is dat je het gevoel hebt dat je tanden uit je mond getrokken worden....of niet ..das imo wel een verschil

Ach zwijg erover,das echt wel een klote side,ik had dit in het begin kon bijna niet meer praten pfff.

Dikke kuur Kerel, maar ga hem zeker volgen. Denk dat je je lekkerder gaat voelen met je nieuwe eetschema i.v.m. de hogere calorieën en carbs. Denk dat je dat makkelijk kan hebben met al het snoepgoed dat je neemt. Succes

Dikke kuur Kerel, maar ga hem zeker volgen. Denk dat je je lekkerder gaat voelen met je nieuwe eetschema i.v.m. de hogere calorieën en carbs. Denk dat je dat makkelijk kan hebben met al het snoepgoed dat je neemt. Succes
Yup zal me idd beter voelen.

Wordt een hele schok voor men lichaam deze verhoging na 12 weken cutten.

Is wel niet de bedoeling dat ik vet aan zet maar met gh is de klans toch veel kleiner indien je goed aan je voedingsschema houdt.

Later.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

FF aanpassing gedaan.

Bold word op 750 mg/pw gezet;)

waarom neem je geen drive ipv bold alleen?

Trut!
Is 28ù per week.
Als je 5on 2 off hanteerd op de gebruikelijke 4 µ kom je ook aan 20ù per week;
,verschil is niet zo groot.

Je traint toch 4 dagen pw en zet toch 8iu per trainings-dag straks = 32iu..

Anyway, veel succes met je kuur man :thumbs:

waarom neem je geen drive ipv bold alleen?

Waarom gaat je voorkeur naar Drive?

Je hoord hier echt heel weinig van,ken het ook niet zo goed wat zeker niet wil zeggen dat het geen goed product is.

Zal me er eens wat over inlezen misschien dat ik deze nog switch.

Bedankt voor de tip:)

Je traint toch 4 dagen pw en zet toch 8iu per trainings-dag straks = 32iu..

Anyway, veel succes met je kuur man :thumbs:

Men trainingen worden daar aan aangepast.

Bedoel daarmee dat ik de Ma,Di,Woe,Vrij=Week 1;Zo,Ma,Di,Do=Week 2;Za,Zo,Ma,Woe=Week 3 enz. zo kan ik telkens men shot eod zetten en op trainingsdagen.

Maar toch weer goed gezien van je,had ik ff bij moeten zetten,maar bij deze is dat toch gebeurd:)

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

Heb ook ff een kleine aanpassing gedaan.

Test wordt wat verhoogd naar 750 per week,zo wel voor kuur 1 als 3.

Ben nl.al wat test gewoon en denk dat op 750 toch wat meer gaat opleveren.

OK, blijf je volgen ;)

Nog even een kleine inbreng.

Met ik dol ben op MTB'en,ga ik nog 5 dagen per week cardio'en een 45-60 tal min.op nuchtermaag.

Is goed voor men conditie en cardiovascualairsysteem en helpt men VP op peil te houden.

Daarom ga ik ook nog ergens 500 cals in men voedingsschemaimplenteren,gewoon nog ff uitzoeken.
Waarschijnlijk gaat het 75 gr ontbijtgranen worden met een halve liter magere melk,ben echt verzot op dit spul,zijn trouwens rijst en tarwevlokken is ong. 500 cals,zo blijf ik op men 500 cals boven onderhoud.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Is aangepast:)

Je houdt er veel vocht van vast,het zou de werking wat versterken,maar door de korte esther is het aan te raden om eod te zetten.

En dat vocht komt door extra oestrogeen natuurlijk.Is er dan geen beter werkend middel dat je ervoor kan gebruiken.Extra testosteron geeft ook extra oestrogeen.Altijd goed bij hgh testosteron.

En dat vocht komt door extra oestrogeen natuurlijk.Is er dan geen beter werkend middel dat je ervoor kan gebruiken.Extra testosteron geeft ook extra oestrogeen.Altijd goed bij hgh testosteron.

Ben niet voor al dat vocht,bij mij is het voor in men laatste kuur daar zit al test en provi in die goed op gh inspelen.

Denk dat ik het bij bold ga houden,misschien dat ik wel nog ga uppen naar 1000 mg per week is trouwens ug,dus die moet je wel wat hoger zetten.

Ben niet voor al dat vocht,bij mij is het voor in men laatste kuur daar zit al test en provi in die goed op gh inspelen.

Denk dat ik het bij bold ga houden,misschien dat ik wel nog ga uppen naar 1000 mg per week is trouwens ug,dus die moet je wel wat hoger zetten.

ug is lager gedoseert dan?

FF abo Dimos;)

Terug
Naar boven