Fitness Seller

GH + AAS kuur.

Ben niet voor al dat vocht,bij mij is het voor in men laatste kuur daar zit al test en provi in die goed op gh inspelen.

Denk dat ik het bij bold ga houden,misschien dat ik wel nog ga uppen naar 1000 mg per week is trouwens ug,dus die moet je wel wat hoger zetten.

Kan je mij dit uitleggen, testosteron wist ik maar proviron heeft dat ook een synergistische werking met GH ?

• Topic Starter Topic Starter
De comb test en provi zijn toch gunstig voor je gh?

Provi verlaadt je SHGB waardoor er meer vrije testosteron teweeg wordt gebracht wat toch gunstig is.
Of ben ik verkeerd?

Provi verlaadt je SHGB waardoor er meer vrije testosteron teweeg wordt gebracht wat toch gunstig is.
Of ben ik verkeerd?

Ik weet het fijne er ook niet van, maar meende altijd dat de combi test en GH vooral een goede combi is doordat testosteron aromatiseert, wat voor allerlei voordelen zou zorgen. Als je provi erbij gaat nemen zou het aromatiseren in theorie minder zijn.

Ik weet het fijne er ook niet van, maar meende altijd dat de combi test en GH vooral een goede combi is doordat testosteron aromatiseert, wat voor allerlei voordelen zou zorgen. Als je provi erbij gaat nemen zou het aromatiseren in theorie minder zijn.

Zou je hier misschien iets meer over kunnen vertellen? Bedankt.

Of ben ik verkeerd?

volgens mij klopt dit ook.
insuline is dan nog beter dan proviron voor wat betreft shbg.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

ik heb zo mn twijfels hierbij....

Hier een stukje van Big Cat gepost.

De grote vraag is, hoeveel nut is er nu effectief te halen uit het verlagen van SHBG ? want het lijkt dat de meeste SHBG blokkers ook aromatase blokkers zijn, waardoor er moeilijk een onderscheid te maken is over het voordeel ervan. Aan de ene zijde moet testo vrij zijn om te werken, aan de andere zijde heeft het albumine en SHBGnodig voor transport doeleinden ook.

Het mes snijdt dus aan twee kanten volgens BC.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Hier nog een leuk stukje info.

Slechts twee procent van de totale hoeveelheid testosteron in het bloed is aanwezig in vrije vorm. Ongeveer vijfenveertig procent is zwak gebonden aan serum albumine, een bloedeiwit. De overige vijftig tot zestig procent van het in het bloed aanwezig testosteron is stevig gebonden aan het eiwit coïtus hormoon bindend globuline, dat we kortweg SHBG noemen. SHBG bindt ook het vrouwelijke geslachtshormo
SHBG bindt ook het vrouwelijke geslachtshormoon estradiol, zij het in mindere mate. De binding van testosteron aan serum albumine is zwak en een snelle dissociatie is mogelijk. De relatief grote hoeveelheid testosteron die in het bloed aan albumine is gebonden, kan snel overgaan naar de vrije werkzame vorm.
Alleen de vrije vorm van testosteron is biologisch actief, en kan de cel binnen dringen waar het zijn functie uitoefent. Cellen zijn omgeven door celwanden, maar dat zijn geen ondoordringbare scheidingswanden voor kleine moleculen als testosteron. Dat geldt ook voor allerlei (voedings)stoffen, die voortdurend de cel in moeten kunnen, en afvalstoffen die de cel weer moeten verlaten.
De biosynthese van testosteron vindt plaats in de testes. Het bloed zorgt daarna voor het transport naar andere plaatsen in het lichaam.
Dit transport van testosteron vindt plaats in de vrije vorm en gebonden aan eiwitten [1]. Binding aan eiwitten is noodzakelijk voor een goed transport omdat de apolaire steroiden niet goed oplosbaar zijn in het polaire waterige milieu van het bloed.
Een tweede reden voor het binden van testosteron aan transporteiwitten is dat binding verhindert dat het testosteron voortijdig afbreekt. Als steroiden zijn gebonden aan eiwitten, zijn ze niet meer goed toegankelijk voor de enzymen die deze steroïden kunnen omzetten in andere, niet meer werkzame verbindingen. We zullen daar in de volgende hoofdstukken dieper op in gaan.
In de aan SHBG gebonden vorm zijn de hormonen niet werkzaam, alleen het "vrije" testosteron kan werkzaamheid op de weefsels uitoefenen. In een gezonde situatie bestaat zo'n 2 tot 3 procent van het totale testosteron uit dit vrije testosteron
Met het ouder worden neemt de productie van SHBG toe; waarschijnlijk door de aangegeven veranderingen in de hormoonratio. Zo weten we dat een verhoging van oestrogenen tot een verhoogde productie van SHBG leidt en dat een verhoging van testosteron tot een verminderde productie van SHBG leidt.

volgens mij klopt dit ook.
insuline is dan nog beter dan proviron voor wat betreft shbg.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

ik heb zo mn twijfels hierbij....

Ja, ik weet het ook niet zeker hoe het precies zit, het blijft verdomd moeilijke materie. Maar toch meende ik dat oestrogeen nodig was bij het gebruik van HGH net zoals als vele andere hormonen.

Met een beetje geluk leest bc dit topic en vind hij het interessant genoeg om antwoord op te geven, hij is nog wel eens op het board. Het is idd moeilijk deze materie hoe meer je jezelf erin verdiept hoe erger het word, mijn struikelblok is dat alles in het engels is en het minder leuk word om te lezen.

Hoop hier ook wel een duidelijk antwoord op te weten.

Wat is nu belangrijker aromatase of verlaagd shgb?

Ben nog niet begonnen met provi en ga er nog wat mee wachten ook wil eerst wat meer duidelijkheid.

Braak van die struikelblokken...Pfff!

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Met een beetje geluk leest bc dit topic en vind hij het interessant genoeg om antwoord op te geven, hij is nog wel eens op het board. Het is idd moeilijk deze materie hoe meer je jezelf erin verdiept hoe erger het word, mijn struikelblok is dat alles in het engels is en het minder leuk word om te lezen.

Hoe durf je te klagen,had onlangs nog een stukkie gepost in het engels en 2 min. later was het heel netjes vertaald door jou.

Klaagweif:p

Ben nog niet begonnen met provi en ga er nog wat mee wachten ook wil eerst wat meer duidelijkheid.

Braak van die struikelblokken...Pfff!

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Hoe durf je te klagen,had onlangs nog een stukkie gepost in het engels en 2 min. later was het heel netjes vertaald door jou.

Klaagweif:p
Haha ja dat was met google gedaan, als je niet uitkijkt gaat het opeens over suske en wiske dat werkt niet echt goed.:o

Ik maar denken dat je een genie was:)

Maar nu weer ff OT,hopelijk gaan we hier wat wijzer op worden.

Ga nu onder de veren want morgen om 5 uur eruit om een uurtje te gaan MTB'en.

Slaap ze!

Ja, ik weet het ook niet zeker hoe het precies zit, het blijft verdomd moeilijke materie. Maar toch meende ik dat oestrogeen nodig was bij het gebruik van HGH net zoals als vele andere hormonen.

Ik zal je link morgen eens door lezen. Bodypage.nl ligt nu offline ofzo, site doet t iig niet.

Maar dit is in ieder geval nieuwe materie voor mij, interessant om te lezen dus.

Goede morgen deze morgen,

Net 2 µtjes gezet,75 mcg T3 en een kopje koffie.

Over 45 min. een uurtje me fiets op vind dit altijd zalig om zo vroeg te gaan fietsen lijkt net een spookstadje geen mens te zien.

Probeer een beetje vaste routine in men slaap te hebben,22.30-23.00 me bed in en rond 5 eruit,me vriendin verklaart me gek om zo vroeg op te staan:)

ik denk dat vrije test belangrijk is, vooral als je GH gebruikt. je wilt dat er genoeg vrije test voorhanden is om aan nieuwe receptors te binden.

dus wat proviron nemen om shbg te verlagen is mooi. proviron remt aromatase wel wat, maar dat is volgens mij echt marginaal hoor. het voorkomt ook nooit gyno bij hiervoor gevoelige gasten die met aromatiserende compounds kuren.

kan het niet direct onderbouwen, dit is mijn persoonlijke indruk.

Goede morgen deze morgen,

Net 2 µtjes gezet,75 mcg T3 en een kopje koffie.

Over 45 min. een uurtje me fiets op vind dit altijd zalig om zo vroeg te gaan fietsen lijkt net een spookstadje geen mens te zien.

Probeer een beetje vaste routine in men slaap te hebben,22.30-23.00 me bed in en rond 5 eruit,me vriendin verklaart me gek om zo vroeg op te staan:)

het is denk ik wel slim om je GH voor catabole activiteiten te zetten!

Not long ago, GH was used by itself with only haphazard results; naturally inciting the "more is better" principal. The limiting factor to its use then became the nasty side effects such as, terribly debilitating carpal tunnel syndrome, severe water retention, and a bank book zero. Also limiting the anabolic effect of GH is the body's own regulation of IGF-1. Soon after GH is injected it travels to the liver where it is broken down and converted to IGF-1.

Combining GH, IGF-1 and insulin creates a powerful anabolic formula that is far greater than the sum total of its parts. The process is intricate, but in a nutshell - when GH is used with certain androgens, the net effect is an increase in the production of IGF-1. IGF-1 has an extremely powerful effect on anabolic activity. Administering exogenous IGF-1, (more is more), would then stand to further increase anabolism, right? Not exactly. The problem is, in order to get IGF-1 to do its thing it requires a binding protein (IGFBP-3) to control its activity and potency, as well as to keep the IGF-1 circulating in the blood stream. If you can't get the IGFBP-3 to work, then the IGF-1 is useless. Insulin decreases the activity of the proteolytic enzymes that destroy IGFBP-3 and keeps the IGF-1 circulating throughout the body. Without IGFBP-3, IGF-1 disappears from circulation in about five minutes. Insulin can maintain IGFBP-3 for 12 hours or more.

Misschien iemand die mij dit kan uitleggen. Ik heb me niet verdiept in hoe IGF aangemaakt moet worden in de lever, maar als ik dit zo lees is het niet verstandig om GH te nemen zonder carbs want dan is de IGF binnen 5 minuten weg. En aangezien ik niet van plan ben om slin te zetten, omdat ik van mening ben dat je zelf genoeg insuline aanmaakt wanneer je genoeg carbs / calorieën neemt (en vind het ook nog een beetje te gevaarlijk) is het misschien beter om een klein beetje koolhydraten te nemen om te zorgen dat je zelf insuline aanmaakt, waardoor IGF-1 langer rond blijft zwerfen.

Of zie ik het helemaal verkeerd ??

neem langzame carbs geen snelle na je shot

neem langzame carbs geen snelle na je shot

Jemig wat een snelle reactie, dus het beste is gewoon direct bij het ontwaken zetten en dan wat brinta of zo met whey te nemen.

Ik zette hem altijd om 03.00 en ging daarna weer slapen, maar als ik dit zo lees is het beter om 's-morgens te zetten en daarna licht te ontbijten.

Zal maar eens een glucosemetertje kopen om te zien wat voor het invloed het heeft op mijn bloedsuikerspiegel.

Dus na je shot mag je DIRECT Wat brinta nuttigen en whey?
Bv 50 brinta 40 whey ofzo.

Weet dat Brinta geen snelle suikers hebben waardoor de carbs langzaam afgebroken worden.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

ik denk dat vrije test belangrijk is, vooral als je GH gebruikt. je wilt dat er genoeg vrije test voorhanden is om aan nieuwe receptors te binden.

dus wat proviron nemen om shbg te verlagen is mooi. proviron remt aromatase wel wat, maar dat is volgens mij echt marginaal hoor. het voorkomt ook nooit gyno bij hiervoor gevoelige gasten die met aromatiserende compounds kuren.

kan het niet direct onderbouwen, dit is mijn persoonlijke indruk.

Dat was ook mijn eerste indruk.

Zal het waarschijnlijk ook toevoegen.

het is denk ik wel slim om je GH voor catabole activiteiten te zetten!

Doe dit nu al 4 weken zo:)

Terug
Naar boven