Fitness Seller

GH + AAS kuur.

gh is behoorlijk anti catabool... vooral als je een calorie tekort hebt.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

om het nog onduidelijker te maken.

er zijn studies waarin personen met 0 GH aanmaak toch over normale igf-1 waarden bezitten.

er zijn studies die aantonen dat door de lever aangemaakte IGF vrij weinig doet voor spiergroei.

confused ???

gh is behoorlijk anti catabool... vooral als je een calorie tekort hebt.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

om het nog onduidelijker te maken.

er zijn studies waarin personen met 0 GH aanmaak toch over normale igf-1 waarden bezitten.

er zijn studies die aantonen dat door de lever aangemaakte IGF vrij weinig doet voor spiergroei.

confused ???

Ja, er zijn zoveel tegenstrijdige dingen te vinden over GH.

-wel of geen carbs rondom GH-shot
-wel of niet voor het slapen zetten
-ED, EOD etc.
-wel of niet samen met slin zetten
-aromatase wel of niet belangrijk
-t4 of t3
-wel of geen schildklierhormonen gebruiken
-wel of geen slin
-GH onderdrukt je eigen aanmaak wel / niet
-IM of Subc injectie
-alles in 1 keer zetten of verdelen over de dag
etc.

Weer iets anders met wat ik eerder heb gepost, het is dus van belang als je voor spiergroei gaat of vetverlies i.v.m. maaltijden en injectietiming

If your looking to lose fat with GH, then your shooting subQ in the a.m and hopefully keeping your carb meals as far away from your gh shot as possible, since GH has some antagonistic properties towards insulin sensitivity. So as we all know elevated insulin levels lead to lethargy, and fat storage. If you really want to dial in your GH useage, then check your BG reading 2 hours after your shot and see where your BG levels are. they should be between 75dl-95dl or 4.5mmol - 5.5mmol, anything higher suggests you should add in a glucose disposal agent, and or some insulin sensitizing agents.

[Link niet meer beschikbaar]

Weet niet of de link het doet misschien moet je lid worden, maar staan wel meer leuke dingen.
Die engelsen beginnen op de laatste pagina i.p.v. eerste

Ja, er zijn zoveel tegenstrijdige dingen te vinden over GH.

-wel of geen carbs rondom GH-shot
-wel of niet voor het slapen zetten
-ED, EOD etc.
-wel of niet samen met slin zetten
-aromatase wel of niet belangrijk
-t4 of t3
-wel of geen schildklierhormonen gebruiken
-wel of geen slin
-GH onderdrukt je eigen aanmaak wel / niet
-IM of Subc injectie
-alles in 1 keer zetten of verdelen over de dag
etc.

ED vs EOD -> EOD
t4 > t3
gh onderdrukt eigen aanmaak 24 uur

waarom zou je im willen zetten, wat zou hier het voordeel van moeten zijn?

ED vs EOD -> EOD
t4 > t3
gh onderdrukt eigen aanmaak 24 uur

waarom zou je im willen zetten, wat zou hier het voordeel van moeten zijn?

Ik bedoel dat over elk van de onderwerpen die ik noemde wel iets over te zeggen is en dat het juiste protocol toch gevonden zal moeten worden door zelf te proberen.

op zich mee eens, maar toch.. sommige vraagstukken zijn nu imo een stuk duidelijker en bovendien goed onderbouwd door studies en/of bloedwerk van meerdere boardmembers. dan worden dat voor mij (persoonlijk) uitgangspunten waar ik niet meer al te lang over wil nadenken laat staan discussieren. het is ook maar net waar je verkiest je info te halen ;).

Weer iets anders met wat ik eerder heb gepost, het is dus van belang als je voor spiergroei gaat of vetverlies i.v.m. maaltijden en injectietiming

If your looking to lose fat with GH, then your shooting subQ in the a.m and hopefully keeping your carb meals as far away from your gh shot as possible, since GH has some antagonistic properties towards insulin sensitivity. So as we all know elevated insulin levels lead to lethargy, and fat storage. If you really want to dial in your GH useage, then check your BG reading 2 hours after your shot and see where your BG levels are. they should be between 75dl-95dl or 4.5mmol - 5.5mmol, anything higher suggests you should add in a glucose disposal agent, and or some insulin sensitizing agents.

[Link niet meer beschikbaar]

Weet niet of de link het doet misschien moet je lid worden, maar staan wel meer leuke dingen.
Die engelsen beginnen op de laatste pagina i.p.v. eerste

In de link die ik geplaatst heb staan toch heel veel interessante dingen, vooral over slin + GH (zit er nu sterk over te denken om dit toch maar te gaan gebruiken) en over SHORT-BURST theorie en het belang van koolhydraten bij GH en timing van de HGH injecties, dus aanradertje voor de GH-gebruiker.

Heb nog niet alles gelezen maar de eerste 4 (eigenlijk pagina 8 t/m 5, want de engelsen beginnen achteraan) bladzijden zijn erg goed.

• Topic Starter Topic Starter
Idd. leuke stukjes die erin staan.
Die Mallet kent wel aardig de materie.
Hij benadrukt het meermaals hoe synergetisch gh+slin wel zijn.
Twijfel er wel heel erg over om deze in men volgend of laatste kuur toe te passen,mits goede voorbereiding en een glucosemeter.

Zit nu in week 4 van men test cycle en merk wel dat ik zwaarder word,vp blijft hetzelfde.

Nu terug de fiets op ,t'regent wel...maar ho cares.

Morgen begint de carbsverhoging,vandaag gaan de laatste T3 stuks erin,heb deze niet afgebouwd.

Provi ga ik toch toevoegen,meer vrije test gaat imo meer opleveren dan wat verminderde aromatse.

Later.

Net ff nog een medium junkmaaltijd genuttigd om morgen met me nieuw voedingsschema te starten.

Een heerlijke kip in de oven gevuld met wat look en takje rozemarijn wat peper en zout.
Samen met Kriel aardappeltjes en stukjes courgette het enige wat junk aan was was de 5 eetlepels boter.

heb men bakjes al klaargemaakt voor morgen,doe ik altijd is makkelijk zo.

Dinsdag begin ik met 8ù eod.
3 bij het ontwaken,2 voor men WO en 3 voor het slapen gaan,zal dit even aanzien voor enkele weken.

Carbs slaan goed in,hehe...massas volle look.

I love it!

Schema gaat vanaf morgen op 6ù 4/7,3 bij ontwaken en 3 voor WO,dit tot aan men volgende kuur.

De volgende kuur startende over 12 weken wil ik even jullie opinie.

1) 5ù bij het ontwaken en 5ù gh/10ù slin pwo IM Dag 1,3,5.
60 mcg IGF pwo , Dag 2,4.

of

10/10 gh/slin pwo Im, dag 1,3,5
60 mcg IGF pwo Im, dag 2,4.

Graag jullie mening.

Schema gaat vanaf morgen op 6ù 4/7,3 bij ontwaken en 3 voor WO,dit tot aan men volgende kuur.

De volgende kuur startende over 12 weken wil ik even jullie opinie.

1) 5ù bij het ontwaken en 5ù gh/10ù slin pwo IM Dag 1,3,5.
60 mcg IGF pwo , Dag 2,4.

of

10/10 gh/slin pwo Im, dag 1,3,5
60 mcg IGF pwo Im, dag 2,4.

Graag jullie mening.

dat laatste zou heel ok wezen als je 3x PW een full body doet denk! of gewoon 10iu EOD? en dan wel verdelen over 5x2iu?

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Provi ga ik toch toevoegen,meer vrije test gaat imo meer opleveren dan wat verminderde aromatse.

Geen aromasin???

dat laatste zou heel ok wezen als je 3x PW een full body doet denk! of gewoon 10iu EOD? en dan wel verdelen over 5x2iu?

ben het hier mee eens, ziet er ideaal uit voor 3x FB training schema.
en ik zou de IGF-1 dan lekker achterwege laten aangezien je al aan de slin gaat.

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Geen aromasin???

Moet me maar eens gaan verdiepen in de materie van aro.

Denk ook dat het nr 2 gaat worden.

ben het hier mee eens, ziet er ideaal uit voor 3x FB training schema.
en ik zou de IGF-1 dan lekker achterwege laten aangezien je al aan de slin gaat.

Ben geen echte expert in die trainingschema's.

Dus volgens juliie is een een FB schema beter?

Kzal daar eens men werk van maken en hem dan eens posten voor verbetering:)

Thx guys voor jullie umput.

heb je nog nooit iets anders dan split geprobeerd bro ???

heb je nog nooit iets anders dan split geprobeerd bro ???

Neen man,wat ik wel heb gedaan is bv elke dag een andere spiergroep bv.
Rug,borst,benen,schouders,biceps/triceps.

Of

wat ik nu doe.

Borst/triceps,hams/rug,rust,schouders/biceps,Quads/kuiten/abs.

Train nu 10 jaar en heb nog nooit veranderd.

Ik ga me erin verdiepen om een FB 3 maal per weekschema op te stellen,dit gaat een mooie bulkkur worden met gh/slin/igf/T4/sus/winny/oxy. en een nieuw schema.

Ben benieuwd wat dit me gaat geven,ga geen enkel moment van men voeding/trainingsschema afwijken dat beloof ik.

Kuur gaat 12 weken duren waarvan slin 4on 4 off.

Alle tips voor een FB zijn welkom.

good luck readin' bro ;)

Terug
Naar boven