Zo luitjes,
Vanmiddag laatste maal genuttigd om 12.00 en dan:
Normale waardes liggen tussen 65 en 95 mg/dl.
14.00 : 92 mg/dl
14.05 : gh 4ù
14.10 : 76 mg/dl
14.40 : 78 mg/dl
15.10 : 88 mg/dl
Zoals je ziet is men glucose iets gedaald maar wel te verwaarlozen.
Men eigen insulineproductie ligt ook aan de hoge kant,wil zeggen dat ik goed bezig door middel van complexe carbs en de kanneel die ik dag op dag in men voeding aanpas.
Ben benieuwd hoe de waardes gaan zijn met slin erbij.
Is wel k*t dat prikken met de glucometer en echt niet aangenaam!
Enige minpunt is dat men tepels weer wat groter worden nog niet gevoeling,moet misschien maar eens denken om aro te implenteren,of niet
Door de carb verhoging hou ik iet wat vocht vast,wat wil je in 5 dagen 3,7 kilo dat het VVM zou zijn...... was dat maar waar,maar dol er niet zo om, oog mega lekker vol en heb massas kracht weer, I love it!
mazzel!!
Vanmiddag laatste maal genuttigd om 12.00 en dan:
Normale waardes liggen tussen 65 en 95 mg/dl.
14.00 : 92 mg/dl
14.05 : gh 4ù
14.10 : 76 mg/dl
14.40 : 78 mg/dl
15.10 : 88 mg/dl
Zoals je ziet is men glucose iets gedaald maar wel te verwaarlozen.
Men eigen insulineproductie ligt ook aan de hoge kant,wil zeggen dat ik goed bezig door middel van complexe carbs en de kanneel die ik dag op dag in men voeding aanpas.
Ben benieuwd hoe de waardes gaan zijn met slin erbij.
Is wel k*t dat prikken met de glucometer en echt niet aangenaam!
Enige minpunt is dat men tepels weer wat groter worden nog niet gevoeling,moet misschien maar eens denken om aro te implenteren,of niet

Door de carb verhoging hou ik iet wat vocht vast,wat wil je in 5 dagen 3,7 kilo dat het VVM zou zijn...... was dat maar waar,maar dol er niet zo om, oog mega lekker vol en heb massas kracht weer, I love it!
mazzel!!