XXL Nutrition

GH + AAS kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Zo luitjes,

Vanmiddag laatste maal genuttigd om 12.00 en dan:

Normale waardes liggen tussen 65 en 95 mg/dl.

14.00 : 92 mg/dl
14.05 : gh 4ù
14.10 : 76 mg/dl
14.40 : 78 mg/dl
15.10 : 88 mg/dl

Zoals je ziet is men glucose iets gedaald maar wel te verwaarlozen.
Men eigen insulineproductie ligt ook aan de hoge kant,wil zeggen dat ik goed bezig door middel van complexe carbs en de kanneel die ik dag op dag in men voeding aanpas.

Ben benieuwd hoe de waardes gaan zijn met slin erbij.

Is wel k*t dat prikken met de glucometer en echt niet aangenaam!

Enige minpunt is dat men tepels weer wat groter worden nog niet gevoeling,moet misschien maar eens denken om aro te implenteren,of niet???

Door de carb verhoging hou ik iet wat vocht vast,wat wil je in 5 dagen 3,7 kilo dat het VVM zou zijn...... was dat maar waar,maar dol er niet zo om, oog mega lekker vol en heb massas kracht weer, I love it!

mazzel!!

Zo luitjes,

Vanmiddag laatste maal genuttigd om 12.00 en dan:

Normale waardes liggen tussen 65 en 95 mg/dl.

14.00 : 92 mg/dl
14.05 : gh 4ù
14.10 : 76 mg/dl
14.40 : 78 mg/dl
15.10 : 88 mg/dl

Zoals je ziet is men glucose iets gedaald maar wel te verwaarlozen.
Men eigen insulineproductie ligt ook aan de hoge kant,wil zeggen dat ik goed bezig door middel van complexe carbs en de kanneel die ik dag op dag in men voeding aanpas.

Ben benieuwd hoe de waardes gaan zijn met slin erbij.

Is wel k*t dat prikken met de glucometer en echt niet aangenaam!

Enige minpunt is dat men tepels weer wat groter worden nog niet gevoeling,moet misschien maar eens denken om aro te implenteren,of niet???

Door de carb verhoging hou ik iet wat vocht vast,wat wil je in 5 dagen 3,7 kilo dat het VVM zou zijn...... was dat maar waar,maar dol er niet zo om, oog mega lekker vol en heb massas kracht weer, I love it!

mazzel!!

hoe weet je dat

Men waardes zijn toch relatief hoog,of ben ik nu totaal verkeerd??

Leer ook nog hé :)

Men waardes zijn toch relatief hoog,of ben ik nu totaal verkeerd??

Leer ook nog hé :)

Zal het proberen uit te leggen hoop dat ik het goed heb, maar als je voeding neemt komt er glucose in het bloed (bloedsuiker) deze stijgt dan, waarop het lichaam insuline aanmaakt om de glucose in de cellen te drukken en zodoende de bloedsuiker weer te doen dalen. Voor zover ik weet kan je niet d.m.v. een glucometer meten hoeveel insuline jezelf aanmaakt.

Ik meende dat wanneer je bloedsuiker weer snel normaal is dat je insulinegevoelig bent en wanneer het lang duurt na een maaltijd voordat ze weer normaal zijn dan ben je minder gevoelig voor insuline (dit zou kunnen komen door HGH volgens de theorie), daarom wordt door sommige geadviseerd slin bij de HGH te doen, want HGH zou BG moeten doen stijgen en insuline doet BG weer dalen.

als ik het verkeerd heb hoop ik dat iemand mij even verbeterd.

Leuke post bro,

leuk kuurtje bro. ben je weer ff zoet. ;)

Suc6 ermee! en hopelijk haal je je doelen.
kwamen er geen foto's van hoe je er nu bij stond?

Zal het proberen uit te leggen hoop dat ik het goed heb, maar als je voeding neemt komt er glucose in het bloed (bloedsuiker) deze stijgt dan, waarop het lichaam insuline aanmaakt om de glucose in de cellen te drukken en zodoende de bloedsuiker weer te doen dalen. Voor zover ik weet kan je niet d.m.v. een glucometer meten hoeveel insuline jezelf aanmaakt.

Ik meende dat wanneer je bloedsuiker weer snel normaal is dat je insulinegevoelig bent en wanneer het lang duurt na een maaltijd voordat ze weer normaal zijn dan ben je minder gevoelig voor insuline (dit zou kunnen komen door HGH volgens de theorie), daarom wordt door sommige geadviseerd slin bij de HGH te doen, want HGH zou BG moeten doen stijgen en insuline doet BG weer dalen.

als ik het verkeerd heb hoop ik dat iemand mij even verbeterd.

klinkt best valide bro. maar insuline gebruik leid toch ook tot insuline ongevoeligheid ???

klinkt best valide bro. maar insuline gebruik leid toch ook tot insuline ongevoeligheid ???

Waarom zou dit, je lichaam ziet het verschil toch niet tussen endo en exogene insuline?

---------- Toegevoegd om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------

leuk kuurtje bro. ben je weer ff zoet. ;)

Suc6 ermee! en hopelijk haal je je doelen.
kwamen er geen foto's van hoe je er nu bij stond?

De enige foto's dat jullie zullen zien is voor volgend jaar bij de DBBcontest.

Vandaag trouwens weer 600 gegaindngaat echt hard op dit moment,zelfs met een uur cardio s'morgens op nuchtermaag.

Waarom zou dit, je lichaam ziet het verschil toch niet tussen endo en exogene insuline?

het zelfde is waar voor endo insuline. waar denk je dat een hele hoop typische westerse kwaaltjes vandaan komen? dat is een direct gevolg van de verschuiving van prot/vet voeding naar voornamelijk carbs.

het zelfde is waar voor endo insuline. waar denk je dat een hele hoop typische westerse kwaaltjes vandaan komen? dat is een direct gevolg van de verschuiving van prot/vet voeding naar voornamelijk carbs.

Kan ik wel inkomen.

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Om ff nog op het stukje terug te komen dat MHD heeft gepost.

Als je glucose weer vlug op peil komt ben je insuline gevoeilig,maar hoe weet je nu of het terug vlug op peil is,is er daar een indicatie voor?

Meende van al, en dan vooral de receptoren in de spiercellen en juist niet in de vetcellen, daarom worden de meesten na langere tijd insuline gebruik ook vetter.

Maar meende weer ergens gelezen te hebben (weet dus absoluut niet of het waar is) dat GH ervoor zorgt dat je juist in de vetcellen ongevoeliger word voor insuline (wat dus weer goed is)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Kan ik wel inkomen.

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Om ff nog op het stukje terug te komen dat MHD heeft gepost.

Als je glucose weer vlug op peil komt ben je insuline gevoeilig,maar hoe weet je nu of het terug vlug op peil is,is er daar een indicatie voor?

Meende dat het binnen twee uren weer tussen de referentiewaarden moet zijn (3,9 - 6,1 mmol), maar deze waarden verschillen ook weer ben ook wel 3,9 - 5,5 mmol en 3,9 - 5,8 mmol tegengekomen), weet niet hoe het met mg/dl is. Dus hoe sneller binnen de referentiewaarden hoe insulinegevoeliger.

Trouwens heb je al een paar keer achter elkaar gemeten, want dat k*t-apparaat van mij geeft steeds verschillende waardes ??

En knijp je ook in je vinger om de druppel bloed eerder groter te krijgen ??

Heb al twee keer gemeten en heb niet echt flucterende waardes.

Mijn waardes zijn wat aan de hoge kant in tegenstelling tot jou en zijn binnen het uur weer stabiel.

De normale waardes zijn tussen 65-95 mg/dl en ik begin met 92 dus zat wel hoog.

Ik prik men vinger net als een bange kip,stop de strip in de meter,wacht dan tot ie aangeeft dat ik men bloed aan de strip mag vegen en dan knijp ik men vinger wat samen zodanig er een bloeddruppel op de strip valt,zandlopertje start dan en dan krijg ik de waardes.

Heb trouwens ook al verschillende strips mogen wegsmijten,deed de procedure en gaf dan error ,klote spul... rete duur die strips,pfff.

Wacht nu wel tot ik me slin heb om te meten.

Mazzel!

Heb al twee keer gemeten en heb niet echt flucterende waardes.

Mijn waardes zijn wat aan de hoge kant in tegenstelling tot jou en zijn binnen het uur weer stabiel.

De normale waardes zijn tussen 65-95 mg/dl en ik begin met 92 dus zat wel hoog.

Ik prik men vinger net als een bange kip,stop de strip in de meter,wacht dan tot ie aangeeft dat ik men bloed aan de strip mag vegen en dan knijp ik men vinger wat samen zodanig er een bloeddruppel op de strip valt,zandlopertje start dan en dan krijg ik de waardes.

Heb trouwens ook al verschillende strips mogen wegsmijten,deed de procedure en gaf dan error ,klote spul... rete duur die strips,pfff.

Wacht nu wel tot ik me slin heb om te meten.

Mazzel!

Ja die strips kosten € 1,- per stuk, heb er nu bijna 50 doorheen, heb een nieuwe glucometer besteld http://www.testjezelf.nu/home/diabe...hek-compact-plus-startpakket-nieuw-model.html.

Hoop dat deze beter is, want bij verschillende metingen in 10 minuten tijd gaf ie aan 3,9 en 4,2 en 4,1 en 4,8 en 4,5 en 4,9, wel verschillende vingers wat begint echt te irriteren, mijn vingertopjes zitten nu onder de rode plekjes :treuren:

Zwijg ervan,irriteerd idd.

Vingertoppen zijn ook ubergevoelig.

Is het nu de GH of men nieuw dieet of de igf die ik in men vorige cycle draaide of een combi van de drie,i don't know maar ik ben echt tevreden van men huidige fysiek:)

Heb men vorige kuur igf gedraaid en telkens men biceps en triceps geinjecteerd en die zijn nu enorm goed bij gekomen,waar ik heel teverden mee ben.

Wou dit even meedelen,hihi:):)

Pfff....nu terug men eten maken voor morgen weer een uurtje in de keuken.

Enige wat ik doe alle dagen is cardio ,trainen,eten maken en natuurlijk eten zelf en men tijd wat doorbrengen bij jullie luitjes.

Dedicated or what!!!!

hey Dimos, jij bent nu dus ook *zeker* overtuigd van het lokale groei effect van IGF-1LR3 bij het volgen van het juiste protocol?

goed bezig bro!

hey Dimos, jij bent nu dus ook *zeker* overtuigd van het lokale groei effect van IGF-1LR3 bij het volgen van het juiste protocol?

goed bezig bro!

Voor mij geen twijfel meer mogelijk.

Vond het eerst wat moeilijk om te kunnen oordelen of er werkelijk wel plaatselijke groei zou kunnen wezen,maar ik ben overtuigd.

Men biceps/triceps training is niet veel veranderd qua intensiteit.

Het is nu een goede 4 mnd geleden dat ik igf heb gebruikt.

Van hyperplasia kan ik niet daawerkelijk bevestigen of er sprake van is, toch heb ik de indruk dat het allemaal wel mooi voller staat,spelen daar natuurlijk andere factoren ook in mee.

Igf moet je idd. niet gebruiken voor de pomp of vetverbranding,hyperplasia is de reden om dit te doen imo.

Ik heb een dosis van 50 mcg EOD gehanteerd wat meer dan voldoende is.

Groot worden is kennis!!

heb je trouwens vakantie? of lekker aan het rentenieren

Terug
Naar boven