Fitness Seller

GH Blue Caps..

Nu 8 maanden bezig met de blue tops , 5iu 5on/2off, en ik ben er zeer tevreden over! Echt nul komma nul last van sides , behalve de goede hehe. In het begin wel last gehad van CTS en vochtophoping. Ben toen stuk lager gaan zitten (3iu) en nu weer op 5iu.. GOEIE POEP!

zit er zelf ook sterk aan te denken om gh year round te gaan nemen, gh only wel te verstaan:) zit aan ongeveer 5 tot 8 iu ed te denken, hoe zouden jullie dit het beste opbouwen?

Zolang je geen last hebt van sides zou ik het constant op 5 of 8iu houden. Ligt eraan natuurlijk hoe dik je portemonnee is;)
Persoonlijk geef id de voorkeur aan 10 iu eod. Heb hierdoor gemerkt dat ik veel minder sides kreeg, maar goed ieder zo zijn ding.

zit er zelf ook sterk aan te denken om gh year round te gaan nemen, gh only wel te verstaan:) zit aan ongeveer 5 tot 8 iu ed te denken, hoe zouden jullie dit het beste opbouwen?

ga je nou door of stop je nou met as :D haha, ouwe junk dat je bent :P

Zolang je geen last hebt van sides zou ik het constant op 5 of 8iu houden. Ligt eraan natuurlijk hoe dik je portemonnee is;)
Persoonlijk geef id de voorkeur aan 10 iu eod. Heb hierdoor gemerkt dat ik veel minder sides kreeg, maar goed ieder zo zijn ding.

10 eod is voor mij ook het ideale voor langer perioden

Ligt eraan natuurlijk hoe dik je portemonnee is;)

die is heel dik;)

Persoonlijk geef id de voorkeur aan 10 iu eod. Heb hierdoor gemerkt dat ik veel minder sides kreeg

de positieve sides:p bleven die wel hetzelfde als bijvoorbeeld 5 iu ed

10 iu eod lijkt me idd ook wel erg makkelijk op 15, en ik ga niet aan de as alleen gh only

Ik heb nu 4 maanden aan de 5 iu gezetten, helemaal geen sides.
Ben van de week met een andere blue tops begonnen, nee zeg krijg ik pijn in mijn armen, doof gevoel, wat is dit nu weer.........zit er nou zo veel verschil tussen de merken blue tops, zijn er meer mensen die dit mee hebben gemaakt. je zou bijna denken dat mijn eerste 4 maanden onderdoseerde HGH moet zijn geweest?

Lekker he die pijn in je armen waar je echt wakker van kan liggen;)

Ik zit op 10iu per dag...geen last meer van sides

heeft er nu al iemand zijn igf-1 waarde laten checken terwijl aan de blue-tops???

-rodge

Nee, we zitten te wachten op jouw test

Lekker he die pijn in je armen waar je echt wakker van kan liggen;)

Maar het blijft vreemd, de eerste 4 maanden nergens last van, gebruik nu GG blue tops en krijg ik pijnlijke vingers en armen.

Kan het zijn dat er verschil is tussen 191aa en 192aa met sides?

Lijkt me sterk.. welk merk bluetops had je dan..Denk dat er in de bluetops die veel verkocht worden weinig verschil in zit

Maar het blijft vreemd, de eerste 4 maanden nergens last van, gebruik nu GG blue tops en krijg ik pijnlijke vingers en armen.

Kan het zijn dat er verschil is tussen 191aa en 192aa met sides?

Ja, rode vieze plekken op de plaats waar je het gezet hebt...en zelfs pijnlijk. Ook zou de 192ste aminoacid ervoor zorgen dat je op den duur geen eigen aanmaak zou hebben, omdat je lichaam zich verzet tegen deze aminoacid.

Ja, rode vieze plekken op de plaats waar je het gezet hebt...en zelfs pijnlijk. Ook zou de 192ste aminoacid ervoor zorgen dat je op den duur geen eigen aanmaak zou hebben, omdat je lichaam zich verzet tegen deze aminoacid.

Oke,nou daar heb ik geen last van gehad,had eerder geen bijwerkingen, ja moeiheid in het begin

zit veel verschil tussen de blue tops onderling..sommige wel en sommige niet vacuum..sommige ondergedoseerd sommige weer niet..

igf bleodwaardern testen helpt alleen in het begin..na verloop van tijd neemt de ratio igf/igfbp3 weer de goede waarde aan waardoor igf bloedwaarde daalt, dat is de reden waarom mensen op den duur minder sides krijgen....duurt gemiddeld 3-6maanden voordat dit gebeurd (is heel wat onderzoek over te vinden)...

om te checke of je goeie shit hebt dan moet je gewoon 20iu zetten...dag erna voelt heel mijn kop vol aan(vocht/hoge bloeddruk), voeten/enkels vol met vocht...pas geleden heb ik dit nog eens gedaan, is niet echt een pretje maar je weet dan snel of het werkt en is leuke kickstart voor je hgh kuurtje

Terug
Naar boven