BassD
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit er zelf ook sterk aan te denken om gh year round te gaan nemen, gh only wel te verstaanzit aan ongeveer 5 tot 8 iu ed te denken, hoe zouden jullie dit het beste opbouwen?
haha, ouwe junk dat je bent 
Zolang je geen last hebt van sides zou ik het constant op 5 of 8iu houden. Ligt eraan natuurlijk hoe dik je portemonnee is![]()
Persoonlijk geef id de voorkeur aan 10 iu eod. Heb hierdoor gemerkt dat ik veel minder sides kreeg, maar goed ieder zo zijn ding.
Ligt eraan natuurlijk hoe dik je portemonnee is![]()
die is heel dik
Persoonlijk geef id de voorkeur aan 10 iu eod. Heb hierdoor gemerkt dat ik veel minder sides kreeg
de positieve sidesbleven die wel hetzelfde als bijvoorbeeld 5 iu ed
Lekker he die pijn in je armen waar je echt wakker van kan liggen![]()
Maar het blijft vreemd, de eerste 4 maanden nergens last van, gebruik nu GG blue tops en krijg ik pijnlijke vingers en armen.
Kan het zijn dat er verschil is tussen 191aa en 192aa met sides?
Lijkt me sterk.. welk merk bluetops had je dan..Denk dat er in de bluetops die veel verkocht worden weinig verschil in zit
Ja, rode vieze plekken op de plaats waar je het gezet hebt...en zelfs pijnlijk. Ook zou de 192ste aminoacid ervoor zorgen dat je op den duur geen eigen aanmaak zou hebben, omdat je lichaam zich verzet tegen deze aminoacid.
Oke,nou daar heb ik geen last van gehad,had eerder geen bijwerkingen, ja moeiheid in het begin