Fitness Seller

GH Blue Caps..

igf bleodwaardern testen helpt alleen in het begin..na verloop van tijd neemt de ratio igf/igfbp3 weer de goede waarde aan waardoor igf bloedwaarde daalt, dat is de reden waarom mensen op den duur minder sides krijgen....duurt gemiddeld 3-6maanden voordat dit gebeurd (is heel wat onderzoek over te vinden)...

om te checke of je goeie shit hebt dan moet je gewoon 20iu zetten...dag erna voelt heel mijn kop vol aan(vocht/hoge bloeddruk), voeten/enkels vol met vocht...pas geleden heb ik dit nog eens gedaan, is niet echt een pretje maar je weet dan snel of het werkt en is leuke kickstart voor je hgh kuurtje

maar ze checken je op gebonden igf-1 dus dan moet dat niet uit maken volgens mij. zoals jij het zegt zouden ze dan ook niet kunnen controleren op hgh bij doping controles,wat ze toch echt kunnen.

-rodge

Is het niet igf-2 wat ontstaat door de conversie van HGH?

maar ze checken je op gebonden igf-1 dus dan moet dat niet uit maken volgens mij. zoals jij het zegt zouden ze dan ook niet kunnen controleren op hgh bij doping controles,wat ze toch echt kunnen.

-rodge

Kan wel, kost alleen rond de 2000 dollar ofzo voor A staal...vandaar dat ze het niet doen

Kan wel, kost alleen rond de 2000 dollar ofzo voor A staal...vandaar dat ze het niet doen

je kan je igf-1 waarde gewoon laten mee checken als je voor controle gaat, ik doe dat regelmatig als ik aan de hgh zit. heb het echter niet gedaan in de periode dat ik aan de blue-tops zat...spijtig...want ik ben erg beniuewd naar wat daar uit komt.

-rodge

je kan je igf-1 waarde gewoon laten mee checken als je voor controle gaat, ik doe dat regelmatig als ik aan de hgh zit. heb het echter niet gedaan in de periode dat ik aan de blue-tops zat...spijtig...want ik ben erg beniuewd naar wat daar uit komt.

-rodge

een beetje vreemd dat je het dan telkens wasmiddel noemt,

-rodge

ga overmorgen nog eens bloedtest laten doen en zit dan 4 weken aan de blue tops (5iu ed)

gewoon dokter vragen om ook igf-1 waarde te laten meten dan?

en daar ben ik dan benieuwd naar na die test .....vooral metde bleu tops want daar hoor je tegenstrijdige verhalen over....

heb die van GG gehad. begon met 3 iu per dag en omhoog gewerkt naar 8iu. totaal 5 dagen en 2 off om het uit te smeren. in de 6e week zal je het vooral gaan voelen in je gewrichten en voeten...ouch!:D

geef hetff de tijd dus:D

ik ben nu met 2,5 iu per dag bezig.... ga het opbouwen maar merk nu al wat veranderingen , ik ben er zeer tevreden over

ik snap er niks van zijn het nou caps of moet je spuiten .zal wel aan mij liggen maar ik kan er wijnig over vinden wat het nou is .

whahaaaaaa LOL
met bluecaps bedoelen ze dus de dekseltjes van de vials hahahaha

hehe, zou wat simpel zijn om HGH te slikken:p

alle, ik zal jullie op de hoogte houden van de resultaten
het enige wat ik tot dusver (drietal weken)voel,is een zeer pijnlijk kaakgewricht:p

oke hahahah duidelijk nu

voila, bloed laten trekken zojuist en expliciet gevraagd om igf-1 ook te meten
dokter keek me maar vreemd aan, ook toen ik met mijn lijstje aan kwam draven wat er zeker getest moest worden..twas de plaatsvervanger die niet echt op de hoogte is van mn gebruik hehe

soit, volgende week vrijdag ga ik mijn resultaten ophalen, dan weten we ineens de invloed van de blue tops op de igf-1 spiegel:D

voila, bloed laten trekken zojuist en expliciet gevraagd om igf-1 ook te meten
dokter keek me maar vreemd aan, ook toen ik met mijn lijstje aan kwam draven wat er zeker getest moest worden..twas de plaatsvervanger die niet echt op de hoogte is van mn gebruik hehe

soit, volgende week vrijdag ga ik mijn resultaten ophalen, dan weten we ineens de invloed van de blue tops op de igf-1 spiegel:D

Ik ben erg benieuwd!

misschien iets doms he maar zouden we dan ook niet op voorhand zo een test moet laten doen om echt het verschil te weten .....

hehe, denk dat er wel meer van mijn waarden ridicuul hoog gaan liggen. Wie weet gaat mijn arme onwetende dokter me meteen laten opnemen. :p

Terug
Naar boven