Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Elk lichaam is anders, de een reageert beter op bepaalde stoffen als de ander... Als je niet meerdere meetpunten heb kan je geen goeie conclusie trekken.
om te checke of je goeie shit hebt dan moet je gewoon 20iu zetten...dag erna voelt heel mijn kop vol aan(vocht/hoge bloeddruk), voeten/enkels vol met vocht...
Ik ben GH maagd en heb wat ********* GH gehaald en ook wat Blue tops. Over maand of 2 breng ik wel verslag uit. Ga ook kijken of ik nog bloedtest kan doen voordat ik de eerste keer GH ga prikken. En dan na de EP en na de Blue tops.
daar zullen we iets aan gaan hebben wel vlug bloed laten afnemen want jou kennende zit de eerste er nu al in weet het eigenlijk wel zeker succes Jamesss ik heb nog een weekje geduld....
ben zelf volop aan het zoeken naar interessante HGH info nadat me blue tops aangeboden werden.
Moeilijker om bruikbare objectieve info te vinden dan AAS!
Wat zijn jullie stats voor en na HGH kuur?
merk zelf nog niet heel veel van de hgh (duh ben amper1week bezig) maar de igf jeezus wat een spul is mn spieren worden gespierden/krijgen meer accent elke keer dat ik ernaar kijk (2weekjes bezig) dus resultaat zou je cker wel moeten zien!