Ik zit met wat vragen betreft GH icm trenbolone
met Gh is het beter T4 te nemen, aan gezien er 2 stoffen vrijkomen bij de omzetting naar T3 die positief zijn voor de spiergroei.
Trenbolone hindert als ik het goed heb de conversie van T4 naar t3? wat weer nadelig is icm de gh....
wat is in dit geval een slimme opzet om Gh+ trenbolone te gebruiken?
ik zit ermee in mijn hoofd om 12 weken GH op een wat hogere dosering te nemen (7 injects ED) in combinatie met een Hoog pro, gemiddeld vet en low carb dieet (afhankelijk van de slin).
Tren 1000/2000mg EW
primo 1000mg EW
testP 100mg ED/EOD
winny 200mgED
GH 7x2.5iu
slin 15iu pre +15iu post workout
wil ik gedurende deze 12 weken nemen.
ik train in de ochtend. en wil slin nemen pre en post workout (met net genoeg carbs om buiten hypo gevaar te blijven)
de rest van de dag Pro/vet maaltijden icm GH injecties
het is een idee.. het is een erg dure kuur dus de kans bestaat dat het helemaal niet doorgaat!
als ik het toch doe zal het op zijn vroegst in april zijn!
met Gh is het beter T4 te nemen, aan gezien er 2 stoffen vrijkomen bij de omzetting naar T3 die positief zijn voor de spiergroei.
Trenbolone hindert als ik het goed heb de conversie van T4 naar t3? wat weer nadelig is icm de gh....
wat is in dit geval een slimme opzet om Gh+ trenbolone te gebruiken?
ik zit ermee in mijn hoofd om 12 weken GH op een wat hogere dosering te nemen (7 injects ED) in combinatie met een Hoog pro, gemiddeld vet en low carb dieet (afhankelijk van de slin).
Tren 1000/2000mg EW
primo 1000mg EW
testP 100mg ED/EOD
winny 200mgED
GH 7x2.5iu
slin 15iu pre +15iu post workout
wil ik gedurende deze 12 weken nemen.
ik train in de ochtend. en wil slin nemen pre en post workout (met net genoeg carbs om buiten hypo gevaar te blijven)
de rest van de dag Pro/vet maaltijden icm GH injecties
het is een idee.. het is een erg dure kuur dus de kans bestaat dat het helemaal niet doorgaat!
als ik het toch doe zal het op zijn vroegst in april zijn!

maar kijk je wel uit voor je cholesterol..bijna niets is zo harsh als winny wat dat aangaat!
? nemen we die nu al serieus