AndroidHealthClinic

Gh+T4 tren+T3 en gekke shizzle

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Ik zit met wat vragen betreft GH icm trenbolone

met Gh is het beter T4 te nemen, aan gezien er 2 stoffen vrijkomen bij de omzetting naar T3 die positief zijn voor de spiergroei.

Trenbolone hindert als ik het goed heb de conversie van T4 naar t3? wat weer nadelig is icm de gh....

wat is in dit geval een slimme opzet om Gh+ trenbolone te gebruiken?

ik zit ermee in mijn hoofd om 12 weken GH op een wat hogere dosering te nemen (7 injects ED) in combinatie met een Hoog pro, gemiddeld vet en low carb dieet (afhankelijk van de slin).

Tren 1000/2000mg EW
primo 1000mg EW
testP 100mg ED/EOD
winny 200mgED
GH 7x2.5iu
slin 15iu pre +15iu post workout

wil ik gedurende deze 12 weken nemen.

ik train in de ochtend. en wil slin nemen pre en post workout (met net genoeg carbs om buiten hypo gevaar te blijven)

de rest van de dag Pro/vet maaltijden icm GH injecties

het is een idee.. het is een erg dure kuur dus de kans bestaat dat het helemaal niet doorgaat!

als ik het toch doe zal het op zijn vroegst in april zijn!

Interssant topic.. zit zelf beetje met zelfde probleem. Ik ga denk gewoon T4 en T3 beide gebruiken. Maar hoop dat er wat duidelijkheid komt.

• Topic Starter Topic Starter
type1 and 2 deiodinase heet het wat er vrij komt wanneer t4 naar t3 omzet. d

het meest interessante aan de kuur vind ik de 200mg winny ED. bij winny zou de meer=meer regel erg sterk aanwezig zijn!

ben benieuwd wan 200mg winny gaat doen,aangezien de gebruikelijke dosis ed of eod 50mg is

ben benieuwd wan 200mg winny gaat doen,aangezien de gebruikelijke dosis ed of eod 50mg is

toen ik het tegenkwam op AR schrok ik me kapot. dacht bij mezelf hoe gek moet je wezen!

na het zien van pics van de gebruikers ben ik van gedachte veranderd:)

persoon nam 2000mg primo
200mg winny ED
20 tabs andriol ED
8x 3 Iu gh (thanktropin naar verluid)

andriol is oxy toch?wat een extreeme hoeveelheden man,pfff

Ben ook wel benieuwd wat 200mg winstrol gaat doen...lijkt me wel klote voor je gewrichten die dosis, mja who knows. Maar gegarandeerd dat je daar sterk van wordt man...ik merk iig echt dat mn kracht enorm vooruit gaat met winstrol.

Ben ook wel benieuwd wat 200mg winstrol gaat doen...lijkt me wel klote voor je gewrichten die dosis, mja who knows. Maar gegarandeerd dat je daar sterk van wordt man...ik merk iig echt dat mn kracht enorm vooruit gaat met winstrol.

ja die gewrichten... de GH moet dat oplossen, en anders 50mg Npp eod!

was jij niet diegene die iemand kon met ervaring@20iu gh ed in wedstrijd voorbereiding?

was het erg spectaculair?

Volgens hem was het abnormaal...kep je dat al een keer gezegd die gozer ging toen ECHT vooruit terwijl hij met een wedstrijdvoorbereiding bezig was (het is een A-atleet die volgens mij in die tijd zeker bij de nederlandse top qua amateurs hoorde). Hij zag zichzelf echt bijna elke dag zo goed veranderen dat hij het zelf niet geloofde. Op die manier waarop hij dat tegen me vertelde kon ik gewoon aan hem merken dat hij er best wel mee zat dat hij niet meer zoals toen eruit zag haha. Kost natuurlijk ook aardig veel knaken!

200mg winny ed zal buitengewoon lekker zijn...:D maar kijk je wel uit voor je cholesterol..bijna niets is zo harsh als winny wat dat aangaat!

@Jamess,T4 en T3 samen gebruik zal je schildklier voorgoed vernken.Op BR is een gozer die permanent thyroids moet gebruiken,kijk daar f voor info

@Jamess,T4 en T3 samen gebruik zal je schildklier voorgoed vernken.Op BR is een gozer die permanent thyroids moet gebruiken,kijk daar f voor info

Heb al keer eerder gedaan 1,5 maand.. nergens last van hoor. Maar better safe then sorry.. dus zal het in vervolg niet meer doen. Ga wel gewoon alleen voor T3 tijden de tren tijd.. en daarna weer T4.

Terug
Naar boven