AndroidHealthClinic

Gh+T4 tren+T3 en gekke shizzle

het is natuurlijk onzin om te zeggen dat de combi t4 en t3 beslist problemen geeft. Als je T4 supplementeerd bij hgh gebruik dan creeer je precies zelfde situatie als tegelijk T4 en T3 te nemen...iedergeval in eerste paar maanden van de hgh gebruik...als die gozer op BR schildklierhormonen moet nemen dan was er ongetwijfeld al wat mis met zijn schildklier..

kan zijn gozer,maar hij zei van niet.Maar wat let de TS om dat even op BR te checken

Ik zou ff uitsluitsel krijgen dmv bloedtesten wat GH met jou thyroid doet. Bij sommige mensen verhoogd die de afgifte en bij de andere verminderd die de afgifte van het stofwisselingshormoon. Volgens mij heb ik iemand hier horen zeggen dat dat op 60-40% zat?

Geeft de GH je al een verhoogde T4 en mik je daarbij nog eens extra exogeen T4 erbij.. ja dan ga je vragen om problemen.

Heeft iemand het topic op BR voor me misschien? Of is het een recent topic?

• Topic Starter Topic Starter
kan zijn gozer,maar hij zei van niet.Maar wat let de TS om dat even op BR te checken

de topicstarter is niet geinteresseerd in het eventuele uitschakelen van de thyroid aangezien ik al een niet functioneerende thyroid heb. slik zoiezo 200mcg t4 rest van mijn leven
;)

hahaha ok gozer,begrepen

ik denk niet dat hij alles vergoed krijgt,zou wel mooi zijn,scheelt weer stuk kosten

• Topic Starter Topic Starter
200mcg krijg ik vergoed. is van organon

Terug
Naar boven