AndroidHealthClinic

aas, hgh slin kuur (advies voor slin)

Bezoekers in dit topic

traindirty

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
1.089
Waardering
235
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
yo,

na een lange tijd afwezigheid op forum, ben ik een beetje terug.

Stats zijn wat vooruit gegaan maar nog steeds niet zoals ik wil dus dan de laatste stappen zetten.

stats; 110kg
bf 12-13%
lengte 178


cycle zal er zo uitzien:

2iu gh smorgens vroeg (linker delt)
50mcg hg t3

100mg tren a ed
50mg test p ed
50mg npp ed

10iu slin na t trainen + 50gr proteins + 50gr dextrose en 1 banaan

2iu gh voor t slapen (rechter delt)


gh trek ik voor 1 jaar door. En bij 7% neem ik 100mg oxy erbij voor 3 weken.

plan is om droger te worden en niet zozeer meer gewicht te pakken maar als dat lukt is het leuk meegenomen.

carbs gaan tijdens dieet relatief hoog zitten, calorieen zullen ook tegen de 3500 zitten misschien wat hoger in het begin maar zal deze langzaam wat verlagen.

twijfel wel over de slin.
50gr protein niet te weinig direct na slin injectie?
50gr dextrose en banaan niet te weinig? miss 75gr dextrose?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik zou de gh en slin laten overlopen in elkaar voor de beste resultaten. Succes!
En om te starten best per iu slin 10gr carbs aanhouden, later kun je afbouwen.
 
De hgh in de schouder, waarom?
 
Ik zou de gh en slin laten overlopen in elkaar voor de beste resultaten. Succes!
En om te starten best per iu slin 10gr carbs aanhouden, later kun je afbouwen.

Plan is om te beginnen met enkel 10iu pow.
Na 3-4 dagen zal ik 10 IU ook pre nemen.
Langzaam naar de 60-70iu bouwen

De hgh in de schouder, waarom?
weet ik eigelijk niet, heb ooit gelezen dat je schouders er beter van gaan groeien.
 
Meal 1
50gr Brinta
125ml magere melk
1 shake
3 dadels
428 calorieën (33gr prot, 75carb, 3fat)

Meal 2
50gr Brinta
125ml magere melk
1 shake
3 dadels
428 calorieën (33gr prot, 75carb, 3fat)

Meal 3 - 7
50gr rijst
50gr kipfilet
130gr aardappel
100gr broccoli
408 calorieën (24prot, 69carbs, 6fat)


Pre workout
1 banaan
30gr dextrose
1 whey
388 calorieën (24gr prot, 66gr carbs

Post workout
1 banaan
30gr dextrose
1 whey
1 blikje ananas schijven met sap
520 calorieën (25gr prot, 97carbs, 2fat

Neem tussendoor 1 lepel pindakaas, hou er wel rekening mee dat er op die moment geen slin geinjecteerd wordt. Dit is om aan m'n vetten te komen.

3900calorieen : 232gr prot, 633carb en 55gr fat

Dieet zal er zo uitzien.

Ontbijt word verdeed door 2, en maaltijd 3 tot 7 word verdeed door de gehele nacht.

Eind van de rit ga ik tegen de 60iu slin zitten, voor t ontbijt, pre en post word 10ui geïnjecteerd, de overige 30iu word voor maaltijden geïnjecteerd.
 
Let wel op met pre en postwo dat de slin elkaar gaat overlappen.
 
Let wel op met pre en postwo dat de slin elkaar gaat overlappen.

Was van plan om 19.30 slin te nemen als preworkout, om 20.00 te sporten tot 21.30 (laten we hiervan uitgaan, meestal uur en kwartier) en dan slin inject Derna meteen shake met dextrose en banaan. 2uur tussen injecties moet kunnen toch?
 
Welke slin ga je nemen?
 
Gaat sowieso overlappen maar als je voorzichtig gaat opbouwen komt dat vast wel goed.
Ik zou toch ook overwegen om mss prewo gh te nemen gevolgd door 30min later slin..
 
Gaat sowieso overlappen maar als je voorzichtig gaat opbouwen komt dat vast wel goed.
Ik zou toch ook overwegen om mss prewo gh te nemen gevolgd door 30min later slin..

Hoe doet de rest t dan? Als ze zowel pre als post slin nemen? Ik neem na t injectie tijdens pre ook dextrose shake en banaan he, en post workout neem ik het weer met een blikje ananas. Zou dit mij nog in problemen kunnen brengen?
 
Boeit ook niet dat het overlapt. Als je veel en vaak slin gebruikt overlapt het altijd. Gewoon genoeg carbs nemen
 
Boeit ook niet dat het overlapt. Als je veel en vaak slin gebruikt overlapt het altijd. Gewoon genoeg carbs nemen


Oke en moet er tijd zitten tussen gh, t3 en slin inject? Als ik het goed heb moet ik eerst gh en t3 nemen en halfuur later pas de slin? Met carbs.
 
Oke en moet er tijd zitten tussen gh, t3 en slin inject? Als ik het goed heb moet ik eerst gh en t3 nemen en halfuur later pas de slin? Met carbs.
T3 maakt niet uit en idd eerst hgh en halfuurtje erna de slin. Qua overlappen doelde ik gewoon op het feit dat je moet opletten tijdens je opbouw dat je genoeg carbs binnen krijgt :)
 
T3 maakt niet uit en idd eerst hgh en halfuurtje erna de slin. Qua overlappen doelde ik gewoon op het feit dat je moet opletten tijdens je opbouw dat je genoeg carbs binnen krijgt :)

isgoed thanks, moet goed komen.
 
08;00 2iu gh
08:00 50mcg t3
08,30 10iu slin
08.30 meal 1

Klopt toch?
 
Komt niet zo precies, boeit amper eigenlijk op deze dosis. We praten hier over 2iu hgh
 
2iu inderdaad met een totaal van 4iu en je loopt best moeilijk te doen met allemaal tijden en innames. Maar dat is helemaal niet nodig met die relatief lage dosis
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven