AndroidHealthClinic

GH tropine van revolutions

robber

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
is een product dat de slaap moet bevorderen en een diepere slaap.Omdat ik momenteel slecht inslaap en nogal veel wakker kom in de nacht zou ik da eens willen proberen iemand al ervaring met dit product .Heb al een paar dinges van revolutions gekocht en was er nie content van of kan er iemand iets anders aanraden. heb gezien dat ze het verkopen bij XXL alvast bedankt

Heb al gehoord van iemand die het gebruikt dat het idd de slaap bevorderd.

Volgens het doosje dus ook het herstel, spierbehoud tijdens de slaap.
Tsja, ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van en bewijzen zijn er nog niet te vinden.
Ik zou er dus mijn geld niet aan geven.

Wil je beter slapen, kan je net zo goed een lepeltje Actifed (hoestsiroop) nemen ;)

Ik heb hem vandaag binnen gekregen wil hem ook eens proberen, maar dan puur voor het slapen. Wordt namelijk elke morgen zwaar vermoeid wakker (ondanks gemiddeld 7,5-8uur slaap). Ben vandaag begonnen met 1 capsule, keep you updated.

Met testo-sting van revolutions sliep ik als een roosje

(Spijtig genoeg bleek dat wel het enige effect te zijn) :rolleyes:

Ben nu een uurtje geleden opgestaan en moet zeggen dat ik wel vet goed geslapen heb hoor. Heb heel veel gedroomd ma kan ze niet herinneren. Nadeel is dat ik me ipv energievol erg groggy voel, niet echt wakker dus. Wellicht dat dit in de komende wel zal veranderen, moet natuurlijk ook ff wennen aan t supplement.

Ik ga vanavond ook weer voor 1 capsule, zoals geadviseerd.

bij mij werkt melatonine goed, ik heb een merkbaar diepere slaap en slaap ook langer door.. alleen die 0,001 shit die ze in nederland kopen is te laag..
hier kan je betere krijgen!
http://www.anastore.com/en/articles/...onine_1_mg.php

Van melatonine word ik juist heel moe wakker, wat beter werkte voor mij was ipv van melatonine 5htp te nemen. En wanneer ik ongeveer 300 mg 5htp nam droomde ik ook heerlijk zonder moe wakker te worden.

Ben nu een uurtje geleden opgestaan en moet zeggen dat ik wel vet goed geslapen heb hoor. Heb heel veel gedroomd ma kan ze niet herinneren. Nadeel is dat ik me ipv energievol erg groggy voel, niet echt wakker dus. Wellicht dat dit in de komende wel zal veranderen, moet natuurlijk ook ff wennen aan t supplement.

Dat dromen komt vaker voor met GH tropine en ZMA.. Dat diepere slapen hoor ik van iedereen die het gebruikt. Daar zal denk ik dan ook een groot deel van de geclaimde verhoogde GH afgifte inzitten..

PS> Volgende week komt de Tryptofaan binnen. Dit zorgt ook voor een betere en diepere slaap.

René

Ik denk dat je idd meer aan tryptofaan heb dan aan de combi die in GH tropine zit.

Ik vind trouwens de claim Geen bijwerkingen bekend een beetje misleidend.

Mischien dat van het product op zich nog niets gemeld is, maar met een beetje zoeken kom je van de losse ingredienten toch wel wat tegen.

Tryptofaan werkt bij mij ook niet goed, wordt ik ook erg moe wakker de volgende dag. Dan is 5HTP voor mij echt een stuk beter.

Gisteren nog 1x 1 capsule genomen maar voor iemand zoals ik die een paniekstoornis heeft misschien niet geheel verstandig. Kreeg flinke koppijn, hartkloppingen, benauwd, bloeddruk ging omhoog, zweten etc, duurde tot half 2 voordat ik sliep en ben rond 11-en na bed gegaan. Maar werd wel fitter wakker als gisteren.

Heb er nu toch weer 1 capsule ingenomen. Nu alleen een halve rond 6 uur en de volgende halve rond 7 uur. Maar krijg er weer koppijn van en behoorlijk zweterig, de hartkloppingen en benauwdheid zijn nog niet aanwezig. Dus vanaaf weer vroeg na bed en dan eens zien of t helpt en of ik er aan gewend raakt.

Nou voor mij helpt t dus echt niet.

Heb nu wel zga geen hartklopping etc gehad, ma ik lijk er actiever van te worden dan moe. En ik ben vannacht ik geloof wel 4x wakker geworden om na de wc te moeten dus een lekkere nachtrust levert t voor mij niet op.

Vanavond maar weer eens de Mulungu gaan proberen. Dit werkt ook redelijk

Terug
Naar boven