XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition protein pudding – het eerste product in Europa met HDP

Bezoekers in dit topic

mijn complimenten, deze smaak is echt gruwelijk lekker
heb gelijk een halve liter pudding gemaakt:lick:

mijn mening:

1. Vanille ++++
2. strawberry +++


3. peach mango +
4. chocolade -
 
Laatst bewerkt:
mijn complimenten, deze smaak is echt gruwelijk lekker

heb gelijk een halve liter pudding gemaakt:lick:



mijn mening:



1. strawberry ++++

2. vanille +++



3. peach mango +

4. chocolade -


Bedoel je met strawberry de nieuwe aardbei witte chicolade!? Proef je de wittchcoolade goed terug?
 
mijn complimenten, deze smaak is echt gruwelijk lekker
heb gelijk een halve liter pudding gemaakt:lick:

mijn mening:

1. strawberry ++++
2. vanille +++

3. peach mango +
4. chocolade -

aha top de Strawberry white chocolate is dus :1e:
 
Bedoel je met strawberry de nieuwe aardbei witte chicolade!? Proef je de wittchcoolade goed terug?

De aardbei sws wel, maar ook nog wat anders erdoorheen denk dat dat de chocola moet zijn. Mn zusje vind het naar aardbeimagnum smaken en mn andere naar soort kauwgom wil je op safe gaan haal dan vanille

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

aha top de Strawberry white chocolate is dus :1e:

Zo de eerste keer wel, maar de vanille blijf je eten de aardbei chocola raak je wat sneller zat
 
Mango Perzik is heerlijk. Inderdaad griesmeel achtig. Top!
 
De aardbei sws wel, maar ook nog wat anders erdoorheen denk dat dat de chocola moet zijn. Mn zusje vind het naar aardbeimagnum smaken en mn andere naar soort kauwgom wil je op safe gaan haal dan vanille

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------



Zo de eerste keer wel, maar de vanille blijf je eten de aardbei chocola raak je wat sneller zat

Dat heb je altijd met wat apartere smaken, maar we hebben nu toch al 4 smaken altijd wel wat lekkers tussen :)

Mango Perzik is heerlijk. Inderdaad griesmeel achtig. Top!

:meal:
 
Laatst maar eens wat samples besteld, vond in het begin het idee van proteïne pudding een beetje raar.
Maar nu de pudding toch eens te hebben geprobeerd moet ik zeggen dat het eigenlijk veel te lekker is om te laten staan. :-P

Top product

Heb nu de vanille en chocolade smaak gehad.
 
Hou het normaliter bij de basics qua supplementen, maar deze proteine pudding is een prettige uitzondering. Net de vanille binnen, was de bedoeling voor af en toe maar ben nu elke dag een portie naar binnnen aan het scheppen :D.

Is het een idee om een neutrale smaak te maken waaraan je smaak kan toevoegen met een willekeurige smaak whey delicious?
 
Laatst maar eens wat samples besteld, vond in het begin het idee van proteïne pudding een beetje raar.
Maar nu de pudding toch eens te hebben geprobeerd moet ik zeggen dat het eigenlijk veel te lekker is om te laten staan. :-P

Top product

Heb nu de vanille en chocolade smaak gehad.

goed om te horen!

Hou het normaliter bij de basics qua supplementen, maar deze proteine pudding is een prettige uitzondering. Net de vanille binnen, was de bedoeling voor af en toe maar ben nu elke dag een portie naar binnnen aan het scheppen :D.

Is het een idee om een neutrale smaak te maken waaraan je smaak kan toevoegen met een willekeurige smaak whey delicious?

De pudding is een onverwacht groot succes :p . Ik denk niet dat we met een neutrale variant komen, dit product dankt zijn succes ook grotendeels aan de goede smaak.

Ik ga ook maar even een puddinkje maken :meal:
 
Is dit product te mengen met 500gr kwark i.p.v met water/melk?
Kan ik hem gelijk eten voor het slapen gaan.
 
Is dit product te mengen met 500gr kwark i.p.v met water/melk?
Kan ik hem gelijk eten voor het slapen gaan.

Nee dat kan niet dan wordt het veel te dik, dan kan je beter whey nemen als je het wil mengen met kwark.
 
Nee dat kan niet dan wordt het veel te dik, dan kan je beter whey nemen als je het wil mengen met kwark.

René, waar kan je HDP ergens los verkrijgen, komt dit nog in jullie aanbod?
 
René, waar kan je HDP ergens los verkrijgen, komt dit nog in jullie aanbod?

Ik zou het zo niet weten en komt niet los omdat je er bijna niets mee kunt.

We hebben ook weer samples van de pudding binnen :)
 
Back
Naar boven